Veel willen rellen, weinig in praktijk vanavond. Afkloppen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef dvdfreak het volgende:
zoetemeer ook een heel groot groep ergens dat wil rellen
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi...
Mijn mening is vanavond nog gewoon dezelfde als gisteren.
Volgend weekend zal wel weer ergens raak zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Newone82 het volgende:
Nou. Zijn we ook weer af van de rellen.
Gelukkig heeft het “maar” 3 dagen mogen duren
Helaas? Weet niet wat treuriger is. Vanaf een zolderkamer dit soort teksten typen of nu op straat zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Valt beetje tegen helaas vooralsnog.
Ik verwacht vh weekend wel weer chaos.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Newone82 het volgende:
Nou. Zijn we ook weer af van de rellen.
Gelukkig heeft het “maar” 3 dagen mogen duren
Ossdorp idd.quote:
In zoetermeer wordt je geboren met een extra chromosoom dus dat verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef dvdfreak het volgende:
zoetemeer ook een heel groot groep ergens dat wil rellen
Museumplein en Apeldoorn. Gaan ze koffie drinkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Volgend weekend zal wel weer ergens raak zijn
Mooi dat we het ook nog weer eens eens met elkaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.
Kappen met dat gejank.
*proest!*quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullshit.
Een hoop jongeren zijn gewoon snowflakes. Met hun 'biertjes'. Vermaak jezelf eens een keer.
Dat wordt dus een tik op de vingers en als het tegen zit voor ze een uur of 3 schoffelen.quote:
Liever een opa dan een zeikerige relpuber.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
*proest!*
Opa vertelt... "Die dekselse jongeren!"
Daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat wordt dus een tik op de vingers en als het tegen zit voor ze een uur of 3 schoffelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor wat? Doorbraak in de vaccinatiecampagne?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef DonDruiper het volgende:
Al na een minuut afgezet.
Een extra journaal voor wat..?
Stemmingmakerij
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Oorlogsheld het volgende:
waarom extra nieuws uitzending als er niets te melden is...
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef Newone82 het volgende:
Waarom extra journaal? Weinig aan de hand vanavond.
quote:
Ja, er kwam gewoon een extra journaal. Ik dacht " ik zeg het even."quote:
Mwah, zal wel meevallen nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik verwacht vh weekend wel weer chaos.
Goede copypaste, deze zag ik gisteren ook al voorbij komen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".
Maar daar kan de lokale supermarkt zo weinig aan doen...
had die zichzelf toen niet neergeknalt ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Beetje offtopic maar ik moet ineens denken aan die gast die toen het NOS journaal wilde kapen. Hoe zou het met die gek zijn?
Ik ben daar wel eens doorheen gelopen en werd toen ook agressief.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In zoetermeer wordt je geboren met een extra chromosoom dus dat verbaast mij niets.
Ja bedankt hoor!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, er kwam gewoon een extra journaal. Ik dacht " ik zeg het even."
Nee, is opgepakt en gearresteerd. Zit nu vast meen ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had die zichzelf toen niet neergeknalt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |