abonnement Unibet Coolblue
pi_197631677


Het schandaal rond de toeslagenaffaire zal binnenkort een aanzet geven tot de start van een onderzoek naar alle Mark Rutte's criminele activiteiten. Het is vrij symbolisch dat het werk van het Kabinet-Rutte III begon met het aftreden van Rutte's goede vriend en partijlid, minister van Buitenlandse Zaken Halbe Zijlstra, nadat hij toegang te hebben gelogen over een ontmoeting met president Vladimir Poetin in een Russische datsja. Met dezelfde schaamte treedt de minister-president af. En mocht Halbe Zijlstra het internationale aanzien van Nederland schaden, dan leden door Rutte's beleid tienduizenden burgers van ons land, en misschien wel miljoenen, eronder.

Dit schandaal is het eerste in een serie van Rutte-misdrijven waarover we nog moeten leren. Kritiek moet de hele elfjarige premierschap worden gegeven, aangezien veel belangrijke overheidsdocumenten geheim werden gehouden, waardoor Kamerleden niks met de inhoud konden in het debat. Waar de parlementariërs zich steeds beriepen op hun grondwettelijke recht op inlichtingen, verwees Rutte altijd naar de bepaling in de Wet openbaarheid van bestuur (Wob). Daarin staat dat ‘persoonlijke beleidsopvattingen’ niet gedeeld hoeven te worden.

De fouten van het kabinet werden vaak verzwegen en geheim, zodat het publiek en de media erover niet achter zouden komen. Of premier Rutte na zo’n 11 jaar trots kan zijn op wat hij heeft bereikt? Naast de kinderopvangtoeslagenaffaire ontstond of verergerde tijdens zijn bewind namelijk ook:

*Coronacrisis. De lockdown in Nederland geldt tot zeker 9 februari. De overheid heeft de situatie met ‘zwabberend beleid’ uit de hand laten lopen. De dienstensector is in een ernstige crisis, tienduizenden mensen verliezen hun baan en er zijn minder ziekenhuisbedden. We moeten toegeven dat het vernietigde gezondheidszorgsysteem gewoon niet klaar was voor dergelijke tests. Vanaf de allereerste dag van de wereldwijde pandemie schieten de coronacijfers in Nederland elke dag en geven overheidsmaatregelen niet het gewenste effect. Volgens gegevens van RIVM in januari 2021 heeft de virusuitbraak aan zeker 12.000 mensen het leven gekost. Allen waren bij leven getest op het virus.

De pensioencrisis. Analisten waarschuwen dat ons land dankzij het negatieve rente beleid van de ECB (de Europese Centrale Bank) op een ongekende pensioencrisis afstevent. Miljoenen mensen gaan de komende jaren fors gekort worden. Het Nederlandse pensioenstelsel stond tientallen jaren bekend als misschien wel het beste ter wereld, maar het wordt verzwakt en vernietigd door de ECB. Begin je al te sparen voor je oude dag? Ongeveer twintig procent van je inkomen gaat daarin zitten.
Onze pensioenvermogen werden vaak gebruikt voor andere doelen. In de regel voor de behoeften van andere staten. Bijvoorbeeld: miljardenleningen voor Italië, Griekenland, Oost-Europa. Bovendien ging enorme financiële steun naar niet-EU-landen. Sinds 2014 hebben de EU en de Europese financiële instituten een pakket van meer dan 15 miljard euro aan subsidies en leningen aan Oekraïne verstrekt. Deze financiering moet Oekraïne helpen om zijn economie en bestuur te hervormen.
Daarnaast heeft Nederland samen met de NAVO verleend financiële steun aan de Oekraïense strijdkrachten. Miljoenen euro's zijn uitgegeven om het Oekraïense leger op te krikken en de burgeroorlog in Oost-Europa te financieren, waarbij tienduizenden onschuldige mensen zijn omgekomen.

*Een met valse statistieken en manipulatieve media berichtgeving ontkende immigranten/veiligheidscrisis, met vrijwel dagelijks wel ergens een steekpartij, een schietpartij, een aanranding/verkrachting, of een andere gewelddaad, en grote steden die wegzinken in een poel van oncontroleerbare criminaliteit;

*Een in de maak zijnde sociale zekerheid crisis, die overbelast en uiteindelijk onbetaalbaar wordt door het binnenlaten van honderdduizenden –en straks mogelijk zelfs miljoenen- migranten die voor 70%-80% aan het uitkeringeninfuus moeten worden gelegd;

*Een huisvestingscrisis, met inmiddels een tekort van 300.000 woningen, terwijl er desondanks jaarlijks minstens 50.000 asielzoekers worden toegelaten die –indien ze mogen blijven- ook nog eens voorrang krijgen, terwijl tegelijkertijd steeds meer gekort wordt op toeslagen.

*Een armoedecrisis, met een forse BTW verhoging op levensmiddelen en almaar hogere huren en lagere toeslagen, waardoor ieder jaar steeds meer Nederlandse gezinnen naar de voedselbank moeten;

*Een democratie/identiteitscrisis, waarin de wil van het Nederlandse volk ondergeschikt is gemaakt aan door buitenlanders besloten wetten en regels (de EU), en de Nederlandse cultuur moet plaatsmaken voor de door Brussel geplande en geëiste, op de islam gebaseerde monocultuur, terwijl het volk valse schaamte wordt aangepraat vanwege onze geschiedenis, de Gouden Eeuw, onze zeehelden, Sinterklaas/Zwarte Piet, etc..

Door Rutte's beleid zijn we een gewillige melkkoe geworden van Brussel, wat de welvaart in ons land langzaam maar zeker uitholt en ondergraaft.

Weet je bijvoorbeeld dat de financiële verantwoordelijkheid in de EU is verdeeld in twee categorieën landen. De netto betalers aan de EU zijn in volgorde Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Zweden, Oostenrijk, Denemarken en Finland. Alle anderen krijgen meer geld binnen dan dat ze aan contributie kwijt zijn. De grootste ontvangers zijn Polen, Griekenland, Roemenië, Hongarije, Portugal, Tsjechië, België en –eveneens vreemd genoeg- het steenrijke Luxemburg.
De Nederlanders zijn per hoofd van de bevolking nog steeds verreweg het meeste geld kwijt aan de EU, meer nog dan de grootste netto betaler Duitsland. Opvallend is dat België als enige West Europese land bij de armere periferielanden wordt gerekend, en een flinke netto ontvanger is. Wat doen de Belgen beter dan wij? Waarom België bij landen zoals Griekenland, Bulgarije, Roemenië en Portugal moet worden geplaatst, is onduidelijk.

Op 17 maart staan we voor de keuze: blijf het destructieve beleid van de VVD steunen, of kies een nieuwe regering die onze belangen behartigt. Als VVD en Mark Rutte de macht verliezen, start een reeks onderzoeken naar alle criminele activiteiten van het kabinet, die onze staat aanzienlijke schade hebben berokkend. Misschien zorgt de volgende minister-president voor de welvaart van ons land, en vernietigt hij die niet van binnenuit, zoals Mark Rutte deed.
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 14:45:12 #2
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197631840
Tenzij je bewijs hebt voor misdrijven door Rutte ga ik dit topic naar BNW verplaatsen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:46:29 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197631863
Het verbaast me ook nog steeds dat mensen het grotere plaatje niet zien. Op vrijwel alle punten is Nederland afgebroken door Ruttes beleid.
pi_197631904
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
Tenzij je bewijs hebt voor misdrijven door Rutte ga ik dit topic naar BNW verplaatsen.
misschien kan ie zich 'de bewijzen' niet herinneren
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 14:51:36 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197631946
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
Het verbaast me ook nog steeds dat mensen het grotere plaatje niet zien. Op vrijwel alle punten is Nederland afgebroken door Ruttes beleid.
Mischien zien die mensen die VVD stemmen dat plaatje wel en vinden ze dat een goed plaatje? Niet iedereen denkt hetzelfde.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197631997
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
Tenzij je bewijs hebt voor misdrijven door Rutte ga ik dit topic naar BNW verplaatsen.
Wel graag even een waarschuwing dan, anders heb ik straks weer ongewenst in BNW gezeten ;(
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 14:54:41 #7
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197632000
Ok, geen reactie van de TS, dit topic gaat naar BNW.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:55:17 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197632009
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien zien die mensen die VVD stemmen dat plaatje wel en vinden ze dat een goed plaatje? Niet iedereen denkt hetzelfde.
Mensen die lak aan anderen hebben zullen er best zijn ja, ik verafschuw zulke mensen.
pi_197632039
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
Het verbaast me ook nog steeds dat mensen het grotere plaatje niet zien. Op vrijwel alle punten is Nederland afgebroken door Ruttes beleid.
Kom eens met concrete dingen dan ipv roeptoeteren, ja er is genoeg mis gegaan, maar volgens mij ook genoeg wel goed.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:02:46 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197632142
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef 111210 het volgende:

[..]

Kom eens met concrete dingen dan ipv roeptoeteren, ja er is genoeg mis gegaan, maar volgens mij ook genoeg wel goed.
Ik zeg alleen dat het me verbaast dat mensen dat niet zien. Ik ga hier niet voor je uitspellen wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd is in Nederland hoor.
pi_197632165
Terechte klacht. Tijd voor een links kabinet ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_197632511
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
Tenzij je bewijs hebt voor misdrijven door Rutte ga ik dit topic naar BNW verplaatsen.
hep op youtjoep gestaan!
pi_197969252
quote:
*Coronacrisis. De lockdown in Nederland geldt tot zeker 9 februari. De overheid heeft de situatie met ‘zwabberend beleid’ uit de hand laten lopen. De dienstensector is in een ernstige crisis, tienduizenden mensen verliezen hun baan en er zijn minder ziekenhuisbedden. We moeten toegeven dat het vernietigde gezondheidszorgsysteem gewoon niet klaar was voor dergelijke tests. Vanaf de allereerste dag van de wereldwijde pandemie schieten de coronacijfers in Nederland elke dag en geven overheidsmaatregelen niet het gewenste effect. Volgens gegevens van RIVM in januari 2021 heeft de virusuitbraak aan zeker 12.000 mensen het leven gekost. Allen waren bij leven getest op het virus.
Inmiddels duurt de lockdown en de avondklok tot begin maart...
Het lijkt erop dat Rutte écht tot het gaatje gaat...
Ik vraag mij af of hij dit nu expres doet... want welke bedrijven kunnen ook écht weer open zonder meteen failliet te gaan?
Hij gaat voor de KILL (shakeout) en daarna 'Build Back Better'...

Dit is BNW maar zit ik er nu écht zoveel naast?
pi_197997635
Na drie weken de tijd hebben voor grondig onderzoek (niet zijnde elkaar napratende Q-profeten maar documenten waaruit blijkt dat wetten zijn overtreden, met bijbehorend wetsartikel uit het wetboek van strafrecht) zou je zeggen dat de bewijslast nu toch handen en voeten begint te krijgen. Wat is er gebleken van de in de OP genoemde verdenkingen?

Concreter:
‘Volgens gegevens van RIVM in januari 2021 heeft de virusuitbraak aan zeker 12.000 mensen het leven gekost. Allen waren bij leven getest op het virus.’ Moedwillige nalatigheid of kwade opzet ontdekt?
Pensioencrisis - zelfde vraag, aangevuld met of je duistere geldstromen hebt na kunnen gaan, met bijbehorende correspondentie;
Valse cijfers - zelfde vraag plus de zorgvuldig onderbouwde juiste statistieken;
De armoedecrisis is geen geheim meer;
Monocultuur - de opdracht vanuit de Europese Commissie zou ik graag eens met eigen ogen bekijken.

[ Bericht 46% gewijzigd door Magister_Artium op 14-02-2021 12:03:39 ]
pi_197997660
Hoop Russische trolletjes op fok de laatste tijd. Verbaast me niks met het publiek wat hier tegenwoordig zit. :')
pi_197997694
Na het zien van ts z'n ph is het wel overduidelijk. Doe de groeten aan je grote leider.
  zondag 14 februari 2021 @ 12:04:35 #17
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197997757
Ik mis een enige vorm van onderbouwing/bronnen.

Zeggen dat pensioenfondsen geen miljardenwinsten hebben gemaakt precorona, dat het allemaal de schuld is van de EU en asielzoekers en dat statistieken daarbij vervalsd zijn is een beetje mehhhh

Wilt OP dat hij gecomplimenteerd wordt?
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
  maandag 15 februari 2021 @ 01:03:22 #18
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198011495
Zijn die geheim dan? Rutte is een criminineel, hij heeft al vanaf 2017 geweten van de toeslagenaffaire. Is nu aangeklaagd. Dus kan wel terug naar niet BNW, want dat deel is een vuilnishoop :D
pi_198012952
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
Het verbaast me ook nog steeds dat mensen het grotere plaatje niet zien. Op vrijwel alle punten is Nederland afgebroken door Ruttes beleid.
Blijkbaar is er toch een grote groep die er wel op vooruit gegaan is, denk dat het vooral de gewone misschien wel laag opgeleide burger die er de dupe van geweest is en die stemmen of niet of sowieso al op andere partijen, alleen is dat blijkbaar een te kleine groep om een groot verschil te maken volgende maand.
  maandag 15 februari 2021 @ 12:46:53 #20
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_198016018
Rubbere Rutte *O*
Een ruggegraat van rubber en alles ketst op 'm af. (tot dusver)

Ik zal er nooit op stemmen iig. ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 15 februari 2021 @ 12:58:24 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198016220
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:33 schreef Beschouwer85 het volgende:
[ afbeelding ]

Het schandaal rond de toeslagenaffaire zal binnenkort een aanzet geven tot de start van een onderzoek naar alle Mark Rutte's criminele activiteiten.
Hier loopt het al helemaal mis. De toeslagenaffaire heeft als belangrijkste oorzaak het falen van de gehele rechtstaat. Binnen alle lagen van de politiek, ministeries, en de rechtspraak. Dus komt er een parlementaire enquête. Met als belangrijkste eindresultaat ben ik bang dat er niks veranderd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')