je punt?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
Zullen de 'doorgesnoven' hooligans, FVD, de PVV, Willem Engel en Trump vanavond weer de schuld krijgen in alle programma's van de MSM?
Dag baan of ben ik erg optimistisch dat ze die hebben?quote:
Er mag nog steeds van alles aansteller.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
De jongeren hebben echt ontzettend veel braaf geslikt het afgelopen jaar. We zijn een land van zeikerige bejaarden geworden waar niks meer mag.
Ja en dat elke avond... al 80 dagen. En nog 40 te gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:30 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ja.
Trap overdag een balletje met bijvoorbeeld twee vrienden, zon gaat rond 17:30 onder.
Bedenk een game challenge en deel die via Steam.
Klets met elkaar, in plaats van alleen maar plaatjes delen en met een tranende smiley daarop reageren.
tiktokquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:40 schreef JohnBercow het volgende:
[ tiktok ]
Tarik Z is inmiddels vrij (kan natuurlijk look-a-like zijn)
Normaal gesproken zit elke puber 24/7 begraven in de telefoon/tablet/laptop.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en dat elke avond... al 80 dagen. En nog 40 te gaan.
Wil jij hiermee zeggen dat jij denkt dat alle Marokkanen die lopen te rellen onder aanvoering staan van Wilders? Dit is wel een beetje complotdenken hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad een goed voorbeeld aan Democratiesloper Trump en z'n achterban.
Oh? Hoe ben je tot dat standpunt gekomen? Of heb jij jezelf weer eens iets wijs laten maken?quote:
Moet ik anders vanaf nu elke dag met een doe-tip komen? Het lukt mij ook al tachtig dagen, en zo veel beter dan de rest ben ik toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en dat elke avond... al 80 dagen. En nog 40 te gaan.
Bron?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Normaal gesproken zit elke puber 24/7 begraven in de telefoon/tablet/laptop.
Tja, niet slim van de overheid.... hadden de maskers maar moeten verbieden..... oohhh wacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die in venlo waren totaal niet herkenbaar, helaas.
En nu moeten ze ineens rellen "want vrijheid!", echt stel je aan zegquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Normaal gesproken zit elke puber 24/7 begraven in de telefoon/tablet/laptop.
Hoezo? Kennen wij elkaar ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wil jij hiermee zeggen dat jij denkt dat alle Marokkanen die lopen te rellen onder aanvoering staan van Wilders? Dit is wel een beetje complotdenken hè?
[..]
Oh? Hoe ben je tot dat standpunt gekomen? Of heb jij jezelf weer eens iets wijs laten maken?
Nee, en dat je er geen last van hebt, is veelzeggend over je verleden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:43 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Moet ik anders vanaf nu elke dag met een doe-tip komen? Het lukt mij ook al tachtig dagen, en zo veel beter dan de rest ben ik toch ook weer niet.
Ik mis Qanon , Intifada en natuurlijk de Rabobank.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
Zullen de 'doorgesnoven' hooligans, FVD, de PVV, Willem Engel en Trump vanavond weer de schuld krijgen in alle programma's van de MSM?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu?
https://www.facebook.com/watch/?v=1117144368734167
Kijk ze op de vlucht slaan, laffe hyena's.quote:
Apart dat er nog zoveel verkeer is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |