abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197630402
Ja, hier een succesverhaal. 8,5 jaar en twee kinderen verder inmiddels.
Het is onwijs moeilijk, duur (ik vloog om de twee maanden op en neer voor een paar jaar lang) en je moet elkaar heel erg vertrouwen.

We kenden elkaar wel IRL, niet via Tinder. Dat lijkt me nog veel moeilijker.
Protège moi de mes désirs.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 25 januari 2021 @ 14:21:38 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197631479
Acht jaar lang met iemand uit Belgie.
Mooie tijd meegemaakt maar achteraf misschien toch te lang geduurd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197631961
Doe mij maar iemand die binnen een kwartier te bereiken is.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197632169
5 jaar lang op en neer gevlogen. Skype in de periode dat we niet bij elkaar waren. Nu geemigreerd en zeer gelukkig
  maandag 25 januari 2021 @ 17:47:56 #30
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197635105
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:04 schreef Noudanzeg het volgende:
5 jaar lang op en neer gevlogen. Skype in de periode dat we niet bij elkaar waren. Nu geemigreerd en zeer gelukkig
Welk land?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 25 januari 2021 @ 18:12:08 #31
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197635482
Een long distance relatie is natuurlijk beter dan geen relatie. Controleer wel of je persoonlijke situatie (vaste baan, vast bepaald inkomen, woning) het jou mogelijk maken om haar ooit hierheen te halen. Anders - helaas - beter stoppen, het heeft geen zin.
Iemand uit de EU kan wel. Een leuke Italiaanse of Griekse misschien, of een Oost Europese, als je het zoekt in armere landen.

Ik heb diverse long distance relaties gehad, 14000 km ver weg.
Stuur geen geld, hooguit voor de kosten van het communiceren met jou. Eventueel iets met Kerst en verjaardag.. Mijn ervaring is dat de helft allee op geld uit is, en er een beroep van hebben gemaakt met westerse mannen kontakt te houden. En daar eens 50 euro, en dan een ander 100 dat zijn zeker in die landen topinkomens.

Zit jij ergens bij een dating iets waar je moet betalen, bv maandelijks een x aantal dollars? Dat is zo goed als zeker fake. Ik was ooit in mijn favoriete bar in Manila toen een Filipijns koppel binnenkwam, die niks bestelden maar wel met alle aanwezige vrouwen ( 50 tal) praatten en ook een aantal een blad papier gaven.
Toen ze weg waren heb ik een paar bekenden gevraagd, wat was dat.
Nou, een "nieuwe" datingsite en die zocht vrouwen ( en dat mocht iedereen zijn mits ie Engels sprak, dus opa en oma, of 14 jarige jongen die Engels kende van op school, of zelfs ik !!). Men kwam dan op de gratis site en als dan een man op die gratis site wilde reageren op de fake advertenties dan moest ie een abonnement nemen aan 6 dollar per maand. De helft was dan voor de faker en de andere helft voor de "organisatie". En als de man wat stuurde was dat natuurlijk ook voor de faker. Zo lang als de man met hen correspondeerde kregen de fakers hun 3 dollar. Let wel, 3 dollar is niet niks daar, de armsten verdienen ALS ZE AL WERK HEBBEN, vanaf 5 dollar per dag.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

w/ w/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197641224
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:34 schreef incel het volgende:
Wie van jullie heeft er wel eens een long distance relationship gehad? iK heb via tinder een latina leren kennen van maar liefst 10000km bij mij vandaan. Zij is eigenlijk de enige die ik als persoon echt interessant vind. Heb ook wel wat andere matches (niet super veel hoor geen zorgen zo populair ben ik ook weer niet) en daar heb ik allemaal zoiets van "mwaaa" of ja ik zou je wel doen maar heb verder geen interesse om hun echt als persoon te leren kennen of mijn leven ermee te delen of zo.

Nu weet ik niet of ik alleen wil wat onbereikbaar is of zo. Heb wel echt de beste gesprekken met haar. Maar elke keer als de realisatie komt van hoe ver het allemaal wel niet is raak ik een beetje gedeprimeerd. Wie van jullie heeft wel eens een match van ver gehad en heeft toen afgesproken met elkaar? Je zou er natuurlijk een leuke vakantie aan vast kunnen knopen. Maar voor hetzelfde geld word je wakker zonder nier of zo.
Moest lachen maar wat voor gesprekken heb je dan met haar die je niet met een Nederlandse kunt voeren? :?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197641289
Mijn broer is voor zijn latina naar Mexico gevlogen destijds en ze zijn nu 4 jaar samen en verloofd.
Dus ja.. het kan.
  maandag 25 januari 2021 @ 23:31:19 #34
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_197643358
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:34 schreef incel het volgende:
iK heb via tinder een latina leren kennen van maar liefst 10000km bij mij vandaan. Zij is eigenlijk de enige die ik als persoon echt interessant vind. Heb ook wel wat andere matches (niet super veel hoor geen zorgen zo populair ben ik ook weer niet)
Als je genoeg matches zou hebben, zou je hier niet eens over twijfelen en met iemand afspreken die dichtbij woont.

Dit soort 'liefdes' is wat mij betreft voornamelijk voor wanhopige mannen.

Als je elkaar ontmoet via een hobbyforum of zo, zou ik er nog in kunnen komen.
Via Tinder vind ik het echt kansloos, dat je van al die single vrouwen er juist een op zoveel afstand zou kiezen.
Als je geen interessante vrouwen hier kan vinden, ben je voor een latina op 10000 km afstand waarschijnlijk aantrekkelijk voor de verkeerde reden.
pi_197643661
Tsja, kan goed gaan, kan fout gaan.
Makkelijk is het niet. Als het goed gaat en je gaat uiteindelijk settelen dan moet 1 van de 2 alles opgeven en achterlaten. Onderschat niet hoe belangrijk familie is voor Zuid-Amerikanen.

Mijn ervaring: Zuid Amerikaanse (Colombiaanse). Ik kwam erachter dat ze het niet zo nauw nam met anderen. Dus dat was niet zo’n succes. Grote kans dat ze in zuid Amerika je als een lopend visum/ticket naar Europa zien.
Later een Spaanse vriendin gehad die als expat hier werkte op de Zuid As. Echt leuke dame, maar ik merkte toch minder diepgang dan dat je met een Nederlandse kunt hebben, omdat je anders bent opgegroeid. Klinkt stom maar sommige kleine dingen doen je ineens aan vroeger denken aan je jeugd, dat soort dingen zijn moeilijker te begrijpen voor de ander omdat je die niet mee hebt gemaakt. Ik heb dat andersom voor haar waarschijnlijk ook gehad. En ik voelde me soms naast haar een enorme boer haha. Ze was altijd heel stijlvol en vrouwelijk gekleed en mooi opgemaakt en dan kwam ik met spijkerbroek en afgetrapte Vans aan. Uiteindelijk heb ik de relatie verbroken omdat ik misschien ook wel gewoon een lompe Hollander ben. Nu overigens gelukkig met een Nederlandse.
pi_197645449
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 17:47 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Welk land?
Rusland, Barnaul
  dinsdag 26 januari 2021 @ 08:38:56 #37
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_197645533
Ken ook wel een paar waar het goed is gegaan, maar dat zijn dan ook gewoon mannen die er verzorgd en netjes uitzien en geen uitgzakte 50ers die een popje van 19 kiezen,

Als je hier geen leuke meid kan krijgen omdat je er als een zak bijloopt dan is pakt dat ook niet bij een thaise, als die overstag gaan is het omdat ze er hun familie van kunnen eten geven. Weet niet of je daar gelukkig van gaat worden
  dinsdag 26 januari 2021 @ 09:53:14 #38
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197646363
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 08:38 schreef mrPanerai het volgende:
Ken ook wel een paar waar het goed is gegaan, maar dat zijn dan ook gewoon mannen die er verzorgd en netjes uitzien en geen uitgzakte 50ers die een popje van 19 kiezen,

Als je hier geen leuke meid kan krijgen omdat je er als een zak bijloopt dan is pakt dat ook niet bij een thaise, als die overstag gaan is het omdat ze er hun familie van kunnen eten geven. Weet niet of je daar gelukkig van gaat worden
Ik vind Nederlandse vrouwen gewoon niet zo heel leuk. Vaak van die domme prinsesjes die zichzelf helemaal geweldig vinden. Ik had een tijdje terug een date met een Nederlandse die vond ik op zich wel leuk maar ze was gewoon fucking simpel en dom. Toen moest ik de Bachelorette downloaden of zo voor haar omdat ze het nergens kon zien. Had ik dus gedaan. We zette het op. Weet je wat ze zei? "JA MAAR DIT IS ENGOOLSSS" :'( :'( :'(

Ik heb toch de beste relaties gehad (al dan niet voor korte duur want langer dan paar maanden kan ik het toch nooit volhouden) met niet-Nederlands sprekende vrouwen. Ik denk echt dat een taalbariere voordelig kan zijn. Zie dit ook in mijn directe omgeving (zowel vrienden als familie).
  dinsdag 26 januari 2021 @ 10:35:22 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197646983
Hoe zie je de relatie praktisch gezien voor je?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:36:43 #40
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197647841
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:35 schreef Lienekien het volgende:
Hoe zie je de relatie praktisch gezien voor je?
Ja niet. Ik vind het gewoon jammer dat net die ene waar ik echt goede gesprekken mee kan hebben zo buiten bereik is. En de vrouwen die mij willen moet ik dan weer niks van hebben. Dat is of een vrede grap van god of het is gewoon dat ik altijd wil wat ik niet kan hebben en zodra ik het heb wil ik het niet meer. Het 2e lijkt me logischer.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:39:49 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197647893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:36 schreef incel het volgende:

[..]

of het is gewoon dat ik altijd wil wat ik niet kan hebben en zodra ik het heb wil ik het niet meer.
Dat heb ik nou met schoenen. Ontopic: misschien moet je eens stoppen met het zoeken naar vrouwen die voor jou onbereikbaar zijn. Of je moet eens volwassen worden.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:42:03 #42
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197647929
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat heb ik nou met schoenen. Ontopic: misschien moet je eens stoppen met het zoeken naar vrouwen die voor jou onbereikbaar zijn. Of je moet eens volwassen worden.
Hoe bedoel je volwassen worden?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 13:39:46 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197649771
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn broer is voor zijn latina naar Mexico gevlogen destijds en ze zijn nu 4 jaar samen en verloofd.
Dus ja.. het kan.
Zeker, ik weet ook van velen die op die manier elkaar hebben leren kennen en later gelukkig zijn geworden met elkaar. Maar zoals je al schrijft, daar is dan wel veel meer aan vooraf gegaan dan alleen wat chatten. Hij is er geweest, en vermoedelijk vaker of langere periodes, dus dan leer je elkaar en de familie beter kennen.

Overigens een van de vereisten die ik nog niet genoemd heb om een iemand van buiten de EU naar NL te halen voor permanent verblijf (trouwen, partner) is dat die niet EU persoon daar, in dat land, Nederlands moet leren en een examen moet doen. Dat is ook in andere EU landen zo. In Manila heb ik mensen voor dat doel Duits geleerd cq Duits mee geoefend.
Leuk (anecdote) ik begon dan als volgt; (in het Engels) .... Duits is heel makkelijk. Bijvoorbeeld, the (dus het lidwoord de / het). In het Duits kan "the" zijn der des dem den das die 8)7 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 27-01-2021 12:39:57 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 26 januari 2021 @ 13:53:05 #44
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197649991
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:31 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als je genoeg matches zou hebben, zou je hier niet eens over twijfelen en met iemand afspreken die dichtbij woont.

Dit soort 'liefdes' is wat mij betreft voornamelijk voor wanhopige mannen.

Als je elkaar ontmoet via een hobbyforum of zo, zou ik er nog in kunnen komen.
Via Tinder vind ik het echt kansloos, dat je van al die single vrouwen er juist een op zoveel afstand zou kiezen.
Als je geen interessante vrouwen hier kan vinden, ben je voor een latina op 10000 km afstand waarschijnlijk aantrekkelijk voor de verkeerde reden.
Ben ik absoluut niet met je eens. Er zijn nou eenmaal mensen die op heel andere types vallen dan de vrouwen van hier. Ik hoor van velen ze vallen op latina's, ook velen op Indonesisch Filipijns Vietnamees, Thai enz. En zo kun je doorgaan. Mijn vrouw vertelt mij; al als kind wist ze zou nooit een Filipino als man willen.
Mijn ervaring is dat in ieder geval veel Aziatische vrouwen gek zijn op blanke mannen (en overigens ook Aziatische mannen op blanke vrouwen). En die vrouwen wisten ook heel goed te vertellen en uit te leggen waarom.

:Y *;
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:00:07 #45
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197650125
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:42 schreef incel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je volwassen worden?
Niet lullig bedoeld, maar zoek een vrouw die bij je past in plaats van vaak op uiterlijk te selecteren.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:47:28 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197650907
Misschien is deze dame wel je lot uit de loterij.
Dan zou ik gewoon aankijken hoe het gaat en vooral kijken of je ook irl kan meeten binnen afzienbare tijd.

Maar aangezien je schrijft over geen relatie kunnen behouden en de gedachte dat je misschien voor onbereikbaar kiest raad ik je het boek liefdesbang van Hannah Cuppen aan en het werkboek liefdeskunst van haar.

Dag kan inzicht brengen en maakt de kans groter dat als deze dame goed bij je past het ook echt gaaf werken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197651722
Kijk het gewoon aan. Heb ik ook gedaan bij mijn, nu inmiddels Thaise vrouw. Als je een beetje redelijk van geest bent en geen lelijk gedrocht, weet je gauw genoeg of het om geld gaat of niet. Of anders, daar heel duidelijk in zijn. Ik leerde mijn vrouw kennen in één of andere danstoko en toen bleek dat we elkaar vaker wilden zien, gaf ik meteen aan dat ik nooit geld ga sturen, want anders vind ik het geen gelijkwaardige relatie. Ze heeft me nooit ook maar één keer om geld gevraagd.

De eerste twee jaar hebben we het rustig aan gedaan. Eens per halfjaar zagen we elkaar irl; houd er rekening mee dat dat erg moeilijk kan zijn. Wij zijn beiden niet zo emotioneel ingesteld (lees: ijskonijnen), dus het was te doen, maar zeker niet altijd leuk.

Inmiddels zijn we bijna zeven jaar samen nu. En oh ja, zo'n grote afstand is zeker ook niet leuk voor je bankrekening.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 18:25:33 #48
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_197654972
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:53 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ben ik absoluut niet met je eens. Er zijn nou eenmaal mensen die op heel andere types vallen dan de vrouwen van hier. Ik hoor van velen ze vallen op latina's, ook velen op Indonesisch Filipijns Vietnamees, Thai enz. En zo kun je doorgaan. Mijn vrouw vertelt mij; al als kind wist ze zou nooit een Filipino als man willen.
Mijn ervaring is dat in ieder geval veel Aziatische vrouwen gek zijn op blanke mannen (en overigens ook Aziatische mannen op blanke vrouwen). En die vrouwen wisten ook heel goed te vertellen en uit te leggen waarom.

:Y *;
Ben jij niet gewoon met een Filipijnse omdat je geen Nederlandse vrouw kan krijgen?
Of in ieder geval niet van die leeftijd of die schoonheid.

Het is lullig maar zo werkt het wel vaak. Even los van of je het voor jezelf wil toegeven of niet.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:19:17 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197667743
Die leeftijd? Ze is net zo oud als mij, is geen twee maanden verschil.
Heb Nederlandse vrouwen gehad, en ook uit nog andere landen. Ook zij leefde al 25 jaar in West Europa, had een vaste baan, auto, werk, veel sociale contacten. Ik was toendertijd wel heel aktief, bezig, met het vinden van een Aziatische. En leerde haar min of meer bij toeval kennen op een verjaardagsfeestje van een andere Aziatische.
Schoonheid, ja, ze is tamelijk mooi maar niet echt mijn type. Maar wij voelen ons vooral goed bij elkaar, zelfde humor en zelfde mening over veel dingen; nogal dezelfde normen en waarden, beetje conservatief maar beiden absoluut niet streberig, kunnen beide genieten van gewone, kleine dingen. Zij is heel zorgzaam en ik geniet daarvan.
En ik heb natuurlijk ( at moet wel, toch?) kwaliteiten die zij waardeert, anders had het nooit (nu ruim 18 jaar en tropen jaren tellen dubbel dus zeg maar een kleine 25 jaar) bij elkaar gebleven. Temeer ook omdat wij echt veel bij elkaar zijn, mee dan 20 uren per dag.
Natuurlijk hebben wij ook meningsverschillen, die nooit zullen verdwijnen, maar daar leer je mee leven. Het belangrijkste is om daar dan niet teveel op te letten, en ook om de ander zijn / haar eigen ding te laten doen. Ook als je dat eigenlijk maar dom of zelfs belachelijk vindt. Tja, en zo kom je een heel end ......
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')