Mimimimi...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deze zelfde reactie postte je gister/vanmorgen ook al maar toen hapte niemand.
nu wel de reactie gekregen die je wilde? WIl je een sticker?
Yep. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:22 schreef Oorlogsheld het volgende:
nou ik zet de popcorn maar weer terug in de kast...
Dus doe je je eigen post copy pasten om een reactie uit te lokkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi...
Mijn mening is vanavond nog gewoon dezelfde als gisteren.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De maatregelen zijn gewoon ontzettend beperkend voor jongeren. Ik zou als late tiener/vroege twintiger ook woedend zijn dat er "solidariteit" van me geëist wordt, terwijl m'n opleiding de nek omgedraaid is en ik desondanks het volle pond aan collegegeld moet betalen. Of dat ik wél met dertig andere tieners in een klaslokaal opgehokt mag worden, maar wanneer ik 's avonds met vijf vrienden uit diezelfde klas een pilsje wil drinken is dat "een klap in het gezicht van de zorg".
Maar degenen die je nu ziet rellen hebben nog nooit een collegezaal van binnen gezien en zullen gewoon in de bijstand of als palletsorteerder gaan eindigen. Het is het achtergebleven, nutteloze deel van onze bevolking, aangevuld met al even nutteloze allochtonen, dat nu loopt te rellen. Bij protesteren tegen een overheid heb ik altijd beelden uit de nadagen van de DDR, Roemenië of tegenwoordig, Hong Kong, in gedachten. Hier in het westen van de 21e eeuw geldt het plunderen van een winkel met sneakers als "protesteren".
Veel willen rellen, weinig in praktijk vanavond. Afkloppen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef dvdfreak het volgende:
zoetemeer ook een heel groot groep ergens dat wil rellen
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mimimimi...
Mijn mening is vanavond nog gewoon dezelfde als gisteren.
Volgend weekend zal wel weer ergens raak zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Newone82 het volgende:
Nou. Zijn we ook weer af van de rellen.
Gelukkig heeft het “maar” 3 dagen mogen duren
Helaas? Weet niet wat treuriger is. Vanaf een zolderkamer dit soort teksten typen of nu op straat zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
Valt beetje tegen helaas vooralsnog.
Ik verwacht vh weekend wel weer chaos.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Newone82 het volgende:
Nou. Zijn we ook weer af van de rellen.
Gelukkig heeft het “maar” 3 dagen mogen duren
Ossdorp idd.quote:
In zoetermeer wordt je geboren met een extra chromosoom dus dat verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef dvdfreak het volgende:
zoetemeer ook een heel groot groep ergens dat wil rellen
Museumplein en Apeldoorn. Gaan ze koffie drinkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Volgend weekend zal wel weer ergens raak zijn
Mooi dat we het ook nog weer eens eens met elkaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren hebben alles wat hun hartje begeert; ze kunnen netflixen, gamen, hele series afdraaien, boeken lezen (lol)... maar ach wat zijn ze zielig want er is een avondklok en de sportschool is dicht.
Kappen met dat gejank.
*proest!*quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullshit.
Een hoop jongeren zijn gewoon snowflakes. Met hun 'biertjes'. Vermaak jezelf eens een keer.
Dat wordt dus een tik op de vingers en als het tegen zit voor ze een uur of 3 schoffelen.quote:
Liever een opa dan een zeikerige relpuber.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
*proest!*
Opa vertelt... "Die dekselse jongeren!"
Daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat wordt dus een tik op de vingers en als het tegen zit voor ze een uur of 3 schoffelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor wat? Doorbraak in de vaccinatiecampagne?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef DonDruiper het volgende:
Al na een minuut afgezet.
Een extra journaal voor wat..?
Stemmingmakerij
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Oorlogsheld het volgende:
waarom extra nieuws uitzending als er niets te melden is...
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef Newone82 het volgende:
Waarom extra journaal? Weinig aan de hand vanavond.
quote:
Ja, er kwam gewoon een extra journaal. Ik dacht " ik zeg het even."quote:
Mwah, zal wel meevallen nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik verwacht vh weekend wel weer chaos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |