Ik geef je gewoon de aandacht die je overduidelijk even wil.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi... Dan lees je er toch gewoon overheen, jankzak?
Het gros van de pubers relt volgens mij niet. Degenen die op dit moment rellen zijn degenen die zich vanaf dag één al aan geen enkele maatregel ophouden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Liever een opa dan een zeikerige relpuber.
NEE tegen 1,5 meter!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu?
https://www.facebook.com/watch/?v=1117144368734167
Was zondag werd eerder aangegeven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
Is dit nu?
https://www.facebook.com/watch/?v=1117144368734167
Dat weet ik niet maar al die hooligans en boeren die de stad nu verdedigen zijn natuurlijk ook uitschot van het laagste soort. Volgende week staan die weer dingen te slopen. Die zijn nu allang blij dat ze eens wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Huh
En dat is ook alleen in ons landje zo?
Ik ben ook ooit zo naďef geweest. Stom.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Woordvoerder corona beleid is de NPO geworden.
Ooit vond ik ze nog objectief. Wist ik veel
Zoals?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vijf jaar.. er zijn zwaardere vergrijpen waarvoor je minder lang hoeft te zitten.
Hij past wel in het complot stukje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou ie ook aan het rellen zijn nu?
Typisch Nederlands zei je net toch? Maar dat weet je dus niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar al die hooligans en boeren die de stad nu verdedigen zijn natuurlijk ook uitschot van het laagste soort. Volgende week staan die weer dingen te slopen. Die zijn nu allang blij dat ze eens wat te doen hebben.
Dit is een tokkie-feest. Groot respect voor de politie, dat wel. Dat zijn de echte helden.
Waarschijnlijk weer op straat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af over het mietje van het filmpje gister op Dumpert.....
Die na pak slaag van de politie jankte dat ie dood ging.......
Ga naar Parler.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Woordvoerder corona beleid is de NPO geworden.
Ooit vond ik ze nog objectief. Wist ik veel
Die in venlo waren totaal niet herkenbaar, helaas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Vallon het volgende:
Straks bij Opsporing verzocht, zoeken naar relschoppers nu binnen 2-3 dagen en waar normaal een in elkaar getrapte bejaarde, minimaal 6 maanden kan wachten op zoek aandacht. Daarna een rond OP1rellen, wordt vast heel evenwichtig gebracht.
Kan mij niet onttrekken dat de overheid vol losgaat en alles ManipulatieveStaatsMedia kanelen aan het openrukken is. Wel vermakelijk om boeken die ik gelezen heb en als soort van fictie beschouwde, nu voor de ogen zie afgespeeld worden.
Ik zal speciaal voor jou morgen een berichtje van dezelfde strekking posten, heb je ook weer een fijne avond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon de aandacht die je overduidelijk even wil.
Misschien moet je morgenavond nog even je post copy pasten, wie weet krijg je dan meer reacties.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Minimunt het volgende:
tussen half 8 en half 9 hier even gaan hardlopen in het dorp. Wat vuurwerk gehoord en in het centrum enkele jongeren gezien, vooral ondernemers voor hun winkels die in de gaten wilde houden wat er gebeurde.
Leek totaal niet dreigend, gewoon wat hangjeugd die een beetje stoer wil doen. Bleek achteraf wel een arrestatie te zijn geweest. Waarschijnlijk voor het afsteken van vuurwerk.
dat is liefquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou morgen een berichtje van dezelfde strekking posten, heb je ook weer een fijne avond.
ah de diversiteit quota hebben ze ook weer gehaald zo te zien.quote:
Ze hebben inderdaad een goed voorbeeld aan Democratiesloper Trump en z'n achterban.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
Zullen de 'doorgesnoven' hooligans, FVD, de PVV, Willem Engel en Trump vanavond weer de schuld krijgen in alle programma's van de MSM?
Zou wel logisch zijn ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef chroestjov het volgende:
Zullen de 'doorgesnoven' hooligans, FVD, de PVV, Willem Engel en Trump vanavond weer de schuld krijgen in alle programma's van de MSM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |