SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik al vaker gezien.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwste wapen in de strijd tegen corona: de double cap. Niet ėén maar twee mondkapjes.![]()
Je hoort het hier voor het eerst
Behalve als je het al ergens anders hebt gelezen.
Het bestaan van dit soort mensen is de keerzijde van de vrijheid, helaas.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht Engel gewoon dacht dat de maatregeln overtrokken waren vanwege de ernst van het virus maar ij zegt ook dat het een complot is
Wat heb je allemaal weer voor rare dingen lopen roepen dan?quote:
Vroeger of later moet jer toch aan geloven en kleine bitterballetjes gaan uitbroeden, Balquote:
niksquote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal weer voor rare dingen lopen roepen dan?
brrrquote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger of later moet jer toch aan geloven en kleine bitterballetjes gaan uitbroeden, Bal![]()
Ies natoer
Ze heeft een act met een ei bedacht. Binnenkort in de theaters: Adriaan is acrobaat en Ballie zit vol kattekwaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal weer voor rare dingen lopen roepen dan?
Zwaar gefrustreerde dansmarieke is het, dat is zo'n Reiki mannetje en zo'n zweeftevenwippert, ik dacht wel de meest duidelijke om te herkennen, bitterfaal.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht Engel gewoon dacht dat de maatregeln overtrokken waren vanwege de ernst van het virus maar ij zegt ook dat het een complot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |