Stone IJsland vriendquote:Op zondag 31 januari 2021 11:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je wel lekkere stony kopen of nie gers
Ben niet zo’n whisky type, eigenlijkquote:
O ja, uiteraardquote:Op zondag 31 januari 2021 11:46 schreef gers het volgende:
[..]
iedereen hier verdiend toch 4,5 k netto per maand.
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo’n whisky type, eigenlijk
Jij wel dan ?quote:
Wat voor type ben jij?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo’n whisky type, eigenlijk
Eentje die je chocola pikt als je even niet kijktquote:
Oh, dat mag.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eentje die je chocola pikt als je even niet kijkt
er is een prima manier om te bewijzen dat je Braddie niet bent, log een week lang 8 uur 's ochtends inquote:Op maandag 1 februari 2021 00:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Waarom word hier nog steeds zo glashard beweerd dat ik @:Braddie ben? Want newsflash dat ben ik niet en na verwachting komt hij ook niet meer terug van wat ik heb gezien in dat afscheidstopic. Maar als ik als trouwe Braddie volger, heb zelfs een tijd in De Sneertjes op Discord gezeten, wordt verweten dat ik hem ben, dan is bij mij de kous af.
Ik voel me niet aangesproken dus hij moet het vast over jou hebben @HermieHermannquote:Op maandag 1 februari 2021 09:42 schreef gianni61 het volgende:
Er is maar 1 ding dommer dan Braddie zijn; een braddie volger zijn..
Ik bedoelde eigenlijk @VloggendeChipsZakquote:Op maandag 1 februari 2021 09:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken dus hij moet het vast over jou hebben @:HermieHermann
Ik zie Haags hier nergens..quote:
is dit @Fugue ?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:36 schreef scrupuleus het volgende:
een foto van het nieuwe blauw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |