Niet die avond in elk geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had die zichzelf toen niet neergeknalt ?
Even laten zien hoe 'daadkrachtig' ze zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:20 schreef Brembo het volgende:
Waarom zeggen ze de straat schoonvegen terwijl er een waterkanon in de straat staat...
Dit NOS journaal had niet gehoeven.
Klopt. Woordvoerder corona beleid is de NPO geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Vallon het volgende:
Straks bij Opsporing verzocht, zoeken naar relschoppers nu binnen 2-3 dagen en waar normaal een in elkaar getrapte bejaarde, minimaal 6 maanden kan wachten op zoek aandacht. Daarna een rond OP1rellen, wordt vast heel evenwichtig gebracht.
Kan mij niet onttrekken dat de overheid vol losgaat en alles ManipulatieveStaatsMedia kanelen aan het openrukken is. Wel vermakelijk om boeken die ik gelezen heb en als soort van fictie beschouwde, nu voor de ogen zie afgespeeld worden.
Nee hoor Tarik Zahzah leeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had die zichzelf toen niet neergeknalt ?
De jongeren hebben echt ontzettend veel braaf geslikt het afgelopen jaar. We zijn een land van zeikerige bejaarden geworden waar niks meer mag.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.
Kappen met dat gejank.
Mimimimi... Dan lees je er toch gewoon overheen, jankzak?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus doe je je eigen post copy pasten om een reactie uit te lokken
[..]
Huhquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef Confetti het volgende:
Nu het kantelt is iedereen ook opeens van het verzet.
Typisch Nederlands.
Inmiddels vrij geloof ik, heeft 3 jaar gekregen waarvan 2 voorwaardelijk lees ik net.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, is opgepakt en gearresteerd. Zit nu vast meen ik.
Er kwam laatst iets op TikTok voorbij met hem erin, of een look a like. Ik zal eens even zoeken of ik het nog kan vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Jimbo het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)S-journaal-platlegde
[..]
vrij recent
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
*proest!*
Opa vertelt... "Die dekselse jongeren!"
Inlevingsvermogen. Het blijft lastig voor sommige mensenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.
Kappen met dat gejank.
Is weer vrij.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, zeker... wat vragen we toch een hoop.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
De jongeren hebben echt ontzettend veel braaf geslikt het afgelopen jaar. We zijn een land van zeikerige bejaarden geworden waar niks meer mag.
Zou ie ook aan het rellen zijn nu?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inmiddels vrij geloof ik, heeft 3 jaar gekregen waarvan 2 voorwaardelijk lees ik net.
Neu, nog steeds niet trouwens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Woordvoerder corona beleid is de NPO geworden.
Ooit vond ik ze nog objectief. Wist ik veel
Dat zien we deze afgelopen avonden weer, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen. Het blijft lastig voor sommige mensen
Vijf jaar.. er zijn zwaardere vergrijpen waarvoor je minder lang hoeft te zitten.quote:
Ik vraag me dat af over het mietje van het filmpje gister op Dumpert.....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Beetje offtopic maar ik moet ineens denken aan die gast die toen het NOS journaal wilde kapen. Hoe zou het met die gek zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |