Wat kan hij veranderen dan?quote:
Wellicht meer eten als deze wat groter moet worden.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:38 schreef Dikkebabastacks het volgende:
Tegenwoordig alleen een heel klein kontje
quote:
Een psycholoog kan niks zonder jouw input en als je daarnaast ook niet open staat om kritisch naar eigen handelen te kijken kun je beter niet gaan inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:38 schreef Dikkebabastacks het volgende:
[..]
Wat kan hij veranderen dan?
Hoe ik me voel en denk is toch gewoon zoals het is de realiteit?
Ik was een slachtoffer van omstandigheden, en me eigen keus was om daarin door te slaan, en dat is de domste keuze ooit,
Tegenwoordig alleen een heel klein kontje geen geduld, gewoon altijd achterstanden gehad is het toch logisch dat ik alles nu wil pakken
Zo iemand kan een beetje helpen met je denken te ordenen.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:38 schreef Dikkebabastacks het volgende:
[..]
Wat kan hij veranderen dan?
Hoe ik me voel en denk is toch gewoon zoals het is de realiteit?
Ik was een slachtoffer van omstandigheden, en me eigen keus was om daarin door te slaan, en dat is de domste keuze ooit,
Tegenwoordig alleen een heel klein kontje geen geduld, gewoon altijd achterstanden gehad is het toch logisch dat ik alles nu wil pakken
Met een hulpverlener kun je reflecteren wat goed gedrag is en wat niet.quote:
In je eentje heb je nooit het gezeik dat je wel met zijn tweeën hebt.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:34 schreef Dikkebabastacks het volgende:
nog nooit relatie gehad, wel altijd verlangen naar dat gehad
quote:Pathologisch liegen is de onbedwingbare drang om te liegen. Veel mensen vertellen weleens een leugen, bij kinderen is er ook vaak sprake van fantasie. Pas als liegen tot ernstige problemen leidt in de omgang tussen de leugenaar en zijn omgeving is sprake van pathologisch ofwel ziekelijk gedrag.
Dit probleem kun je zelf aanpakken, gewoon klein beginnen en steeds toewerken naar dat grotere plaatje, totdat je op een gegeven moment alles aankunt. Geduld is hierbij een schone zaak, op een gegeven moment komt er rek in jouw situatie en is niets jou te groot en kun je elk probleem zelf te lijf.quote:Tegenwoordig alleen een heel klein kontje geen geduld,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |