Strolie75 | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:23 |
Je kent ze wel, van die klassieke zaken die je in elke game tegenkomt.![]() Wie kent er nog meer? | |
Frollo | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:25 |
quote: ...maar dat gaat dan wel gepaard met door merg en been gaand gekreun -- en dan nog kom je een verhoginkje van 20 cm niet op ![]() | |
ChOas | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27 |
MetalMessiah | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27 |
Duitsers zijn altijd foud | |
Strolie75 | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27 |
Phydomir | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27 |
quote:hehe, doet me denken aan dat filmpje van Quake is not real life | |
Sander | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27 |
![]() | |
Frollo | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:28 |
Jeff21 | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:28 |
quote:Ik kon in Wolf 3D niet springen ![]() Als de hoofdpersoon sterft is het game over | |
Sander | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:28 |
Jeff21 | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:29 |
Ow jah, eten heelt wonden | |
Sander | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:29 |
El_Nino | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:31 |
deuren die op slot zitten kun je zelfs met de grootste bazooka-electrogun combinate met afterburn niet openkrijgen... | |
MoJo | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:32 |
quote:The Thing. Kun je niet in springen ![]() - Je moet altijd zo vaak mogelijk saven! [Dit bericht is gewijzigd door MoJo op 24-01-2003 13:33] | |
Jeff21 | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:32 |
- Jij of de vijand sterft pas nadat je meerdere malen op hetzelfde lichaamsdeel hebt ingehakt (andere lichaamsdelen kun je niet bewerken ,maar gelukkig is de linkerarm meestal sterk genoeg voor het incasseren van meerdere zwaardslagen, en de torso kan een aantal kilo's lood verdragen) | |
Cheiron | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:34 |
ik win altijd, en als ik niet win wordt ik gewoon onsterfelijk, en win ik toch. | |
kwib | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:35 |
Auto's zijn of niet kapot te krijgen (bv NFS) of te maken terwijl je 210 rijdt (bv carmageddon) Trouwens ooit een persoon nat zien worden door water (regen of door zwemmen) ? [Dit bericht is gewijzigd door kwib op 24-01-2003 13:38] | |
erikh | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:36 |
quote:Robocop in robocpo 1 voor de NES kon niet springen, de apen in SMB volgens mij ook niet (heb het spel maar 1 keer gespeeld bij een vriend van me) Die regel gaat dus niet op | |
erikh | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:37 |
quote:In onimusha kun je ook niet springen trouwens | |
Frollo | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:37 |
quote:Ik zat inderdaad aan Quake te denken ![]() | |
Strolie75 | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:38 |
quote:Okee, bijna altijd dan. Ik doelde inderdaad op de FPS. | |
Flying_Vee | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:39 |
Je pc crasht altijd als je een highscore hebt ![]() ![]() ![]() Al je vijanden hebben klompen aan of platvoeten je hoort ze uren van tevoren aankomen ? | |
BdR | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:40 |
25 things I've learned from video games ![]() | |
kless | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:45 |
- een verhaal lijn waar je het niet mee eens bent - vliegen autorijden en varen, je kan het allemaal - online doe je het altijd slechter dan waneer tegen computerventjes | |
MrSubtle | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:49 |
quote:Was dat maar waar... Zie "Primal" ![]() Ontopic: Hoofdfiguur wordt nooit (langdurig) moe | |
IndoGuyver | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:52 |
Er is altijd maar 1 persoon die de wereld kan redden... Waarom schakelen ze bij Duke Nukem geen atoomwapens in? Waarom worden er geen blitzkrieg aanvallen gevoerd bij games als Desert Strike? Waarom wordt het leger niet op de vijand afgestuurd ipv James Bond? Nope...altijd maar eentje die de wereld moet redden Def | |
Bastard | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:53 |
Enviroments in racegames zijn vreemd... je kan wel door een lint heen maar een dunne boom of stoplicht is als een muur. Dit kan verschillen overigs. | |
Bastard | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:55 |
Hoofdfiguren slapen niet... en lopen dagen achtereen. | |
Sander | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:58 |
quote:Owja, environments zijn dikke pret ![]() ![]() | |
GHansie2 | vrijdag 24 januari 2003 @ 13:59 |
Soms lijkt de wereld zomaar op te houden. Je loopt een steeg in en kan op een gegeven moment gewoon niet verder terwijl de weg toch verderloopt. | |
Disorder | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:00 |
-edit dubbel- [Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 24-01-2003 14:02] | |
Disorder | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:01 |
In de virtuele 2e wereldoorlog kun je minstens 10 kogels incasseren zonder te sterven. | |
prutsler | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:02 |
Je kan verschrikkelijk lang leven, zie Civilization. Van 4000 bc tot 2100 ad. | |
Bastard | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:02 |
quote:Ja dat zei je nu wel inmiddels ![]() | |
IndoGuyver | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:04 |
Dat in RTS games altijd degene met de sterkste units wint, ongeacht hoeveel er wordt geopperd over hoeveel taktiek je nodig hebt om een game te winnen... Errrr....Battle Realms is hier wel een uitzondering van trouwens! Behalve als je met de Lotus speelt Def | |
Disorder | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:04 |
quote:Vreemd, ik wilde editen maar het bericht werd gekopiëerd?! Nog een leuke, als je het spel begint ben je de eerste 10 seconden onkwetsbaar. | |
Cheiron | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:06 |
quote:Kun je dan ook 10 kogels incasseren? ![]() | |
Wunk | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:08 |
De hoofdpersoon begint altijd zonder enige nuttige skills/items/magic/whatever, en kan nog geen konijn in 1 klap doodslaan, ook al is het een legendarische superheld, of was je in het vorige deel bijna onsterfelijk.. ![]() | |
Skull | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:11 |
Het aantal opslag kisten in het spel is recht evenredig met de inspiratie van de ontwikkelaar. | |
Wunk | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:12 |
Oh, en een klassieke: Vijanden/Monsters hebben de meest VAGE items op zich, je snapt niet WAAROM ze het meedragen.. | |
GHansie2 | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:13 |
Kogels doen vaak niet veel met muren. Als ze wel iets met muren doen zie je maar 3 verschillende soorten kogelgaten. | |
Bastard | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:23 |
Lijken verdwijnen als je je omgedraait hebt. | |
GHansie2 | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:25 |
(Denk aan Mario 1). De wereld waarin je je begeeft is 2d. Je kan naar rechts lopen en een stukje terug naar links, maar als je je verder naar rechts begeeft kan je niet meer terug naar links omdat de wereld dan opeens is afgesloten, dus stel je bent iets vergeten, dan zul je overnieuw moeten beginnen. [Dit bericht is gewijzigd door GHansie2 op 24-01-2003 15:05] | |
IndoGuyver | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:29 |
quote:Haha je ondermijnt met 1 pic de hele filosofie van RPG's/adventures ![]() Def | |
Desdinova | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:54 |
Toilet is overbodig.. Eten vaak ook..
| |
FluxC5 | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:59 |
Na 5 kogels in je been loop je nog de marathon met 2 vingers in je neus.. | |
Scytale | vrijdag 24 januari 2003 @ 14:59 |
Het dragen van borden soep hindert de held niet bij het vechten, hetgeen de reden is waarom niemand in het spel het vreemd vindt dat de held steeds met borden soep rondloopt. | |
erikh | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:02 |
quote:Wolf3d kun je ook niet springen hoor ![]() | |
FluxC5 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:02 |
- Als een bepaalt wapen al hebt en je pak 1 van dezelfde soort op heb je ineens die kogels zonder ze eruit te halen, vervolgens is het wapen verdwenen. - Bij het reloaden hou je de kogels die in het magazijn zaten gewoon. - Je kan altijd in 1.5 seconde reloaden - Bij racen is de 1-100 in 0.9 sec. | |
erikh | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:04 |
quote:Met Mario2 kon je wel teruglopen hoor ![]() | |
Strolie75 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:05 |
quote:Welk spel is dat? ![]() | |
Atrimar | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:06 |
- Hardlopen en verspringen is slecht voor je pols. (track & field) | |
GHansie2 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:07 |
quote:Je hebt gelijk, al ge-edit. Naast een arsenaal voor een heel leger in RPG's kan je ongelofelijk veel dragen zonder ook maar enige vorm van een rugzak in een adventure. | |
GHansie2 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:08 |
quote:Nog beter, je kan olympisch kampioen worden door maar 2 vingers te gebruiken ![]() | |
Strolie75 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:10 |
quote:Toen bestond RSI nog nie. ![]() | |
Atrimar | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:11 |
uitslagen van 150 - 178 zijn in de NBA niet vreemd | |
FluxC5 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:16 |
Bij SOF2 vind de loket-meneer bij het treinstation het niet gek als je met een shotgun op zijn hoofd gericht je kaartje laat zien.. | |
GHansie2 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:19 |
quote:Dat kan je algemener zien. Veel mensen kijken niet vreemd op als je met een bazooka op je arm door de straat wandelt alsof je je hond uitlaat. | |
BdR | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:21 |
quote:bij "Gore: Ultimate soldier" wel, das een erg coole FPS. Wel lache als je iemand anders doodmoe (heftig hijgend) al van ver aan hoort komen, en dan *BLAM* *splat* ![]() quote:en het is goede gewoonte om salto's e.d. te maken vanaf de middenlijn ![]() en nog wat.. houten hekjes of kleine boompjes blijven overeind ongeacht hoe hard je er frontaal tegen aan rijd | |
Strolie75 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:23 |
Je kunt bij Fifa 10x achter elkaar op dezelfde manier een doelpunt maken zonder dat de tegenstander zijn spel aanpast. | |
Scytale | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:24 |
quote:RPG's en adventures. Soep, ragout, pap... noem maar op. ![]() | |
GHansie2 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:28 |
Je weet dat er om een bepaalde tijd een actie zal gebeuren die een andere wending aan je leven zal geven. Er zal bijvoorbeeld een boot vertrekken die je naar een bepaalde plaats brengt. Deze boot vertrekt niet voor je een bepaalde opdracht hebt volbracht hoe lang je ook wacht en je zeker weet dat die boot toch allang vertrokken zal zijn (Prins of Persia 2 bijv.) | |
mvt | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:32 |
RTS : Zelfs midden in de woestijn kan je zware industrie opzetten zonder dat er ook maar grondstoffen in de buurt zijn. Soldaten worden binnen 2 seconden verwekt en tot volwassenheid opgegroeit, incl commandotraining. | |
Strolie75 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:39 |
De hoofdpersoon hoeft nooit naar de WC. | |
Atrimar | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:39 |
Behalve als je Duke Nukem heet en elke 5 seconden een pot kan onderzeiken | |
Cheiron | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:41 |
Ook al heb je 100 van hun collega's afgeschoten, wanneer de politie je oppakt, en je geeft ze wat geld zijn ze je weer compleet vergeten. (gta serie) | |
Strolie75 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:42 |
quote:+ 1 health | |
mvt | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:47 |
500 km/u, botsen en schade horen niet in 1 zin thuis. | |
Disorder | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:49 |
quote:In Postal 2 kun je straks je rits losdoen en over mensen heen plassen ![]() | |
GHansie2 | vrijdag 24 januari 2003 @ 15:51 |
1 ding weet je zeker als gamer, aliens bestaan. Of ze nou goed of kwaadaardig zijn, ze je de helpende hand bieden of weer eens de aarde vernietigen, ze bestaan. | |
mvt | vrijdag 24 januari 2003 @ 16:00 |
Ruimtekolonisatie heeft ALTIJD een intergalactische oorlog ten gevolgen. | |
mvt | vrijdag 24 januari 2003 @ 16:01 |
Op de bodem van de zee wonen wezens die techologisch een stuk geavanceerde zijn en een drang hebben de bovenwereld te vernietigen. | |
Disorder | vrijdag 24 januari 2003 @ 16:09 |
In een horrorgame doet de verlichting het nooit. | |
Smots | vrijdag 24 januari 2003 @ 16:09 |
Gamekarakters zie je nooit een dikke snikkel krijgen![]() | |
nikanoru | vrijdag 24 januari 2003 @ 16:18 |
quote:De PS2 heeft toch een emotion engine dus eigenlijk is dat nog maar een kwestie van tijd. ![]() -typo- [Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 24-01-2003 17:05] | |
WouteRF | vrijdag 24 januari 2003 @ 16:24 |
mvt | vrijdag 24 januari 2003 @ 16:28 |
Vijanden kunnen tot op 10 km afstand haarscherp kijken, dwars door beton heen. | |
The.PhantoM | vrijdag 24 januari 2003 @ 16:31 |
credits als je het spel hebt uitgespeeld ![]() | |
GHansie2 | vrijdag 24 januari 2003 @ 16:52 |
quote:Ondanks het feit dat de tegenstander of een eindbaas betere wapens bezit of meer skills heeft, bestaat er toch een zwakke plek waarmee hij/zij verslagen kan worden. | |
Sharkdoggie | vrijdag 24 januari 2003 @ 17:39 |
Wanneer de tegenstanders niet dom zijn dan zijn je teamgenoten dat wel... (ook online games ![]() | |
erikh | vrijdag 24 januari 2003 @ 18:26 |
Bij voetbalspellen is de scheids altijd milder voor de cpu dan voor jou | |
Notorious_Roy | vrijdag 24 januari 2003 @ 19:44 |
Dikke Italiaanse loodgieters hebben vreemde hobbies ![]() | |
This_World_Is_Lost | vrijdag 24 januari 2003 @ 20:31 |
In Grote steden wonen meestal maar 10 mensen. Een minigun, bazooka, en zuur overleven en dan "lichtgewond raken" Geramd worden door bulldozer, King Mammoth, en dan nog geen schade aan je auto hebben. Houten paaltes die indestructable zijn. 20 keer met een enorme bijl op een zielig skeletje inhakken. 1 miljoen piek in je broekzakje bewaren. 50 bier en 50 wiskey opzuipen en nog kunnen lopen. Lantarenpalen, postbakken, containers omver rijden en dan nog geen schade hebben. Als je in de slip raakt, en dan stil komt te staan, dan stopt de computer ook niet voor je, nee, die rijd gewoon door | |
kless | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:21 |
Het laden van de levels / in de levels DUURT ALTIJD TE LANG !!! ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:28 |
quote:Alien spelen roeleert gewoon ![]() | |
I.R.Baboon | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:37 |
quote:En ze hoeven ook nooit naar de WC. | |
I.R.Baboon | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:42 |
Je moet op hoofden van tegenstanders springen. | |
mvt | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:44 |
quote:Smijten met tegenstanders groter dan jijzelf is geen probleem, vooral niet voor mensen die wegens overgewicht dood moeten gaan. | |
febster | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:46 |
De bekende regel van 3 bij (eindbazen), je hoeft ze 3x te raken en dan zijn ze dood ![]() ![]() Onderwaterzwemmen zonder zuurstof is ook geen probleem etc etc etc | |
sweek | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:48 |
quote:Mwah... dat valt toch wel meE? Bij de spellen die ik speel iig. | |
sweek | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:49 |
quote: ![]() Dat heb ik inderdaad nog nooit gezien in een spel. | |
mvt | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:51 |
quote:ik wou zeggen, mario heeft een keer een nacht lang geslapen (vergeten uit te zetten) | |
mvt | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:51 |
Egels gaan sneller dan een F16. | |
HAL9000S | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:54 |
quote:duke nukem geloof ik en sims | |
sweek | vrijdag 24 januari 2003 @ 22:57 |
quote:Hmm... masturberen dan? ![]() | |
HAL9000S | vrijdag 24 januari 2003 @ 23:00 |
quote:"trekspelleke" op de C64 ![]() ![]() | |
Disorder | vrijdag 24 januari 2003 @ 23:02 |
Als je een bepaalde paddestoel eet of aanraakt word je 2 maal zo groot. Raak je daarna een rare bloem aan, dan kun je vuurballen uitspugen. | |
HAL9000S | vrijdag 24 januari 2003 @ 23:04 |
Reincarnatie is de gewoonste zaak van de wereld, het aantal keren dat je het kunt wordt meestal aangegeven door een getal dat ergens door de lucht met je meezweeft. | |
sweek | vrijdag 24 januari 2003 @ 23:07 |
quote:Ik ben ergens wel blij dat ik dat nooit gespeeld heb. ![]() | |
mvt | vrijdag 24 januari 2003 @ 23:08 |
Hoe gruwelijk je dood ook is, 1 seconde later sta je weer zonder ook maar 1 schrammetje weer mee te schieten. | |
HAL9000S | vrijdag 24 januari 2003 @ 23:14 |
quote:en terecht.... | |
blieblie | vrijdag 24 januari 2003 @ 23:39 |
quote:Als je een bepaald item als een groene paddestoel, of 100 bananen pakt, dan wordt het getal in de lucht opgehoogd met 1 . Oh, en Febster, we hebben aan den lijve ondervonden dat bij Donkey Kong het niet 3 maar 6 keer is Mensen die nog niet eens weten hoe een cruciaal voorwerp uit een sport heet, kunnen toch de meest fantastische stunts maken, goals scoren, records springen, Gran Prix uitrijden etc. etc. | |
Mastermaus | vrijdag 24 januari 2003 @ 23:58 |
in bv Final Fantasy kan je in je binnenzak dragen (verdeeld over zon 9 personen): -99 items van elk soort, -elk wapen/armor dat je tegenkomt/koopt/van een net verslagen beestje wint/in een kistje vind in een huisje, -als je op de worldmap loopt ben je ongeveer evengroot als een stadje/plaatsje FPS: als je nog maar 1 health hebt betekend dat niet dat je zwaar gewond bent maar nog gewoon kunt rennen/springen met Sniperen hoef je alleen rekening te maken met hoe goed je kan richten, niet met zijwind, je trilt ook heel zelden. vaak genoeg ken je ook zoomen. en hoe vaak je ook met een rocketlauncher/nuke warhead/gatling gun (pocked size)/pipe bomb/c4-detonator een muur probeert op te blazen... t heeft geen succes... sterker nog.. als er een rocked launcher in een spel voorkomt hoeft een rocked je niet perse te mollen met a2 racer ken je nog geeneens de stoep op rijden :R 2 handheld guns reloaden binnen recordtijd terwijl je wordt beschoten of dodged?? ... no problem en kenk nog wel ff doorgaan | |
blieblie | zaterdag 25 januari 2003 @ 00:11 |
quote:Ze schijnen nu ook rocketlaunchers te hebben die je richt, en dan de persoon blijft volgen ![]() ![]() | |
Jan-Ton | zaterdag 25 januari 2003 @ 00:15 |
quote:klopt nie, down america's army maar es | |
mvt | zaterdag 25 januari 2003 @ 00:19 |
quote:Bij gebrek aan een springplank wilt een rocketlauncher ook nog wel eens helpen | |
blieblie | zaterdag 25 januari 2003 @ 00:34 |
quote:Hehe, inderdaad, al blijft me dat foefje niet lukken ![]() | |
kless | zaterdag 25 januari 2003 @ 01:48 |
het weer is over het algemeen HEEL ERG CONSTANT. ( naar mijn weten enige uitzondering is Black & white waar dag en nacht verschillen qua evilness of U as GOD ) | |
Dr_Crouton | zaterdag 25 januari 2003 @ 09:17 |
Speel je een FPS tegen de computer, dan ziet ie jou ALTIJD en schiet ook altijd raak op grote afstand terwijl jij aan het rondrennen bent. | |
Strolie75 | zaterdag 25 januari 2003 @ 10:13 |
Hoofdfiguren die een beroep hebben zie je nooit hun werk uitoefenen! Of hebben jullie Mario wel eens een WC zien ontstoppen? | |
Cybraxxx | zaterdag 25 januari 2003 @ 14:40 |
Ik zie Mario weleens (voornamelijk) groene pijpleidingen induiken, maar dat is meestal om daar tegen een zwevend blok met een vraagteken erop te springen, waar dan muntjes uit omhoog vliegen die er weer voor zorgen dat er een 1 bijkomt op een teller. ![]() Over niet spingen: in GoldenEye en PerfectDark kun je ook niet springen (nog niet genoemd toch?). Oja, bij sommige spellen is het ook handig dat de vijand wacht tot je eindelijk hebt besloten hoe je hem aan gaat vallen. En als je niet genoeg magische krachten meer hebt om een bepaalde aanval te doen moet je even een groen flesje drinken. | |
Dezz | zaterdag 25 januari 2003 @ 15:43 |
quote:Speel Mafia dan maar eens, daar gaan al deze regels niet op ![]() Nog zo'n leuke trouwens: als je door een stad loopt zijn hoe dan ook 99% van de deuren op slot | |
Cybraxxx | zaterdag 25 januari 2003 @ 15:47 |
quote:Maar 99% van de autodeuren zijn niet op slot ![]() | |
SpleeffY | zaterdag 25 januari 2003 @ 15:48 |
quote:Bij Duke Nukem 3d ( ![]() ![]() | |
PaRoDiUzZ | zaterdag 25 januari 2003 @ 17:12 |
Brett-Anderson | vrijdag 18 juli 2003 @ 17:21 |
In zo'n mietjesspel als castlevania (zeker weten) springt die Simon Belmount zowat naar de andere kant van het scherm als hij ergens door geraakt wordt. En het liefst springt hij dan in een bodemloze put. Er zijn er nog wel meer, Ninja Gaiden voor de NES. Die ninja springt theatraal 20 meter naar achteren als hij geraakt wordt door een boksershandschoen. Wat een @#$spel. Gelukkig waren ze in de pc-kloon van Castlevania (Realms of chaos) ietsje slimmer, daar kon je dit geval uitzetten, zodat je poppetje niet meteen expres in een gat springt als-ie geraakt wordt.
Bij Final Fight is Mikie Hagger 2 meter 3, maar die bazen zijn in het spel nog eens dubbel zo groot. Ik verzin nog wel wat... later. | |
Dopekoe | maandag 21 juli 2003 @ 15:19 |
quote:GTA 3 is ook een uitzondering, generals ook ![]() |