abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 13:22:47 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8085267
RUG: Onzekere neuroten kunnen maar beter vrijgezel blijven

Introverte of onzekere mensen kunnen maar beter vrijgezel blijven. Met zulke persoonlijkheidseigenschappen wordt het niks, meldt een opbeurende Rijksuniversiteit Groningen (RUG).

De problemen die deze eigenschappen in een relatie veroorzaken, geven gelazer wanneer de roze wolk van verliefdheid verdwenen is. Psycholoog Dick Barelds draait er niet omheen: Je kunt de persoonlijkheid van je partner niet beinvloeden. Leer ermee leven of ga uit elkaar. Hij is niet tegen relaties in het algemeen en ontdekte zelfs dat partners die allebei aardig zijn een extra goede relatie hebben.

vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27:21 #2
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8085391
your point being???
don't you know my tears will cause an inferno
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:28:19 #3
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_8085426
herhaling van newsposting van gisteren...
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_8085701
BHFH?
  vrijdag 24 januari 2003 @ 14:00:23 #5
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8086101
Modjes??? volgens mij is dit zwaar overbodig en compleet nutteloos.... Slotje?
don't you know my tears will cause an inferno
pi_8086154
Jeej, wat een onzin zeg.
Fijn nieuws voor de onzekere fokkers hier.
(Un)masking for the greater good.
pi_8086208
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:00 schreef Wizard_of_life het volgende:
Modjes??? volgens mij is dit zwaar overbodig en compleet nutteloos.... Slotje?
Nee, dit is zelfs een eye-opener, kijk maar even goed hiernaar:
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:22 schreef Loedertje het volgende: Met zulke persoonlijkheidseigenschappen wordt het niks, meldt een opbeurende Rijksuniversiteit Groningen (RUG).
Je kunt de persoonlijkheid van je partner niet beinvloeden. Leer ermee leven of ga uit elkaar.
Heel veel relaies stranden met iemand die teleurgesteld wordt in het feit dat de ander niet is veranderd.
Veel mensen (men name vrouwen) denken die irritante trekjes wel te kunnen veranderen bij de partner,
en het zijn vaak die dingen waar de problemen over gaan.
Hier staat zwart op wit: niet doen, is een verloren zaak.
Kies voor iemand die wél aan jouw 'eisen' voldoet,
of accepteer de zwakheden.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 14:36:28 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8086770
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:03 schreef Natalie het volgende:

Fijn nieuws voor de onzekere fokkers hier.

Als jij poogt te zeggen dat alle onzekere fokkers gelijk staan aan onzekere neuroten..
pi_8086819
Zo'n gekke conclusie is dat toch niet? Als je je helemaal in jezelf opsluit (=introvert), wat verwacht je dan van een relatie?
De groeten van Ben
  vrijdag 24 januari 2003 @ 14:39:39 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_8086838
Arme speedfreakdinges.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 24 januari 2003 @ 14:40:39 #11
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8086853
Afteltopic
852002IWASTHERE
  vrijdag 24 januari 2003 @ 15:16:54 #12
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8087576
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:36 schreef Loedertje het volgende:

Als jij poogt te zeggen dat alle onzekere fokkers gelijk staan aan onzekere neuroten..

Absoluut niet!
quote:
Introverte of onzekere mensen kunnen maar beter vrijgezel blijven.
(deze zette je er zelf neer, zie boven)

Ik reageer enkel op t het stukje over 'onzekere/ introverte mensen' Ik zou nooit zeggen dat alle onzekere/introverte fokkers gelijk staan aan onzekere neuroten (snap ook niet hoe je dat uit m'n ene zinnetje haalt, trouwens)

(Un)masking for the greater good.
pi_8087849
Ik vind de conclusie dat die mensen beter vrijgezel blijven op zich wel een beetje nutteloos. Ik denk niet dat neurotische mensen die heel graag een relatie willen nu maar ervoor kiezen om vrijgezel te blijven, of hun relatie verbreken.

En mensen die op het eerste gezicht introvert zijn, hoeven dat natuurlijk niet tegen hun partner te gaan.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8091535
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:22 schreef Loedertje het volgende:
Hij is niet tegen relaties in het algemeen en ontdekte zelfs dat partners die allebei aardig zijn een extra goede relatie hebben.
Hoe zit het met hele aardige, introverte en onzekere mensen

pfff wat een flauwekul weer.

pi_8091570
shit daar gaat mijn hoop op een relatie
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 24 januari 2003 @ 18:55:33 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_8091577
En wat moet ik als arrogante neuroot?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_8091595
En als je nu allebei onzeker en neurotisch bent? Zou het dan wel lukken?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8091688
Dan denk ik dat je elkaar uitmoord .
  vrijdag 24 januari 2003 @ 19:03:33 #19
25946 spekje
in the flesh
pi_8091702
Ik zelf ben introverte ben het van kinds af aan al.Heb ook nooit aan sluiting kunnen vinden waardoor ik ook geen vrienden en vriendinnen heb.Voor mij is het heel moeilijk om een relatie te begingen omdat ik wanneer ik iemand ontmoet niet weet waar ik over moet praten en erg onzeker over kom daar door.

Heb wel eens geprobeerd daar verandering in te maken door mensen binnen mijn muurtje te laten maar ben zo de boot mee in gegaan dat mijn vertrouwen in anderen volledig is in gestort.Waardoor mijn muur weer is op getrokken.

De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
pi_8091850
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 19:02 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dan denk ik dat je elkaar uitmoord .
Je therapie heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8091912
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:22 schreef Loedertje het volgende:
Psycholoog Dick Barelds draait er niet omheen: Je kunt de persoonlijkheid van je partner niet beinvloeden. Leer ermee leven of ga uit elkaar...
En wat als je onzeker bent, maar de persoonlijkheid van je partner past wel goed bij je? Ik denk dat dat sowieso goed moet zitten voor je überhaupt aan een relatie begint.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8091936
Ik denk dat de heer Barelds gewoon een realitycheck heeft gehad en de aanvechting niet heeft kunnen weerstaan ons daar deelgenoot van te maken.

Nouja, ik ben niet te beroerd om iets ter kennisgeving aan te nemen.

Waarvan akte!

pi_8091973
lang leve het vrijgezellenleven dan maar he
pi_8092365
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 19:19 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
lang leve het vrijgezellenleven dan maar he
psies ja. Opzich wel fijn dat die man met zo'n conclusie komt die ik direct kan overnemen. Hierdoor hoef ik dus geen verspilde moeite te gaan doen voor een relatie(ik ben onzeker én introvert).

Naja dan maar lekker in het rond gaan neuken?

edit;
ik heb net de reacties zitten lezen op het nieuwsbericht. Die man heeft best wel een punt. Natuurlijk is het zwaar kut om zoiets te horen want een heleboel onzekere, introverte mensen hebben wel behoefte aan een relatie. Maar toch is het beter om geconfronteerd te worden met de harde waarheid. Anders ben je misschien wel jaren bezig om zelf tot die conclusie te komen. En al die tijd had je gewoon kunnen genieten van andere dingen.

Het is net als met een pleister; als je hem langzaam lostrekt doet het meer pijn dan wanneer je het snel doet.

[Dit bericht is gewijzigd door creepy_stalker op 24-01-2003 19:58]

Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 00:36:49 #25
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_8097450
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:06 schreef shmoopy het volgende:
Veel mensen (men name vrouwen) denken die irritante trekjes wel te kunnen veranderen bij de partner, en het zijn vaak die dingen waar de problemen over gaan.
Maar mannen net zo goed..
quote:
Hier staat zwart op wit: niet doen, is een verloren zaak.
Kies voor iemand die wél aan jouw 'eisen' voldoet,
of accepteer de zwakheden.
Verloren zaak -> accepteer de zwakheden: Niet doen! Trust me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')