Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoor net bij nieuwsuur van ons altijd magistratelijk onafhankele OM dat ook 'opruiing' tot het negeren van de avondklok zwaar bestraft wordt. Opruiing tot een eenvoudige overtreding? Toe maar.
En nieuwsuur plotseling vissen naar het bestraffen van minderjarigen als meerderjarigen. Waren ze daar eerder ook al zo enthousiast over, in het oude normaal zeg maar?
Het wordt allemaal wel een beetje erg autoritair zo.
'we'?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nogal. Logisch dat we dit niet accepteren.
Als je jezelf oud genoeg acht om te ''demonstreren'' acht je jezelf ook oud genoeg om als een volwassene geprocedeerd te worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoor net bij nieuwsuur van ons altijd magistratelijk onafhankele OM dat ook 'opruiing' tot het negeren van de avondklok zwaar bestraft wordt. Opruiing tot een eenvoudige overtreding? Toe maar.
En nieuwsuur plotseling vissen naar het bestraffen van minderjarigen als meerderjarigen. Waren ze daar eerder ook al zo enthousiast over, in het oude normaal zeg maar?
Het wordt allemaal wel een beetje erg autoritair zo.
Ik weet niet of je op dit antwoord had gehoopt, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
Zullen de 'doorgesnoven' hooligans, FVD, de PVV, Willem Engel en Trump vanavond weer de schuld krijgen in alle programma's van de MSM?
Die was eerder, voor de avondklok, constant in het midden van de rellen en onrust. Prachtige online televisie ook wel, gemaakt door een volwassen vrouw met een constante rokershoest, recalcitrantie richting iedereen die niet naast haar staat en voor wie schreeuwen een gesprek is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik zit die nare vrouwen van revolutie te kijken, lekker ergeren, maar die rijden alleen maar rondjes? En showen zo af en toe kakelend hun “perskaart” aan controlerende politie. Ik begrijp het niet.
Wat is dit?quote:
Die conclusie gaan we wel al maken. Straks OP1 het (g)orgelgeluid.quote:
ik ken echt niemand die "geniet" van de ME.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Och, ja ik vind het ook heel zielig voor ze. Bovendien werkt het bij veel mensen ineens wel andersom, die genieten er van dat de ME mensen slaat met wapenstokken. Geweld is hoe dan ook verwerpelijk. Maakt niet uit jegens wie.
Prima hoor. Maar waarom kan dit nu wel en bij andere zaken pas na maanden vanwege 'zware inbreuk op privacy'?quote:
Nou, als ze dat reltuig in elkaar meppen moet ik toch wel even gniffelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
ik ken echt niemand die "geniet" van de ME.
Minder minder.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Hoe is het vandaag? Beter of erger dan gisteren
Dat ligt eraan wie je het vaagt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Hoe is het vandaag? Beter of erger dan gisteren
Je weet dat er een voorbijganger op dat plein staat die dat zegt tegen de politie?quote:
Mensen vinden het fantastisch als ze er met de stok overheen gaan. Dan heb je het topic niet gelezen gisteravond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
ik ken echt niemand die "geniet" van de ME.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |