Kan ook zo de zus van Barbara Baarsma zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 21:18 schreef Luke83 het volgende:
Sylvia lijkt wel de zus van Natasja Froger
"Ja, maar het is geheel wederzijds"quote:Op maandag 1 februari 2021 21:35 schreef Luke83 het volgende:
Lars houdt z'n tengels ook niet echt thuis hè? Zou er kriegel van worden.
Ik krijg er thuis al jeuk van.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:35 schreef Luke83 het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:35 schreef Luke83 het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:46 schreef FireFox1 het volgende:
Lars, blijf eens van je vrouwtje af man, ik zou helemaal kriegel worden van zo iemand.
quote:
Neequote:Op maandag 1 februari 2021 21:37 schreef MissJ het volgende:
Ik vind het blijkbaar zo saai dat ik na mijn vorige post even in slaap ben gevallen
Heb ik iets gemist?
Dat dacht ik alquote:
Oh God, ik ben dus niet de enige die dat opvaltquote:
Buiten een Lars die zijn handen niet thuis kan houden, nee.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:37 schreef MissJ het volgende:
Ik vind het blijkbaar zo saai dat ik na mijn vorige post even in slaap ben gevallen
Heb ik iets gemist?
Net Volendam, ons kent ons.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:40 schreef Luke83 het volgende:
Is Amsterdam-noord iets bijzonders ofzo?
Maar hij heeft haar wel gedaan in de tussentijd, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 21:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Buiten een Lars die zijn handen niet thuis kan houden, nee.
Inteelt kliekje ofzo?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:40 schreef Luke83 het volgende:
Is Amsterdam-noord iets bijzonders ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |