abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197647674
Ik ben dus de balans aan het opmaken nadat er gister rellen zijn uitgebroken in m’n woonkamer.

Opgezweept door het aanhoudende geweld besloot ik gisteravond mee te doen aan het rellen.

Maar ik was helaas te laat om naar buiten te gaan aangezien ik van Rutte niet meer na 21:00 uur naar buiten mag, besloot ik een tafelpoot af te breken en door m’n televisie te gooien.

Ook las ik op social media dat ik geldlades moest pakken dus ik gooide een van spaarpotten stuk, m’n vriendin begon hysterisch te schreeuwen en die heb ik dus getrakteerd op een volle laag met de poederblusser om te eindigen met de bank om te gooien en die in brand te steken.

Nu zit ik met een behoorlijke schadepost dankzij Rutte en z’n Corona regeltjes.

WAAR IS MIJN 1000 EURO !!!!!! :(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_197647726
Het was antifa
pi_197647840
Welterusten lieve jongen :*
pindazakje
pi_197647987
:O
pi_197648045
Heb je jezelf wel gefilmd en op social media gezet? Dat is verplicht
pi_197650581
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:24 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben dus de balans aan het opmaken nadat er gister rellen zijn uitgebroken in m’n woonkamer.

Opgezweept door het aanhoudende geweld besloot ik gisteravond mee te doen aan het rellen.

Maar ik was helaas te laat om naar buiten te gaan aangezien ik van Rutte niet meer na 21:00 uur naar buiten mag, besloot ik een tafelpoot af te breken en door m’n televisie te gooien.

Ook las ik op social media dat ik geldlades moest pakken dus ik gooide een van spaarpotten stuk, m’n vriendin begon hysterisch te schreeuwen en die heb ik dus getrakteerd op een volle laag met de poederblusser om te eindigen met de bank om te gooien en die in brand te steken.

Nu zit ik met een behoorlijke schadepost dankzij Rutte en z’n Corona regeltjes.

WAAR IS MIJN 1000 EURO !!!!!! :(
Je kan de kosten bij oom Mark declareren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')