abonnement Unibet Coolblue
pi_197646447
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
HOI. Ik heb geen zin vandaag. ;(
HOI.

Ik ook niet echt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646454
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:42 schreef gcjoel het volgende:
Gelukkig snappen we nu hoe de rellen komen, met dan aan Peter R.
Het viel een beetje tegen in Nijmegen, las ik. Bruls stond er in z'n eentje.
Tap tap tap
pi_197646456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hij was gister bij Jinek en tot mijn spijt zag ik een deel.
Kwam er op neer dat de relschoppers ontevreden zouden zijn en dat we eens met ze moesten praten ofzo. ^O^
Ik zet de thee alvast op O+
pi_197646467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

HOI.

Ik ook niet echt.
Ik heb heel veel zin om de hele dag te Simsen. En vooral niet te werken. :')
pi_197646484
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik heb heel veel zin om de hele dag te Simsen. En vooral niet te werken. :')
Ik zit weer enorm in Animal Crossing en ik weet dat ik leuke spullen heb vandaag. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646566
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zit weer enorm in Animal Crossing en ik weet dat ik leuke spullen heb vandaag. ;(
Meh. Nog maar 7 uur te gaan. ;(
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:08:28 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197646568
Nou, ik denk heus wel dat dit de samenkomst is van een bende ontevredenheden.
Geen school, geen uitgaan, geen vooruitzicht, en dan een extra maatregel erop die t nog meer inperkt. En in t buitenland waren die extra maatregelen er al veel eerder, op een moment waarbij er nog veel bang waren met t virus. Daar heeft men kunnen "wennen". Dat was nieuw, dat was spannend, we waren t nog niet "zat". En dan ga je sneller in een zwaardere lockdown.

Onze zware maatregelen komen op een moment dat heel veel mensen echt wel enorm klaar zijn met die corona, zeker de jeugd ook. Maanden van ellende (weliswaar minder zwaar dan andere landen, maar dat merk je zelf niet als je t niet aan den lijve ondervind) en als je er dan echt helemaal klaar mee bent, dan duurt die vaccinatie ook nog eens veel langer en dan flikkeren ze er de avondklok bovenop.

Poh. Kei ontevreden.
En ik denk serieus dat de psychische gevolgen en de verveling, eenzaamheid en zulke dingen zwaar onderschat zijn. "Kom op jongens, nog even! Bel elkaar anders even." ... dat werk dus niet he. Econonmische gevolgen worden onersteund met pakketten, maar de psychologische gevolgen moeten elkaar maar ff een hart onder de riem steken.

DESONDANKS (voodat jullie denken dat ik de rellen goed praat) is er nog een hele dikke stap tussen ontevreden zijn, gaan demonstreren.... en gaan rellen en de mensen die ook geraakt zijn door corona nog verder de put in helpen. Horeca, MKB. Je denkt dat jij als enige het zwaar hebt omdat je niet kan stappen en geen uitlaatklep hebt? Jij hoeft je eigen broek geloof ik nog niet hoog te houden, dus dat verbleekt bij die andere problemen.

Maar dat is dan weer een kenmerk van "de jeugd": ikke ikke ikke en de rest kan (letterlijk) stikke. Het is een domme "kijk mij cool doen" instagram cultuur waarbij men elkaar ophitst. Tel dat bij de verveling van al maanden op, en de giga onvrede en het is BIJNA logisch dat t gaat knallen als je er nog een druppel benzine (avondklok) bij doet. Plus: Nederland is een enorm entitled land. :{

Maar dan nog: dit? Je staat toch ook ergens een keer voor de spiegel en vraagt jezelf af "Wat ben ik aan t doen?" lijkt me.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:08:40 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197646571
TL;DR *O*
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:12:46 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197646620
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het viel een beetje tegen in Nijmegen, las ik. Bruls stond er in z'n eentje.
Ik zat echt vol spanning te wachten dat die rellers er ineens aan zouden komen en hij het op een lopen zou moeten zetten _O-
pi_197646625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het viel een beetje tegen in Nijmegen, las ik. Bruls stond er in z'n eentje.
Oh ja, die foto. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh ja, die foto. :')
Er stond ergens nog een reactie onder: 'Bruls heeft iedereen opgegeten' :')
Tap tap tap
pi_197646648
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er stond ergens nog een reactie onder: 'Bruls heeft iedereen opgegeten' :')
Achgos. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646652
In Zwolle is er een reller in de gracht gesprongen om te ontkomen aan de ME.

Keihard gelachen _O-
pi_197646663
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik denk heus wel dat dit de samenkomst is van een bende ontevredenheden.
Geen school, geen uitgaan, geen vooruitzicht, en dan een extra maatregel erop die t nog meer inperkt. En in t buitenland waren die extra maatregelen er al veel eerder, op een moment waarbij er nog veel bang waren met t virus. Daar heeft men kunnen "wennen". Dat was nieuw, dat was spannend, we waren t nog niet "zat". En dan ga je sneller in een zwaardere lockdown.

Onze zware maatregelen komen op een moment dat heel veel mensen echt wel enorm klaar zijn met die corona, zeker de jeugd ook. Maanden van ellende (weliswaar minder zwaar dan andere landen, maar dat merk je zelf niet als je t niet aan den lijve ondervind) en als je er dan echt helemaal klaar mee bent, dan duurt die vaccinatie ook nog eens veel langer en dan flikkeren ze er de avondklok bovenop.

Poh. Kei ontevreden.
En ik denk serieus dat de psychische gevolgen en de verveling, eenzaamheid en zulke dingen zwaar onderschat zijn. "Kom op jongens, nog even! Bel elkaar anders even." ... dat werk dus niet he. Econonmische gevolgen worden onersteund met pakketten, maar de psychologische gevolgen moeten elkaar maar ff een hart onder de riem steken.

DESONDANKS (voodat jullie denken dat ik de rellen goed praat) is er nog een hele dikke stap tussen ontevreden zijn, gaan demonstreren.... en gaan rellen en de mensen die ook geraakt zijn door corona nog verder de put in helpen. Horeca, MKB. Je denkt dat jij als enige het zwaar hebt omdat je niet kan stappen en geen uitlaatklep hebt? Jij hoeft je eigen broek geloof ik nog niet hoog te houden, dus dat verbleekt bij die andere problemen.

Maar dat is dan weer een kenmerk van "de jeugd": ikke ikke ikke en de rest kan (letterlijk) stikke. Het is een domme "kijk mij cool doen" instagram cultuur waarbij men elkaar ophitst. Tel dat bij de verveling van al maanden op, en de giga onvrede en het is BIJNA logisch dat t gaat knallen als je er nog een druppel benzine (avondklok) bij doet. Plus: Nederland is een enorm entitled land. :{

Maar dan nog: dit? Je staat toch ook ergens een keer voor de spiegel en vraagt jezelf af "Wat ben ik aan t doen?" lijkt me.
Even een kanttekening, ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat dit "de jeugd" is. Ja, er is jeugd bij, maar ook genoeg lui die je niet meer in die categorie kan plaatsen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:15:43 #40
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197646669
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik denk heus wel dat dit de samenkomst is van een bende ontevredenheden.
Geen school, geen uitgaan, geen vooruitzicht, en dan een extra maatregel erop die t nog meer inperkt. En in t buitenland waren die extra maatregelen er al veel eerder, op een moment waarbij er nog veel bang waren met t virus. Daar heeft men kunnen "wennen". Dat was nieuw, dat was spannend, we waren t nog niet "zat". En dan ga je sneller in een zwaardere lockdown.

Onze zware maatregelen komen op een moment dat heel veel mensen echt wel enorm klaar zijn met die corona, zeker de jeugd ook. Maanden van ellende (weliswaar minder zwaar dan andere landen, maar dat merk je zelf niet als je t niet aan den lijve ondervind) en als je er dan echt helemaal klaar mee bent, dan duurt die vaccinatie ook nog eens veel langer en dan flikkeren ze er de avondklok bovenop.

Poh. Kei ontevreden.
En ik denk serieus dat de psychische gevolgen en de verveling, eenzaamheid en zulke dingen zwaar onderschat zijn. "Kom op jongens, nog even! Bel elkaar anders even." ... dat werk dus niet he. Econonmische gevolgen worden onersteund met pakketten, maar de psychologische gevolgen moeten elkaar maar ff een hart onder de riem steken.

DESONDANKS (voodat jullie denken dat ik de rellen goed praat) is er nog een hele dikke stap tussen ontevreden zijn, gaan demonstreren.... en gaan rellen en de mensen die ook geraakt zijn door corona nog verder de put in helpen. Horeca, MKB. Je denkt dat jij als enige het zwaar hebt omdat je niet kan stappen en geen uitlaatklep hebt? Jij hoeft je eigen broek geloof ik nog niet hoog te houden, dus dat verbleekt bij die andere problemen.

Maar dat is dan weer een kenmerk van "de jeugd": ikke ikke ikke en de rest kan (letterlijk) stikke. Het is een domme "kijk mij cool doen" instagram cultuur waarbij men elkaar ophitst. Tel dat bij de verveling van al maanden op, en de giga onvrede en het is BIJNA logisch dat t gaat knallen als je er nog een druppel benzine (avondklok) bij doet. Plus: Nederland is een enorm entitled land. :{

Maar dan nog: dit? Je staat toch ook ergens een keer voor de spiegel en vraagt jezelf af "Wat ben ik aan t doen?" lijkt me.
Zeker, eens.
Het is ook niet dat het alleen hier gebeurd er, zijn in een aantal landen flinke rellen geweest ook.
Op zich is het menselijk dat je het zat bent, maar helaas neemt een aantal gewoon een paar extra stappen in het zat zijn ofzo.
pi_197646683
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Even een kanttekening, ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat dit "de jeugd" is. Ja, er is jeugd bij, maar ook genoeg lui die je niet meer in die categorie kan plaatsen.
Professionele aso's *O*
Tap tap tap
pi_197646692
Gisteren eerste cursus Klimaatverandering en klimaatproblematiek van de Volks Universiteit gevolgd. Rete-interessant *G*

#backtoschool

Zal ik een TMF agenda kopen?
pi_197646718
Wat bedoel je 'er zijn helemaal geen TMF agenda's meer'?????
pi_197646737
De jaren 90 waren wel een hoogtepunt he.
Tap tap tap
pi_197646751
Oh god, m'n kerel heeft de katten-emoticons ontdekt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646774
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, m'n kerel heeft de katten-emoticons ontdekt.
🐱
pi_197646777
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, m'n kerel heeft de katten-emoticons ontdekt.
_O- O+
pi_197646790
Als ik nou een TMF agenda uit '92/'93 kan krijgen. Dan is '93 gelijk met datum/dag als 2021.

Dat moet werken!

OH wacht, toen bestond TMF nog niet..

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2021 10:23:07 ]
pi_197646807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:22 schreef babylon het volgende:
Als ik nou een TMF agenda uit '92/'93 kan krijgen. Dan is '93 gelijk met datum/dag als 2021.

Dat moet werken!
DOE!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197646884
De productiviteit is ver te zowken vandaag :O
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')