abonnement Unibet Coolblue
pi_197624814
De politieke partij De Feestpartij van Johan Vlemmix heeft een goede oplossing bedacht om de economische schade, aangericht door de Coronacrisis, te herstellen: 10.000 Euro belastingvrij voor elke Nederlander ouder dan 18 jaar, ongeacht of iemand het wel of niet nodig heeft. (https://www.welingelichte(...)or-alle-nederlanders) Johan Vlemmix denkt dat dit een goedkope oplossing is van dit probleem. Meer standpunten van zijn Feestpartij kun je hier; (https://www.defeestpartij.nl/) lezen. Ben je het met het eens, en zo ja: ga je dan ook op zijn partij stemmen?
pi_197624856
¤125 miljard.

En dan?
  maandag 25 januari 2021 @ 00:20:50 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197624867
Mag zoiets ja? Op een gegeven moment, zeker als het lukt, maakt Johan zich toch een soort van schuldig aan het kopen van stemmen.

Maar nee, met zijn huidige momentum, zou ik niet om zo’n reden op hem stemmen. Geef dan iedereen 5000 euro, en doe met de overige miljarden die je geprint hebt echt nuttige dingen
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 01:12:38 #4
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197625185
Lijkt mij een mooi topic voor VKZ
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197625279
Gut. Heeft die beroepskneus weer aandacht nodig?
pi_197626719
Life is a journey, you don’t care about the destination, you care about the scenery along the way and the mood of seeing the scenery.
Others laughed at me as crazy, I laughed at others and couldn't see through.
adhesive eyelashes



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')