abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197650561
Een of andere jojo die ik ken, best wel sympathieke kerel daar niet van, maar wil altijd iedereen meetrekken in zijn enthousiasme, die heeft mij gisteren een webcam gestuurd zodat we konden chatten.
Nou ben ik ik al helemaal niet van de videochats, weet me nooit geen houding te geven voor zo'n kolereding.
Daarom maar goed dat ik mijn titels hier heb verdient met paints, want als vlogger was ik al snel de ring uitgegooid.
Maar goed, wat kan je met zo'n ding nog eigenlijk? het is ook niet de modernste en meest luxe heb ik begrepen.
Hij heeft ergens ook wel door dat ik het aarzelend aanpak dus hij weet wel wat ie weg geeft.
Mijn vriendin vind het wel leuk als ik hem op mijn prehistorische desktop aansluit, kan ze chatten met der ma en der zus als ze bij mij zit zonder de telefoon in haar handen te moeten houden en tussendoor haar ding doen en zo.

Het betreft dit exemplaar, iemand ervaring mee?

pi_197650644
Niet te filmen
pi_197650692
https://onlyfans.com/

Nooit meer werken *O* :+
pi_197651488
Nou ja je kan ermee wat je in je OP zegt. Als je wil kan je ook naar videochatsites gaan en daar zitten met je broek op je enkel maar ja dat is nog steeds gewoon wat je zegt, een videochat. Ik heb niet ervaring specifiek met die webcam, misschien heeft het geen geweldige kwaliteit. Dat kan je gemakkelijk achterhalen door hem aan te sluiten. Dit voelt een beetje aan alsof je maar een topic opent om maar een topic te openen...
pi_197651683
Zorg wel ff dat hij niet met bepaalde software met je mee kan kijken zonder dat jij het weet..

Ik zou zelf een nieuwe aanschaffen, of deze moet echt uit een dichte verpakking komen..
dag
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 15:31:09 #6
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197651874
Het is een webcam. Wat kan je ermee? Webcammen.

Waar wil je heen met dit topic
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 26 januari 2021 @ 15:37:00 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197651992
Je kan er ook foto's mee maken.
pi_197654336
@phoenyx: @ChevyCaprice:
Nou weet je wat het is? Ik heb vanouds een beetje moeite met webcams.
Het eerste wat ik deed toen ik een keer een laptop had was met een stukje tape de ingebouwde camera afplakken.

Ik heb altijd het gevoel dat je instant bekeken word.
De camera van mijn mobiel gebruik ik alleen als foto toestel.
pi_197656138
Je kan hem op een apart netwerkje zetten om je voordeur/tuin in de gaten te houden. Ook kan je hem (los van internet :) ) in je slaapkamer installeren om interessante privéfilmpjes van jou en je dinnetje te maken).
De mogelijkheden zijn eindeloos :7
pi_197664967
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 19:26 schreef gepromoveerT het volgende:
interessante privéfilmpjes
Of in de gaten houden of je dinnetje geen interessante privéfilmpjes met een ander maakt....dan kun je daarna altijd nog een topic in R&P maken om je hart te luchten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')