Ik las dat tenminste twee mensen voor de komende twee maanden een nieuw thuis hebben. Die zijn er dus even niet bij de komende avonden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is ook wel goed, dat ze gelijk doorpakken. Kan voor een groep toch betekenen dat ze maar thuis blijven voor de zekerheid.
mooi, voorbeelde stellen aan de rest van het gepeupelquote:
Die zijn goed bezig. En zo raak je ze het hardstquote:
Ze heeft hier wel gewoon hits gehad, zelf een nummer 1quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, gewoon op hoofdpagina nu.nl zelfs
Nou ja op zich is een zwangerschap wel het meest passend bij een pushmelding.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ontgaat mij wat de nieuwswaarde is van een zwangerschap.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja op zich is een zwangerschap wel het meest passend bij een pushmelding.
kortom, ik heb dus onder een steen gelegenquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze heeft hier wel gewoon hits gehad, zelf een nummer 1
Ohhhhquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, gewoon op hoofdpagina nu.nl zelfs
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Halsey. Zo te zien na het winnen van de Nobelprijs voor Natuurkunde.
Maar niet alleen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze heeft hier wel gewoon hits gehad, zelf een nummer 1
Er staat ook inzending.quote:
Nu niet meer.quote:
Ik feed hier maar even back dat die eerste zin ook een dubbele “vergeten zijn” bevat.quote:
Nu niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik feed hier maar even back dat die eerste zin ook een dubbele “vergeten zijn” bevat.
Wat heeft AstraZenica nu weer uitgevroten?quote:
deden die lutsers maar iets, vaccins leveren bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat heeft AstraZenica nu weer uitgevroten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |