abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197665745
Gister:
quote:
Biden vows to replace U.S. government fleet with electric vehicles

WASHINGTON (Reuters) - President Joe Biden on Monday vowed to replace the U.S. government’s fleet of roughly 650,000 vehicles with electric models as the new administration shifts its focus toward clean-energy.

https://www.reuters.com/article/us-usa-biden-autos-idUSKBN29U2LW
Vorige week:
quote:
Nancy Pelosi's husband has plowed up to $1 million into bullish bets on Tesla stock

House Speaker Nancy Pelosi's husband has placed up to $1 million worth of bullish bets on Tesla stock, the politician revealed in a financial disclosure form last week.

https://markets.businessi(...)ck-2021-1-1029998372
Insider trading is okay when we do it. :')
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 11:08:46 #152
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197665806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:04 schreef Aurelius het volgende:
Gister:
[..]

Vorige week:
[..]

:')
Biden had dat tijdens zijn campagne al aangekondigd, hoor, die handel met voorkennis had iedereen kunnen doen die opgelet had 6 maanden geleden en Biden heeft geen termijn aangekondigd waarop EV's gekocht gaan worden noch om welke EV's het gaat :+

En Mr Pelosi runt een Venture capital firma met assets van miljarden en een persoonlijk fortuin van boven de 100 miljoen, natuurlijk, een miljoen in Tesla steken is wisselgeld.

Hij heeft ook Apple en Disney gekocht, dus wie weet, binnenkort een aankondiging dat de Biden regering alle Disney films gekocht heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 woensdag 27 januari 2021 @ 11:10:35 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197665835
Na vier jaar handel met voorkennis door Trumptrawanten goedpraten gaan klagen over een investering in een van de bestlopende fondsen op de beurs....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197665919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:10 schreef Ulx het volgende:
Na vier jaar handel met voorkennis door Trumptrawanten goedpraten gaan klagen over een investering in een van de bestlopende fondsen op de beurs....
Waar precies heb ik handel met voorkennis door Trumptrawanten ooit goedgepraat? Heb je quotes?

Dit is alleen een voorbeeld van de hypocrisie/business as usual waar Bidentrawatanten hun ogen voor sluiten. En daarvan zal ik de komende jaren legio voorbeelden van kunnen posten. *O*

Interessantere vraag is of ze ook heeft geïnvesteerd in aandelen Lockheed Martin, Boeing Northrop Grumman Corp of Raytheon. :X
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 11:20:25 #155
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197665992
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Waar precies heb ik handel met voorkennis door Trumptrawanten ooit goedgepraat? Heb je quotes?

Dit is alleen een voorbeeld van de hypocrisie/business as usual waar Bidentrawatanten hun ogen voor sluiten. En daarvan zal ik de komende jaren legio voorbeelden van kunnen posten. *O*

Interessantere vraag is of ze ook heeft geïnvesteerd in aandelen Lockheed Martin, Boeing Northrop Grumman Corp of Raytheon. :X
Nee, er is geen enkele sprake van handel met voorkennis, dat is jouw verzinsel. Biden had dit programma al tijdens de campagne aangekondigd en dat is nu officieel gemaakt.
Er was niets geheim aan de informatie en de informatie was ook niet voorbehouden aan bepaalde mensen.

Kijk, als je niet weet wat handel met voorkennis is dan is dat prima maar mischien moet je dan niet zo hoog van de toren blazen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197666024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:04 schreef Aurelius het volgende:
Insider trading is okay when we do it.
Wie zegt dat insider trading ok is?

Het is al tijden bekend dat onderdeel van Bidens platform flink investeren in EV is, dus wel een redelijk dubieuze claim van je dat het insider trading is, vind je niet?

Zie bv. https://www.autonews.com/(...)re-electric-vehicles
pi_197666045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:04 schreef Aurelius het volgende:
Gister:
[..]

Vorige week:
[..]

Insider trading is okay when we do it. :')
Als er daadwerkelijk sprake is van handelen met voorkennis - en er aanwijzingen zijn voor strafbaar gedrag - dan moet gewoon actie worden ondernomen. Lijkt mij geen al te gewaagde stelling.

Anders dan jij lijkt te denken, interesseert het mij als anti-Trumper geen ene reet welke partij de overtredingen begaat. Wie strafbare feiten pleegt moet worden vervolgd, ongeacht zijn politieke kleur.

Sowieso moet ik een beetje lachen om het idee dat jij users wegzet als Biden-fans. Ik vind de beste man weliswaar een betere keuze dan Trump, maar ik ben Democraat noch Biden-supporter. Ik ben immers geen Amerikaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197666074
Heerlijk die nuancering en goedpraten in dit topic. Zo gemist de afgelopen jaren. O+ _O_
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 11:27:29 #159
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197666121
quote:
17s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef Aurelius het volgende:
Heerlijk die nuancering en goedpraten in dit topic. Zo gemist de afgelopen jaren. O+ _O_
Heb je al bewijs gevonden voor je beschuldigingen? Want tot nu toe zie ik alleen fantasie van jou.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197666139
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
Heb je al bewijs gevonden voor je beschuldigingen? Want tot nu toe zie ik alleen fantasie van jou.
Net zoveel bewijs als bij Russiagate. :7

Waar rook is, is vuur. :)
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 11:30:10 #161
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197666165
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:28 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Net zoveel bewijs als bij Russiagate. :7

Waar rook is, is vuur. :)
Nee, jij verzint rook.

Russiagate is bewezen. Collusion van Trump met de Russen is niet bewezen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197666167
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:28 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Net zoveel bewijs als bij Russiagate. :7

Waar rook is, is vuur. :)
En die rook mag dan ook worden onderzocht. Als er sprake is van onethisch en/of strafbaar handelen, dient er vervolging plaats te vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 11:32:15 #163
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197666201
Maar goed, dit soort geleuter gaan we dus de komende 4 jaar krijgen, vermoedelijk.

Eigenlijk wel best zielig, ik zou denken dat rechtse users zouden juichen als een President zou eisen dat het hele wagenpark van de overheid van top tot teen in alle onderdelen door Amerikaanse arbeiders gemaakt zou zijn.

Da's pas MAGA.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:42:11 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197666341
Volgens mij is hier geen enkele ‘Biden-fan’
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197666371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:32 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, dit soort geleuter gaan we dus de komende 4 jaar krijgen, vermoedelijk.

Eigenlijk wel best zielig, ik zou denken dat rechtse users zouden juichen als een President zou eisen dat het hele wagenpark van de overheid van top tot teen in alle onderdelen door Amerikaanse arbeiders gemaakt zou zijn.

Da's pas MAGA.
Vind vooral het idee dat 'wij' ons zouden verzetten tegen de eventuele vervolging van Democratische kopstukken heel bijzonder. Als Biden over de schreef gaat - bijvoorbeeld door een buitenlands staatshoofd onder druk te zetten om een politieke tegenstander te beschimpen - moet er net zo goed een afzettingsprocedure in gang worden gezet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197666382
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:42 schreef Szura het volgende:
Volgens mij is hier geen enkele ‘Biden-fan’
Ben persoonlijk sowieso niet snel 'fan' van een politicus. Vind een bewindslied of volksvertegenwoordiger hooguit capabel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 11:48:18 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197666461
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind vooral het idee dat 'wij' ons zouden verzetten tegen de eventuele vervolging van Democratische kopstukken heel bijzonder. Als Biden over de schreef gaat - bijvoorbeeld door een buitenlands staatshoofd onder druk te zetten om een politieke tegenstander te beschimpen - moet er net zo goed een afzettingsprocedure in gang worden gezet.
Uiteraard. Voorlopig doet Biden gewoon, nou ja gewoon, wat is gewoon na Trump, wat hij in zijn campagne belooft heeft. Dat is prijzenswaardig maar we zijn pas een week onderweg dus of Biden een goede of een hele slechte President word, dat zullen we nog wel zien.

Een kinderhand is al snel gevuld en na Trump een volwassene als President is eigenlijk best prettig maar dat gaat maar zo ver, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 woensdag 27 januari 2021 @ 11:50:56 #168
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197666507
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Voorlopig doet Biden gewoon (..) wat hij in zijn campagne belooft heeft.
"Promises made, promises kept" noemt men dat. Iets waar de echte Trumpfan van houdt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197666605
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Uiteraard. Voorlopig doet Biden gewoon, nou ja gewoon, wat is gewoon na Trump, wat hij in zijn campagne belooft heeft. Dat is prijzenswaardig maar we zijn pas een week onderweg dus of Biden een goede of een hele slechte President word, dat zullen we nog wel zien.
Wat mij vooral interesseert is hoe deze regering zich opstelt richting het buitenland. De afgelopen vier jaar kregen traditionele bondgenoten de middelvinger, terwijl president Trump warme woorden uitte richting despoten en dictators (die de uitlatingen van de president beschouwen als een legitimering). In plaats van internationaal samen te werken, keerde Trump zich juist tegen coöperatieve geopolitiek en adopteerde hij een zero-sum-beleid. Het klimaatakkoord van Parijs en de Irandeal gingen door de versnipperaar en bondgenoten werden bestookt met handelstarieven. Dat Biden breekt met deze koers, vind ik een verademing. Ik geloof namelijk dat globale samenwerking de weg vooruit is.

Waar ik ook waarde aan hecht, is de houding van een wereldleider. Trump was/is egoïstisch, narcistisch, onbeschoft, onbelezen, ongeïnteresseerd en ongeïnformeerd. Eigenschappen die naar mijn smaak niet horen bij de leider van de vrije wereld. Biden bezit in mijn optiek op z'n minst een deel van het karakter dat nodig is om aan het hoofd te staan van een land als de VS.

Wat mij daarentegen weer weinig interesseert, is het binnenlandse beleid van de Amerikaanse regering. Als zij abortus wil verbieden, de belasting voor de allerrijksten wil verlagen en het water van de eigen inwoners wil vervuilen, dan moet zij dat helemaal zelf weten. Vind het zonde, maar ik kan alleen maar blij zijn dat ik geen Amerikaan ben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197666714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:42 schreef Szura het volgende:
Volgens mij is hier geen enkele ‘Biden-fan’
Er zijn hier ook geen Trump fans, maar dat heeft bepaalde figuren hier niet weerhouden om constant die opmerking te maken.
  Overall beste user 2022 woensdag 27 januari 2021 @ 12:06:32 #171
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197666719
Wat een gehakkel en en gestotter.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 27 januari 2021 @ 12:07:36 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197666738
BidenGOD hakkelde en stotterde niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197666750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:07 schreef Ulx het volgende:
BidenGOD hakkelde en stotterde niet.
Wacht, misschien is er toch wel een Biden fan. _O-
Maar ik snap het wanneer deze niet meetelt.
  Overall beste user 2022 woensdag 27 januari 2021 @ 12:09:20 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197666762
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wacht, misschien is er toch wel een Biden fan. _O-
Maar ik snap het wanneer deze niet meetelt.
Ik ben helemaal geen Bidenfan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197666778
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er zijn hier ook geen Trump fans, maar dat heeft bepaalde figuren hier niet weerhouden om constant die opmerking te maken.
Die zijn er wel. @Bocaj en @4moreyears waar zijn julllie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')