Daar moet een piemel in?quote:
Is een mogelijkheidquote:
Ja, prima. Zitten goed, mooi geluid, geen getrut met verbinden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid
Bevallen je oordopjes?
Je was ambtenaar toch, stop met de moeitequote:Op woensdag 27 januari 2021 14:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
eerst helft van dat woord lukt aardig maar dat tweede moet ik nog onder de knie krijgen
wat is moeitequote:Op woensdag 27 januari 2021 14:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je was ambtenaar toch, stop met de moeite
Die lijkt me best vetquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn god![]()
Kunnen we aub weer normale films gaan maken?
Wat ben ik dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Dit is toch een kinderfilm.
Ik had gehoopt op een Purge dit jaar in de bios.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn god![]()
Kunnen we aub weer normale films gaan maken?
Heel 2021 wordt een Real Life Purgequote:Op woensdag 27 januari 2021 16:03 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een Purge dit jaar in de bios.
Vind het tegen vallen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel 2021 wordt een Real Life Purge
Bestormings van het Capitool waren was al een goede shit show, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt nog![]()
We zijn pas net begonnen met het jaar.
Lichamelijk wel, geestelijk nietquote:
Peter Pan syndroom?quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lichamelijk wel, geestelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |