Wat is dit?quote:
Die conclusie gaan we wel al maken. Straks OP1 het (g)orgelgeluid.quote:
ik ken echt niemand die "geniet" van de ME.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Och, ja ik vind het ook heel zielig voor ze. Bovendien werkt het bij veel mensen ineens wel andersom, die genieten er van dat de ME mensen slaat met wapenstokken. Geweld is hoe dan ook verwerpelijk. Maakt niet uit jegens wie.
Prima hoor. Maar waarom kan dit nu wel en bij andere zaken pas na maanden vanwege 'zware inbreuk op privacy'?quote:
Nou, als ze dat reltuig in elkaar meppen moet ik toch wel even gniffelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
ik ken echt niemand die "geniet" van de ME.
Minder minder.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Hoe is het vandaag? Beter of erger dan gisteren
Dat ligt eraan wie je het vaagt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Je weet dat er een voorbijganger op dat plein staat die dat zegt tegen de politie?quote:
Mensen vinden het fantastisch als ze er met de stok overheen gaan. Dan heb je het topic niet gelezen gisteravond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
ik ken echt niemand die "geniet" van de ME.
Aboutaleb heeft na eerder de rasdemagoog uit te hebben gehangen voor de camera maar besloten om kei en keihard op te tredenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef timmmmm het volgende:
in theorie hebben ze die ook amper gebruikt, het was veel goedkoper en efficiënter om gewoon een gasgranaat of twee te gebruiken in een dichtgemaakte treinwagon of container.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Auschwitz heeft geen gaskamers meer.
Je vergeet een minderquote:
NOS maakt wel vaker rare keuzes, Bij de aanslagen in Manchester volgens mij gingen alle nieuwsuitzendingen ver na middernacht hun live uitzendingen afsluiten en op dat moment kwam de NOS ineens live.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
De afgelopen twee à drie dagen staat het land op z'n kop en komt de NOS alleen even tien tellen buurten met die Hassan, die vooral opviel door volledig incompetent te zijn, vandaag is er eigenlijk geen reet te beleven en lassen ze twee extra journaals in. [ afbeelding ]
Er zitten er ook nog enkele honderden vast sinds gisteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef Ven1972 het volgende:
Volgens mij zijn alle relshoppers moe van afgelopen dagen.... en even uitrusten of ze zijn nieuwe tactiek aan het bedenken. Maar het blijft wel spanend komende dagen zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |