het leven heeft toch geen nut meer als je films over grote stevige apen die knokken met grote stevige reptielen kinderachtig vindtquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Dit is toch een kinderfilm.
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het leven heeft toch geen nut meer als je films over grote stevige apen die knokken met grote stevige reptielen kinderachtig vindt
nou jij blij dat andere mensen meer plezier hebben met filmsquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegIk vind een cheetah die op een gazelle jaagt nog spannender.
Te koud om te wandelen? Zo ken ik er nog wel eenquote:
Nee want dan is er dus minder budget over voor kwaliteitsfilms van David Fincherquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nou jij blij dat andere mensen meer plezier hebben met films
die kan beter doorgaan met mindhunter dan met zijn saaie filmsquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want dan is er dus minder budget over voor kwaliteitsfilms van David Fincher
Om te werken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Te koud om te wandelen? Zo ken ik er nog wel een
Mindhunter was wel echtquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die kan beter doorgaan met mindhunter dan met zijn saaie films
Pfoeeee idd. Maar seizoen 3 is nog helemaal niet zeker ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mindhunter was wel echt![]()
Maar Mank is ook goed.
Ik lees die troep echt niet hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
Net even mijn notes doorgelezen![]()
Wat een politiek correcte bullshit zeg
Ik wel, zodat ik daar lering uit kan trekkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik lees die troep echt niet hoor
Je laatste ban is al een tijdje geleden inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wel, zodat ik daar lering uit kan trekken
Al 2 weken ongquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je laatste ban is al een tijdje geleden inderdaad
ik had 10 uur na het registreren van dit account al een permban, gelukkig viel het permgedeelte wegquote:
Waarom heb je je oude account opgegeven hermannquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik had 10 uur na het registreren van dit account al een permban, gelukkig viel het permgedeelte weg
hier werd elke tweede post verwijderd en in VBL mocht alles, gelukkig verwijderen ze nu alleen elke derde postquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb je je oude account opgegeven hermann
Je had ze nooit moeten laten winnen, bij jezelf moeten blijven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hier werd elke tweede post verwijderd en in VBL mocht alles, gelukkig verwijderen ze nu alleen elke derde post
een leven zonder FOK! was anders best primaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je had ze nooit moeten laten winnen, bij jezelf moeten blijven.
Dat kan jij toch wel op eigen kracht; wegblijven. En tja hansie, die wispelturigheid zie je maar zelden bij een man.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een leven zonder FOK! was anders best prima
Hans vond het zo leuk dat hij twee keer anoniem is gegaan
sinds ze likes hebben geintroduceerd totaal niet meer, ik wil er minstens een miljoenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat kan jij toch wel op eigen kracht; wegblijven.
Ontzettende doerak ben jequote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik had 10 uur na het registreren van dit account al een permban, gelukkig viel het permgedeelte weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |