abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_197661983
Goedenavond,
Hotmail gebruik ik altijd vanaf mijn telefoon. Niets aan de hand. Vanavond na lange tijd mijn pc weer eens gebruikt. In de hotmail omgeving de melding dat het "postvak 100% vol is. U kunt geen berichten meer verzenden ". Dit is geen spam of phishing mail maar echt een bericht in de instelling. Ik zie ook in 'opslag' dat het klopt: 23gb tov van 15gb is 153% (te) vol. Voordat ik ga uitzoeken wat ik wel en niet ga verwijderen (na 15 jaar gebuik): dit blijft het toch gewoon doen? Nu valt mijn oog erop, maar tot op heden niets gemerkt van de te volle box. En verzonden berichten komen gewoon aan.

Verneem graag of er gebruikers zijn met deze zelfde ervaring. B.v.d.
  donderdag 4 februari 2021 @ 12:27:32 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_197811875
Is waarschijnlijk je Onedrive die (onopgemerkt) je foto's synct vanaf je telefoon.
pi_197824534
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef NoXia het volgende:
Is waarschijnlijk je Onedrive die (onopgemerkt) je foto's synct vanaf je telefoon.
Ik weet dat het inderdaad grote bestanden zijn . Maar vooralsnog kan ik het alsnog blijven gebruiken, ondanks de forse overschrijding.
pi_197829293
Dus je krijgt een bericht dat je niet meer kan versturen, je merkt dat je nog wel kan versturen en je vraagt of er mensen zijn die ook merken dat ze nog kunnen versturen. Tenzij jij een unicum bent kan ik je vertellen dat andere personen dan ook nog in dezelfde omstandigheden hetzelfde kunnen als dat jij kan.
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
pi_197848074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:40 schreef phoenyx het volgende:
Dus je krijgt een bericht dat je niet meer kan versturen, je merkt dat je nog wel kan versturen en je vraagt of er mensen zijn die ook merken dat ze nog kunnen versturen. Tenzij jij een unicum bent kan ik je vertellen dat andere personen dan ook nog in dezelfde omstandigheden hetzelfde kunnen als dat jij kan.
Exact. Er is 150% van het geheugen gebruikt. Hotmail geeft aan: te vol, er kunnen geen berichten meer verzonden of ontvangen worden.
Maar dit kan nog wl. Waar ik benieuwd naar ben er nu een zwaard van damocles hangt en dat in 1x 50% gewist wordt automatisch
pi_197848171
living on the edge
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')