abonnement Unibet Coolblue
pi_197670004
Zou m'n wakeuplight wel weer willen proberen maar die is kwijt.
Tap tap tap
pi_197670024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hatelijk. Zit de antenne dan niet goed of zit je nét naast de zender? Ik heb het ook als ik op de rand van het bed zit, dan stoor ik blijkbaar.
nee, op de een of andere manier staat mijn huis op de verkeerde plek :')

Als ik met de auto aan kom rijden dan begint de radio ook te storen zodra ik voor de deur sta :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:51:18 #28
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197670026
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Zou m'n wakeuplight wel weer willen proberen maar die is kwijt.
Dat zou bij mij dus echt niet werken.. ik moet echt wakker gestampt worden.. wekkers moeten annoying zijn, en bij voorkeur lastig te snoozen :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:51:28 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197670029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Zou m'n wakeuplight wel weer willen proberen maar die is kwijt.
die gebruik ik wel en dan sowieso altijd wakker voor het geluid afgaat. Dat scheelt iets.
pi_197670041
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nee, op de een of andere manier staat mijn huis op de verkeerde plek :')

Als ik met de auto aan kom rijden dan begint de radio ook te storen zodra ik voor de deur sta :')
Aardstralen :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197670046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nee, op de een of andere manier staat mijn huis op de verkeerde plek :')

Als ik met de auto aan kom rijden dan begint de radio ook te storen zodra ik voor de deur sta :')
Bij mij stoort Bluetooth :') Dus twee jaar terug een internetspeaker gekocht en die begon laatst ook enorm te storen.
Tap tap tap
pi_197670065
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat zou bij mij dus echt niet werken.. ik moet echt wakker gestampt worden.. wekkers moeten annoying zijn, en bij voorkeur lastig te snoozen :P
Ik had hem ooit gekocht, maar merkte er niet zo veel van en ik vond de wekkerfunctie niet zo fijn, dus in het voorjaar weer m'n oude wekkerradio gepakt. Heeft m'n moeder die wakeuplight uitgeleend, dus die is weg.
Tap tap tap
pi_197670084
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat zou bij mij dus echt niet werken.. ik moet echt wakker gestampt worden.. wekkers moeten annoying zijn, en bij voorkeur lastig te snoozen :P
bij mij werkt die prima.

Vroeger was ik niet wakker te krijgen.

Als puber had ik als wekker een of andere speedcore/terror cd en die maakte mij niet wakker, maar die daardoor werd mijn moeder wakker en die stond dan onder aan de trap te schreeuwen dat ik moest opstaan :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197670106
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]

bij mij werkt die prima.

Vroeger was ik niet wakker te krijgen.

Als puber had ik als wekker een of andere speedcore/terror cd en die maakte mij niet wakker, maar die daardoor werd mijn moeder wakker en die stond dan onder aan de trap te schreeuwen dat ik moest opstaan :')
Werkt ook op zich?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197670208
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]

bij mij werkt die prima.

Vroeger was ik niet wakker te krijgen.

Als puber had ik als wekker een of andere speedcore/terror cd en die maakte mij niet wakker, maar die daardoor werd mijn moeder wakker en die stond dan onder aan de trap te schreeuwen dat ik moest opstaan :')
:')
Waarom is het overal hetzelfde?

M'n broer had van z'n eerste bijbaantje een of andere monsterlijke stereo gekocht, meerdere onderdelen, tig boxen. En een wekker. Dus om zeven uur ging keihard Faith No More aan. Ik lag in de slaapkamer boven de zijne, was ook meteen wakker.
Overburen klagen enzo.
Tap tap tap
pi_197670522
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet de wekkerradio eigenlijk langer laten jengelen, want ik word veel makkelijker wakker dan kerel. :')
Ik maak man wakker, hij slaapt door al mijn wekkers heen. :') Zijn eigen wekker wordt hij gelukkig wel wakker van, en als mijnes langer gaan ook wel maar dat trek ik zelf dus weer heel slecht. :+
pi_197670863
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]

negatieve bijwerkingen van niet meer drinken :@
dan word je op zaterdag fit als een hoentje wakker
12 februari mag ik weer *G*

;)
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:10:18 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197672689
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had hem ooit gekocht, maar merkte er niet zo veel van en ik vond de wekkerfunctie niet zo fijn, dus in het voorjaar weer m'n oude wekkerradio gepakt. Heeft m'n moeder die wakeuplight uitgeleend, dus die is weg.
Ex had er ook eentje.. wel flex, kon ik mooi doorslapen als dat zo eens uitkwam.

Ik word van een 1000W bouwlamp nog niet wakker.. ik moet herrie.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]

bij mij werkt die prima.

Vroeger was ik niet wakker te krijgen.

Als puber had ik als wekker een of andere speedcore/terror cd en die maakte mij niet wakker, maar die daardoor werd mijn moeder wakker en die stond dan onder aan de trap te schreeuwen dat ik moest opstaan :')
Mjah, lekker stukkie Panic of Darkie.. niet slekt..

Ik had ooit domweg een kloktimer op mijn Marantz.. werkte goed >:) .. was je heeeeeel snel bij de volumeknop om half 6 's ochtends.. jammer voor de buren, maar beter dan verslapen. :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197673019
Slapen O+

Door de wekker heen slapen die ik eigenlijk nooit. Wat me een enkele keer overkomt is dat ik hem uitzet en dan nog even mijn kop op mijn kussen leg en een uur later weer wakker word :')
Is al wel weer even geleden dat me dat gebeurd is.
A mind with a heart of it's own
pi_197680158
quote:
17s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:21 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik maak man wakker, hij slaapt door al mijn wekkers heen. :') Zijn eigen wekker wordt hij gelukkig wel wakker van, en als mijnes langer gaan ook wel maar dat trek ik zelf dus weer heel slecht. :+
Ja, dat laatste hier dus ook, maar even tot 10 tellen is gelukkig genoeg, dan wordt 'ie ook wakker van de wekker. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197680377
Ik word van niks wakker, behalve de wekker. En die staat dan heel zachtjes. Goed afgericht zeg maar.

Ik sta dan ook nog eens direct vrolijk naast het bed. Wordt niet altijd even goed gewaardeerd.
pi_197680469
Vrolijk is een te groot woord, want op een bepaalde tijd uit bed mķeten is altijd jammer, maar ik heb absoluut geen ochtendhumeur. :P

En wakker worden doe ik vooral als ik een uur of twee geslapen heb en kerel rond die tijd in bed stapt. :') Ik heb 'm wel gevraagd of 'ie daarmee kon kappen, wat in z'n werkloze periode meermaals resulteerde in 'm op de bank vinden 's ochtends. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197680512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrolijk is een te groot woord, want op een bepaalde tijd uit bed mķeten is altijd jammer, maar ik heb absoluut geen ochtendhumeur. :P

En wakker worden doe ik vooral als ik een uur of twee geslapen heb en kerel rond die tijd in bed stapt. :') Ik heb 'm wel gevraagd of 'ie daarmee kon kappen, wat in z'n werkloze periode meermaals resulteerde in 'm op de bank vinden 's ochtends. :+
Gelukkig geen last van gelukkig. Mijn vrouw zou dan ook nooit op de bank gaan slapen omdat ik moeilijk deed :P
  donderdag 28 januari 2021 @ 09:16:20 #44
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197680673
*O* GOEDEMORGEN deze morgen *O*
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_197680710
Q! *O*
For great justice!
pi_197680711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:02 schreef babylon het volgende:

[..]

Gelukkig geen last van gelukkig. Mijn vrouw zou dan ook nooit op de bank gaan slapen omdat ik moeilijk deed :P
Gewoon normale communicatie joh. Het boeit me echt geen reet of hij tot diep in de nacht wil gamen, maar ik wil wel graag een béétje een normale nacht en niet een van een uur of twee. :+ Dus kwam er op neer dat 'ie z'n oude ritme weer oppakte. Of dus op de bank ging slapen als z'n spelletje voorrang had. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:16 schreef Ang3l het volgende:
*O* GOEDEMORGEN deze morgen *O*
Mogge *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 28 januari 2021 @ 09:20:18 #47
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197680732
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:18 schreef Q. het volgende:
Q! *O*
*O* YOU *O*
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_197680779
Bijna weekend!

Lees: morgen vrij
Lees eigenlijk: morgen paar uur achterstallige werk administratie wegwerken
pi_197682055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

*O* YOU *O*
Ang3l! *O*
For great justice!
pi_197682113
Nog anderhalve dag tot weekend hier. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')