Op een openbaar forum mogen anderen zich ook mengen in een discussie, right? Dat lijkt me min of meer de opzet ervan. Feit is ook dat er voor jou niet genoeg interessante content op staat, ook niet na de uitbreiding. Dat geef je zelf aan. Voor Hamlapjes staat er wel genoeg interessante content op, en dat was voor de uitbreiding ook al zo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een gewone discussie. Bovendien een tussen @:Hamlapjes en mij. Die kan prima zelf aangeven wat hij er van vindt. Dan hoef jij er niet met een grootste dooddoener oh maar dan neem jij het toch niet, wij lekker wel aan te komen. Dat is enorm suf.
Uiteraard mag iedereen zich in de discussie mengen. Sterker nog dat is de bedoeling juist. Maar het is nogal vreemd dat jij dat zegt, terwijl je zelf de discussie wilt afkappen en daarvoor de discussie stopt door met een enorme dooddoener te komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een openbaar forum mogen anderen zich ook mengen in een discussie, right? Dat lijkt me min of meer de opzet ervan. Feit is ook dat er voor jou niet genoeg interessante content op staat, ook niet na de uitbreiding. Dat geef je zelf aan. Voor Hamlapjes staat er wel genoeg interessante content op, en dat was voor de uitbreiding ook al zo.
Mensen verschillen en meningen ook. Niemand kan exact bepalen bij welke hoeveelheid en soort content een streamingsdienst voor een ander interessant genoeg wordt om te nemen.
Zoals het hoort, inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo'n super plakkerige die zelfs na een dag kauwen nog niet is weggewerkt?
Waarvan het een dag later lijkt alsof je er een extra tand bij hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo'n super plakkerige die zelfs na een dag kauwen nog niet is weggewerkt?
Of een tand mist.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarvan het een dag later lijkt alsof je er een extra tand bij hebt.
Ik zag er weinig vooruitgang in, dat klopt. En ik had er niet op hoeven reageren, maar wilde dat wel graag. Daarom postte ik wat ik postte, niet omdat ik mod ben. Ik ben het niet eens met de laatste zin, maar wat mij betreft kunnen we het nu ook hierbij laten zonder daar verder op in te gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard mag iedereen zich in de discussie mengen. Sterker nog dat is de bedoeling juist. Maar het is nogal vreemd dat jij dat zegt, terwijl je zelf de discussie wilt afkappen en daarvoor de discussie stopt door met een enorme dooddoener te komen.
En misschien dat de deze discussie niet veel verder meer zou komen. Prima dan is die vanzelf wel na een aantal posts voorbij. Maar daar hoeft niemand, zeker een mod niet zich mee te bemoeien.
Primaquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag er weinig vooruitgang in, dat klopt. En ik had er niet op hoeven reageren, maar wilde dat wel graag. Daarom postte ik wat ik postte, niet omdat ik mod ben. Ik ben het niet eens met de laatste zin, maar wat mij betreft kunnen we het nu ook hierbij laten zonder daar verder op in te gaan.
Dan wil ik het nog wel even hebben over een potje Among Us van een paar dagen terug.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aw, dit valt tegen. Ik had wel zin in een relletje.
Haha. Daar is wel wat meer voor nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aw, dit valt tegen. Ik had wel zin in een relletje.
Ja, dat moeten we snel weer een keer doenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan wil ik het nog wel even hebben over een potje Among Us van een paar dagen terug.
Ik kreeg de animatie ook echt pas terwijl we al in de meeting zaten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we snel weer een keer doenEn dan het liefst met iedereen van hier.
ht, ijsbeer, esf1gamer, aoibhin, skysherrif, Meke, jij en ik en dan zijn we al met 8! Ik vergeet vast wel een of twee personen, dus zijn we dan met tien
Sorry dat ik je een keer meteen doodde. Eén schrale troost, het was een stackkill, ik zag niet wie ik neerstak
De timing was perfect! Leonos killde op een ietwat onhandige plek en door die tweede kill was iedereen eventjes in verwarring. Helaas hadden we alsnog verlorenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kreeg de animatie ook echt pas terwijl we al in de meeting zaten.
Ik was dinsdag wel echt belachelijk vaak het eerste slachtoffer. En qua imposter had ik vaak nogal pech.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De timing was perfect! Leonos killde op een ietwat onhandige plek en door die tweede kill was iedereen eventjes in verwarring. Helaas hadden we alsnog verloren
Bij Among Us met FOK!kers merk ik dat de potjes best lang duren. Ik houd zelf wel van een gokje nemen, maar hier is iedereen gedrilld om niet zomaar iemand eruit te stemmen. Als je dan een aantal keer als eerste dood gaat, dan is het wel saai. Volgende keer beter!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik was dinsdag wel echt belachelijk vaak het eerste slachtoffer. En qua imposter had ik vaak nogal pech.
Fok! knokploeg erop af?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:10 schreef Momo het volgende:
Wanneer een collega nu pas mailt dat hij voor morgen een complete dataset wil hebben volgens richtlijnen a tot met z. Terwijl je ook een andere deadline vanmiddag hebt. Ja hallo mail mij lekker even een week of 2 van te voren.
Wat fijn! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom even uit mijn winterslaap om te melden dat ik een baan heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lijerquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:10 schreef Momo het volgende:
Wanneer een collega nu pas mailt dat hij voor morgen een complete dataset wil hebben volgens richtlijnen a tot met z. Terwijl je ook een andere deadline vanmiddag hebt. Ja hallo mail mij lekker even een week of 2 van te voren.
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |