SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
In ons hart zijn we toch allemaal allang bejaard.quote:
Ik zou even een lot halen dan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gokte eigenlijk maar
is al een tijd geleden dat ik ooit een Anne foto zag
Ik voel me hier wel lekker jeugdig zo tussen al die oudjesquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ons hart zijn we toch allemaal allang bejaard.
Ik heb wel serieus zin in een middagdutje nu. Stom gedreun.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voel me hier wel lekker jeugdig zo tussen al die oudjes
Nice.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou even een lot halen dan.
In dit topic staan er twee die op zich redelijk recent zijn: FOT / Userfoto's #373 Meer foto's!
Denk niet dat ik in een jaar tijd veel veranderd ben.
Oh nouja, onder "die lui" vallen dan wel een hoop mensen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lui kunnen gewoon niet schatten.
Eigen ervaring overigens, toen ik met m'n bijna veertiger bier en een lading andere boodschappen ging kopen.
Tijd voor nieuwe danquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb ooit wel in dat topic foto's van mezelf gepost, maar dat is volgens mij wel een eeuwigheid geleden...
Hier is de koffiepauze voorbij dus gedaan met de rust, ga maar weer een stukje lopen denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus zin in een middagdutje nu. Stom gedreun.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou even een lot halen dan.
In dit topic staan er twee die op zich redelijk recent zijn: FOT / Userfoto's #373 Meer foto's!
Denk niet dat ik in een jaar tijd veel veranderd ben.
Mwa misschien ooit een keer. Als de kappers weer open zijnquote:
Mensen zijn serieus slecht in leeftijden schatten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh nouja, onder "die lui" vallen dan wel een hoop mensen.
Mensen die mij niet kennen en mijn leeftijd schatten, zitten er altijd wel zwaar onder in ieder geval.
Maar dat had ik ook al toen ik 20 was. Babyface I guess.
Ik heb volgens mij alleen maar een röntgenfoto van mezelf hier op het forum staanquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ik eruit zie weet iedereen wel. En anders: Travelsnacks volgen
Ja meestal hele mooie vrouwen. Misschien gaat het dan wel niet alleen om de leeftijdquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoor ik wel eens verhalen dat mensen van (ver) boven de 30 gevraagd wordt om hun ID...
Joop is geen mooie vrouw hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja meestal hele mooie vrouwen. Misschien gaat het dan wel niet alleen om de leeftijdAl staat er op de meeste ID's geen telefoonnummer natuurlijk.
Ook mannen hoor. Maar idd er zit een vrouw bij die er best wel goed uit ziet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja meestal hele mooie vrouwen. Misschien gaat het dan wel niet alleen om de leeftijdAl staat er op de meeste ID's geen telefoonnummer natuurlijk.
Misschien nog voordat jij hem leerde kennenquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop is geen mooie vrouw hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |