abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 januari 2021 @ 17:32:59 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197654198
Hey toppers!

Vraagje / tips:
Ik heb een beautiful Samsung S10. Erg tevreden mee. Maar sinds ik hem heb aangeschaft valt mij 1 ding heel erg op. Als ik via de play store apps moet updaten, dan duurt dit super lang. Telkens als ik ook het scherm verlaat, dan gaat ie niet automatisch door downloaden en installeren.

i.t.t. Apple telefoons download ie alles in één keer, en gaat ie daarna stuk voor stuk installeren. Met deze PLay store gaat ie stuk voor stuk alles downloaden. En dat duurt per app al 20 seconden (heb een prima internetverbinding) minimaal. Daarna gaat ie desbetreffende app installeren. Pas als dat klaar is gaat ie weer de volgende app updaten.

Als ik alles klaar wil hebben, moet ik dus mijn telefoon zo'n 20 minuten op het scherm houden. Zeer irritant.
Zijn er tips om te zorgen dat dit sneller kan? Moet ik hem misschien aan mijn PC hangen ofzo?
pi_197654230
Je loopt met een telefoon van 2 generaties terug rond en dan ga je klagen dat hij te langzaam is?
pindazakje
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 18:30:23 #3
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197655066
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Je loopt met een telefoon van 2 generaties terug rond en dan ga je klagen dat hij te langzaam is?
Nog geen twee jaar op de markt, lijkt me niet al te oud.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_197662971
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nog geen twee jaar op de markt, lijkt me niet al te oud.
Niet op die troll reageren.

Dit komt vaker voor bij willekeurige modellen van verschillende series bij Samsung.

Gok zelf dat het aan een brakke geheugen module ligt of de flash drive die niet lekker werkt.
Vriendin had hetzelfde van meet af aan bij een ouder model jaren terug.

Inmiddels nog steeds een wat goedkoper model, de a40 geloof ik, die werkt nog steeds vlot en prima.
Dat is toch echt een minder ding dan de s10.
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:21:06 #5
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197672841
Hij werkt voor de rest prima en snel. Alleen het systeem om die apps te downloaden werkt als stront.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')