SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
In ons hart zijn we toch allemaal allang bejaard.quote:
Ik zou even een lot halen dan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gokte eigenlijk maar
is al een tijd geleden dat ik ooit een Anne foto zag
Ik voel me hier wel lekker jeugdig zo tussen al die oudjesquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ons hart zijn we toch allemaal allang bejaard.
Ik heb wel serieus zin in een middagdutje nu. Stom gedreun.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voel me hier wel lekker jeugdig zo tussen al die oudjes
Nice.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou even een lot halen dan.
In dit topic staan er twee die op zich redelijk recent zijn: FOT / Userfoto's #373 Meer foto's!
Denk niet dat ik in een jaar tijd veel veranderd ben.
Oh nouja, onder "die lui" vallen dan wel een hoop mensen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lui kunnen gewoon niet schatten.
Eigen ervaring overigens, toen ik met m'n bijna veertiger bier en een lading andere boodschappen ging kopen.
Tijd voor nieuwe danquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb ooit wel in dat topic foto's van mezelf gepost, maar dat is volgens mij wel een eeuwigheid geleden...
Hier is de koffiepauze voorbij dus gedaan met de rust, ga maar weer een stukje lopen denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus zin in een middagdutje nu. Stom gedreun.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou even een lot halen dan.
In dit topic staan er twee die op zich redelijk recent zijn: FOT / Userfoto's #373 Meer foto's!
Denk niet dat ik in een jaar tijd veel veranderd ben.
Mwa misschien ooit een keer. Als de kappers weer open zijnquote:
Mensen zijn serieus slecht in leeftijden schatten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh nouja, onder "die lui" vallen dan wel een hoop mensen.
Mensen die mij niet kennen en mijn leeftijd schatten, zitten er altijd wel zwaar onder in ieder geval.
Maar dat had ik ook al toen ik 20 was. Babyface I guess.
Ik heb volgens mij alleen maar een röntgenfoto van mezelf hier op het forum staanquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ik eruit zie weet iedereen wel. En anders: Travelsnacks volgen
Ja meestal hele mooie vrouwen. Misschien gaat het dan wel niet alleen om de leeftijdquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoor ik wel eens verhalen dat mensen van (ver) boven de 30 gevraagd wordt om hun ID...
Joop is geen mooie vrouw hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja meestal hele mooie vrouwen. Misschien gaat het dan wel niet alleen om de leeftijdAl staat er op de meeste ID's geen telefoonnummer natuurlijk.
Ook mannen hoor. Maar idd er zit een vrouw bij die er best wel goed uit ziet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja meestal hele mooie vrouwen. Misschien gaat het dan wel niet alleen om de leeftijdAl staat er op de meeste ID's geen telefoonnummer natuurlijk.
Misschien nog voordat jij hem leerde kennenquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop is geen mooie vrouw hoor.
Ik heb wel eens foto's gezien...quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien nog voordat jij hem leerde kennen![]()
![]()
![]()
Dat zou wel opvallend zijn jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop altijd maar dat ze twijfelen of ik 25+ ben, sub18 vind ik echt geen compliment namelijk.
volgens mij is ie inderdaad een paar maanden ouder kan ik me herinneren @crvquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik twijfel even of CRV niet ouder is dan jij. Hij is dacht ik wel 50+
voor iemand die je al gemeet hebt zie ik dat maar als complimentquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat iedereen hier dertiger is
quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens foto's gezien...
Verkleedfeestjes
quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
O ja mij is 2 keer om een ID gevraagd hoor. 1 keer wilde ik mijn ID al pakken toen de cassiere zei. Nee meneer geintje.
De andere keer was bij de Appie XL bij de zelfscankassa's ik stond met mijn rug naar de controleur toe. Maar toen die mijn gezicht zag, hoefde ik me al niet meer te legitimeren...
Vroeger was het tenminste nog makkelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dit was dus doodleuk met een kar vol boodschappen, wat speciaalbier en een krat pils. Was ook lang niet de enige keer.
Makkelijk ja, Gewoon bij de snackbar ook nogquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger was het tenminste nog makkelijk.
Kon je gewoon nog 3 pakjes sigaretten kopen en zeggen "voor mn moeder"
Vaak zat gedaan ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan ja.
Ook letterlijk voor mijn moeder, overigens.
Ja Annequote:Op woensdag 27 januari 2021 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook mannen hoor. Maar idd er zit een vrouw bij die er best wel goed uit ziet.
Ooit vertelde iemand hier dat ze zich moest legitimeren voor Rode wijn azijn...quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dit was dus doodleuk met een kar vol boodschappen, wat speciaalbier en een krat pils. Was ook lang niet de enige keer.
Klopt. Maar dit ging dus om bekenden van mij. Anne behoort niet tot mijn kennissenkring/netwerk. Dit waren woonbegeleiders..quote:
Anne lijkt me anders wel een goede toevoeging aan mijn kennissenkringquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ooit vertelde iemand hier dat ze zich moest legitimeren voor Rode wijn azijn...
[..]
Klopt. Maar dit ging dus om bekenden van mij. Anne behoort niet tot mijn kennissenkring/netwerk. Dit waren woonbegeleiders..
3 pakjes?quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Ik denk ook dat ze bij de lokale supermarkt wel wisten dat een 11 jarig joch geen gladstone rookte
en haar motor is ook niet verkeerdquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en haar motor is ook niet verkeerd
A) het is mijn vrije dagquote:
De eerste is omdat ik haags z'n aanwezigheid misquote:
Haagsie!quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
De eerste is omdat ik haags z'n aanwezigheid misOp deze manier probeer ik de leegte op te vullen.
De tweede omdat je gewoon een wheelie moet doen
Ik zou hier mijn motorrijbewijs voor halenquote:
Lijkt me ergens wel tof om motor te rijden, maar goed als een autorijbewijs al niet kan, lijkt me een motorrijbewijs ook niet verstandig/haalbaar...quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou hier mijn motorrijbewijs voor halen
ja hoor dat magquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Mag deze werkdag voorbij zijn, veel te druk, derp.
Het lijkt me wel tof om te kunnen, maar ik denk dat ik er in de praktijk erg weinig mee zou doen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me ergens wel tof om motor te rijden, maar goed als een autorijbewijs al niet kan, lijkt me een motorrijbewijs ook niet verstandig/haalbaar...
weer?quote:
Vriendin van mij is een keer onderuit gegaan op een snelwegafrit, bleef haar voet stelen achter zo'n dubbele staander van de vangrail, ze konden haar voet eerst niet terugvinden en haar dochtertje stond toe te kijken, ze hebben er zes uur over gedaan voordat ze konden beginnen met de operatie van tevens zes uur, dat is.......eeuhm vijf jaar geleden en ze loopt nu nog als een wankele dodo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou doodsangsten uitstaan op een motor
kip, spekjes, broccoli, hier en daar een paddestoeletje. beetje ei er door.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van mij is een keer onderuit gegaan op een snelwegafrit, bleef haar voet stelen achter zo'n dubbele staander van de vangrail, ze konden haar voet eerst niet terugvinden en haar dochtertje stond toe te kijken, ze hebben er zes uur over gedaan voordat ze konden beginnen met de operatie van tevens 6 uur, dat is.......eeuhm vijf jaar geleden en ze loopt nu nog als een wankele dodo.
Klinkt...pijnlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik dat hoorde moest ik echt even snikken.
Aaaarghhhhhquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt...pijnlijk.
Beetje zoals de oom van mijn ex die na een landbouwongeluk ineens heel gemakkelijk de nagel van zijn grote teen kon knippen. Die hebben ze maar op de plek van zijn afgereten duim gezet
Great mouths eat alike?quote:
En heb gehakt in de vriezer wat keertje op moet dus goed excuus en meteen eten voor morgen.quote:
Nee, dat kan niet kloppenquote:
Dat is altijd goed.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er wordt vandaag voor mij gekookt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een kookdate?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
En Nee, niet Thuisbezorgd/Ubereats of ander soort service
Weet je al wat de pot schaft?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er wordt vandaag voor mij gekookt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik "eet" weer een keer mee met de wekelijkse eet-service vanuit de woonbegeleiding.quote:
Guus is mijn type niet..quote:
Ja, anders had ik me niet ingeschreven..quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je al wat de pot schaft?
Dat is wel chillquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik "eet" weer een keer mee met de wekelijkse eet-service vanuit de woonbegeleiding.
Vaak wel jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel chillAltijd beetje lekker ook?
Nice, dat is wel mooi geregeld dan.quote:
Hmm dit zou ik persoonlijk niet zo trekken maar goed misschien is het voor jou wel anders.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
. Bij die woning waar ik laatst ben wezen kijken is er weinig mogelijkheid om zelf te koken, wel dagelijks 3 gezamenlijke eetmomenten
Ik heb motorrijlessen gehad. Bij het bochtjes draaien ben ik eens onderuit gegaan. En uiteindelijk bij het rijden op 80 km wegen, bedacht ik me dat ik toch liever maar met de auto blijf rijden i.p.v. op een motor. Ik zag mezelf echt die snelweg niet op gaan. Vooral die wind met zo'n hoge snelheid vond ik heftig, dat je bijna je hand niet durft te verplaatsen anders waait die weg. Dus ben ik er maar weer mee gestopt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou doodsangsten uitstaan op een motor
Nu kan ik wel gewoon koken, maar ik merk gewoon wel dat het me steeds meer moeite kost. Ook het schoonmaken en schoonhouden van je keuken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice, dat is wel mooi geregeld dan.
[..]
Hmm dit zou ik persoonlijk niet zo trekken maar goed misschien is het voor jou wel anders.
Misschien is het dan nog zo'n gek plekje niet?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu kan ik wel gewoon koken, maar ik merk gewoon wel dat het me steeds meer moeite kost. Ook het schoonmaken en schoonhouden van je keuken.
En daar is gewoon 24/7 begeleiding aanwezig, dat is hier niet meer het geval. Dat laatste is voor mij wel prettig. Niet dat ik snachts vaak iemand nodig heb, maar het geeft wel rust om te weten dat er iemand is...
Klopt. Het heeft wel wat voordelen Ik zal er op ruimte wel flink op achteruit gaan, maar dat is gewoon een kwestie van veel spullen weggooien voordat ik daar heen ga...quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien is het dan nog zo'n gek plekje niet?
Keertje goed opruimen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Het heeft wel wat voordelen Ik zal er op ruimte wel flink op achteruit gaan, maar dat is gewoon een kwestie van veel spullen weggooien voordat ik daar heen ga...
P.A.M.A. L.A.M.A.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Keertje goed opruimen kan geen kwaad.En als je beetje slim bent met de meubels kan je nog wel veel kwijt.
Om die redenen zou het ook echt niets voor mij zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb motorrijlessen gehad. Bij het bochtjes draaien ben ik eens onderuit gegaan. En uiteindelijk bij het rijden op 80 km wegen, bedacht ik me dat ik toch liever maar met de auto blijf rijden i.p.v. op een motor. Ik zag mezelf echt die snelweg niet op gaan. Vooral die wind met zo'n hoge snelheid vond ik heftig, dat je bijna je hand niet durft te verplaatsen anders waait die weg. Dus ben ik er maar weer mee gestopt.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
Dat moment dat je de supermarkt uitloopt met veel kaas en snacks maar zonder avond eten
doe je in de oven dan? of echt in een bbq/rookding?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort wel weer eens tijd voor beef brisket![]()
Even een slager hier in de buurt zoeken
vast binden op en bed en dan ipv druppels water op het voorhoofd, druppels kaasfonduequote:Op woensdag 27 januari 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze jou ooit gevangenzetten en martelen met kaas.
vind de geur al marteling genoegquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze jou ooit gevangenzetten en martelen met kaas.
heb wel een goeie stinkbrie meequote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind de geur al marteling genoeg
ik kom met druiven thuis maar heb nog een hele rits peren liggenquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik zou nog appels halen vandaag.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb wel een goeie stinkbrie mee
Kaasstad was rustig hoor.quote:
Ik heb nog wat bananen en mandarijnen, maar appels.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kom met druiven thuis maar heb nog een hele rits peren liggen
Omdat iedereen daar bewusteloos in een hoekje lag wegens de gore luchtquote:
In de zomer zou ik het op de BBQ wel kunnen; maar in de winter ga ik daar niet aan beginnen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je in de oven dan? of echt in een bbq/rookding?
Ja ik heb altijd zin in fruit wat ik niet in huis hebquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat bananen en mandarijnen, maar appels.
lekker low 'n slow en dan 12u lang bezig of langer met een beetje brisketquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de zomer zou ik het op de BBQ wel kunnen; maar in de winter ga ik daar niet aan beginnen.
Oud-collega die op hoog niveau BBQ'ed kan me vast schieten nu
Knoflook voor vampiers; kaas voor Etto.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind de geur al marteling genoeg
Niet die in Veldhoven gaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort wel weer eens tijd voor beef brisket![]()
Even een slager hier in de buurt zoeken
Ik weet het.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
l
[..]
lekker low 'n slow en dan 12u lang bezig of langer met een beetje brisket
Daarom heb ik een kamado en wil ik in een volgend huis de grote broerquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het.
Misschien moet ik die oud-collega maar een bericht sturen dat hij me er gewoon een op de post doet.
De Keurslager in het centrum, ga ik hier niet vertellen maar neem van mij aan, never go there.quote:
Daar kom ik toch nooit. Ik kom wel eens in de Kromstraat, maar ga liever niet bij de slager naar binnen, want daar zit ook een visboer en ik trek die lucht slecht...quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Keurslager in het centrum, ga ik hier niet vertellen maar neem van mij aan, never go there.
Ik heb niet echt zin om er veel geld aan uit te geven. Heb een kleine Weber; maar in de meeste gevallen voldoet die wel als ik een stuk vlees klaar wil maken. Ik ga toch geen bevroren frikandellen en 20 speklappen op de BBQ gooien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom heb ik een kamado en wil ik in een volgend huis de grote broerkan je zulke dingen ook keurig in de winter doen. Gaat op een weber ketel toch wat minder goed in de winter.
WGA genotquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin om er veel geld aan uit te geven. Heb een kleine Weber; maar in de meeste gevallen voldoet die wel als ik een stuk vlees klaar wil maken. Ik ga toch geen bevroren frikandellen en 20 speklappen op de BBQ gooien.
[ afbeelding ]
Pics van je plantjesquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:19 schreef Karzai het volgende:
Ze hadden plantjes bij de Vomar, ga een groene oase maken van mijn appartement
voor vanavond een dorade gehaald bij de visboer
Omdat het woensdag is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Waarom voelt het als donderdag of vrijdag.
idd vrijdag gevoel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak tegenwoordig alleen een verschil tussen dag en nacht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Hmm heb ik niet zo'n problemen mee. maar ik houd dan ook wel een redelijk strak ritme aan met opstaan e.d. ook in 't weekend.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zelfs nacht lukt steeds minder. Gisteren eindelijk weer eens voor 1:00 gaan slapen. Maar afgelopen nachten doordeweeks pas 1:30 of later.
Ja ik vind er vandaag ook niet zo veel aan eigenlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd vrijdag gevoel.
grauwe saaie dag.
Ik ben iedere dag ook weer tussen 7:00 - 7:30 wakker. Vannacht leek het wel alsof ik een stuk langer geslapen had voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
H
[..]
Hmm heb ik niet zo'n problemen mee. maar ik houd dan ook wel een redelijk strak ritme aan met opstaan e.d. ook in 't weekend.
Ja dat, ik kan wel eventjes in slaap vallen maar dan lig ik om één uur toch weer even wakker. En dan om half zeven, zeven uur weer wakker. Alleen vanmorgen door de wekker heen geslapen, was het ineens half negen. Had het blijkbaar nodig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zelfs nacht lukt steeds minder. Gisteren eindelijk weer eens voor 1:00 gaan slapen. Maar afgelopen nachten doordeweeks pas 1:30 of later.
hopelijk voel jij je straks daar ook goed thuisquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Het heeft wel wat voordelen Ik zal er op ruimte wel flink op achteruit gaan, maar dat is gewoon een kwestie van veel spullen weggooien voordat ik daar heen ga...
mooie budha heb er aantal hier en twee op mijn lichaamquote:
Goede wraakactie van jequote:Op woensdag 27 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Rondom de Chinese stad Dalian zijn een aantal spoorlijnen tot stilstand gekomen nadat Adobe gestopt is met Flash. Ze draaien nu op een gekraakte versie
https://hk.appledaily.com(...)LKVBGVEBRLAECJPTCHM/
Ben zelf geen bhuddist maar hij zit er gezellig bijquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooie budha heb er aantal hier en twee op mijn lichaam
Ik héb het lichaam huehuequote:Op woensdag 27 januari 2021 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hmm weet ik niet, heb ik gekregenquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PlantjesssWat is die ene op de voorgrond?
quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey lieverdquote:
ja heerlijk gewerkt . alleen als we samen wat drinkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyy hoiiii lekker gewerkt?
Wijntje inschenken?
Ik steek de open haard vast aan en schud de ijsbeer los.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heerlijk gewerkt . alleen als we samen wat drinken
quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
maar begreep net dat er om 16.55 onderhoud beginnende om 17u aangekondigd werd![]()
![]()
![]()
En BB zeggen dat ze zogenaamd druk aan het werk is.quote:Illegaal feestje in Thaise bar, 89 buitenlanders gearresteerd
De politie in Thailand heeft 89 buitenlanders gearresteerd die op een illegaal feestje in een bar waren waar de coronamaatregelen niet werden nageleefd. De politie arresteerde ook 22 lokale bewoners, onder wie de eigenaar en een medewerker van de kroeg.
Onder de arrestanten zaten mensen uit Groot-Brittannië, de VS, Zwitserland en Denemarken. In totaal werden mensen uit tien verschillende landen opgepakt. In Thailand geldt de noodtoestand vanwege het coronavirus. Dat houdt onder meer in dat de horeca dicht moet blijven.
De feestvierders kunnen tot twee jaar cel en een boete krijgen voor het schenden van de noodtoestand. De eigenaar en de medewerker kunnen daarnaast nog een jaar celstraf krijgen voor het overtreden van een Thaise ziektewet.
Wowquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:46 schreef Karzai het volgende:
Fok was stuk
Daar gaattie hoor een half uurtje in de oven![]()
[ afbeelding ]
en je groentes dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
ik twijfel nog tussen een heel uitgebreid kaasplankje of toch die pizza in de oven schuiven
of bapao
Hoef jij geen last van te hebben hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kijk hem eens gezond doen ineens
En dan klagen over schnitzelsquote:
Misschien is dat wel heel erg lekker met een half busje Aromat eroverheenquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga niet zoals Etto een bak rauwe bami groenten opeten
Dan nog is het een kleffe deegbal met een beetje vlees er in geproptquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens zijn dit geen supermarkt bapaos maar van de chinees in de nieuwe woonplaats
Met of zonder aromat, gaat het allebei niet worden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is dat wel heel erg lekker met een half busje Aromat eroverheen
tjaquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog is het een kleffe deegbal met een beetje vlees er in gepropt
Mja ik at dat in mijn studententijd nog weleens. Diepvries van de supermarkt inderdaad. Teringgoedkoop en het vult. Daar is ook alles wel mee gezegd.quote:
ja die supermarkt dingen zijn niet te huffenquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik at dat in mijn studententijd nog weleens. Diepvries van de supermarkt inderdaad. Teringgoedkoop en het vult. Daar is ook alles wel mee gezegd.
Had de laatste keer in Vegas wel prima bapao op, maar dat was ook bij een 'buffet' van $150 dus dan mag dat ook welquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tjain zuid Korea wel heel veel gestoomde broodjes met vlees en groenten er tussen gegeten
maar dat waren dan van die euh.. gestoomde taco's zeg maar
Klantensuurves goedemojjjgequote:
Ah daar is ons zonnestraaltjequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klantensuurves goedemojjjgeWaarmee kan ik u van dienst zijn?
deze zijn ook iets van 3-5 euro per stuk hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had de laatste keer in Vegas wel prima bapao op, maar dat was ook bij een 'buffet' van $150 dus dan mag dat ook wel
Heb je wel eens een Vietnamees broodje Banh Mi op?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze zijn ook iets van 3-5 euro per stuk hoor
waarom klinkt dit alsof je aan een fries vraagt of ie wel eens escargots heet gegeten?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Vietnamees broodje Banh Mi op?
nieuwe woon plaats ookquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Tilburg zit een erg goede
Wacht, een collega?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat die lapzwans zijn eigen plan trekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo fucking lullig![]()
Je bent toch geen Fries?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom klinkt dit alsof je aan een fries vraagt of ie wel eens escargots heet gegeten?
ja natuurlijk
Nee klantquote:
whatsapp komt niet doorquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent toch geen Fries?
Maar ging ik wel van uit ja dat je dat wel eens op had
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Schiet lekker op ja. Wat een kutbedrijf zeg danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo fucking lullig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
BALLEBAL, SERPENTquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klant![]()
Had hem gisteren aan de lijn. iets verkeerds met kussens. Meneer zou mij mailen met fotos en ik zou het vandaag oppakken. Gaat die vriend dus zelf naar een klerenmaker en zegt ja kom het bonnentje wel declareren...
Ja zo werkt dat niet
dus toen kreeg ik nog een mailtje terug
Gewoon escaleren. Niet jouw probleem laten worden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klant![]()
Had hem gisteren aan de lijn. iets verkeerds met kussens. Meneer zou mij mailen met fotos en ik zou het vandaag oppakken. Gaat die vriend dus zelf naar een klerenmaker en zegt ja kom het bonnentje wel declareren...
Ja zo werkt dat niet
dus toen kreeg ik nog een mailtje terug
Vind ik echt lullig. Alsof die man zo uit zijn stekker gaat omdat het een buuut'nlander is. Nee hij gaat terecht uit zijn stekker omdat werkelijk waar alles mis gaat en hij geen deur meer tot vanavond in zijn huis had.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schiet lekker op ja. Wat een kutbedrijf zeg dan
Heb ook niks terug gestuurd meer :pquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon escaleren. Niet jouw probleem laten worden.
In een wieg?quote:
Ik vraag me altijd af wat hier nou Italiaans aan is eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien vandaag wel zin in Italiaans
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan gaat de wekker![]()
[ afbeelding ]
Haagsiequote:
Niet zoveel eigenlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat hier nou Italiaans aan is eigenlijk
vrij weinigquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat hier nou Italiaans aan is eigenlijk
Daar heeft ze wel gelijk in. Zit nog steeds te wachten tot je deze kant op verhuistquote:
Noem je ballie nu een hoquote:
Priiiiiimaaaaaa daar?quote:
Ja nou ja, voorlopig zit ik meer thuis in Den Haag dan in Utrecht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel gelijk in. Zit nog steeds te wachten tot je deze kant op verhuist
Ja wel eens opzich.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je ballie nu een hogevaarlijke woordkeuze vriend.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben even met vakantiequote:Op woensdag 27 januari 2021 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]en dat was het laatste dat we van Haags hoorde
lekker lekkerquote:
Koppâhsnellâh Ballie is ondâhweg!quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]en dat was het laatste dat we van Haags hoorde
Ik zit ook meer thuis dan in Utrecht of den Haagquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Priiiiiimaaaaaa daar?
[..]
Ja nou ja, voorlopig zit ik meer thuis in Den Haag dan in Utrecht.
[..]
Ja wel eens opzich.
Bestel lekker een kapsalonnetje manquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker lekkerwou dat we al een weekje verder waren
ben dat half uit dozen leven en geen vreet voorraad hebben beu
En wat heb je erbij?quote:
ga nog liever een schnitzel etenquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestel lekker een kapsalonnetje man
Ja dat snap ik. Vordert het allemaal wel een beetje?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker lekkerwou dat we al een weekje verder waren
ben dat half uit dozen leven en geen vreet voorraad hebben beu
Ik heb er de tering over in. Wil weer knallen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook meer thuis dan in Utrecht of den Haag
Oh jammer zegquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga nog liever een schnitzel eten
en dat ken je hier ook niet bestellen.
Ik ken het helemaal niet :pquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb als kind nooit zo gelachen als toen ik Sir Hiss in zijn ledikantje zag wiegen
geen energie meerquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appartement is klaar om in te trekken, werkplaats is al verhuisd. Garage hier is helemaal leeg en als verhuisd wat nog naar het appartement moest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Vordert het allemaal wel een beetje?
Netjes netjes.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Appartement is klaar om in te trekken, werkplaats is al verhuisd. Garage hier is helemaal leeg en als verhuisd wat nog naar het appartement moest.
Dus daar ben ik nu mn reeds ingepakte zooi enzo aan het verzamelen. Dinsdag komt de verhuiswagen
En ikea moet net nog wat laatste onderdelen leveren voor de meubels die al in 't appartement staan. Maar dat is een beetje een meerjarenplan aan het worden lijkt hetze kunnen de online drukte niet aan.
noem je ons nu feeders?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eet straks nog wel een zak chips leeg als jullie het niet genoeg vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |