abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_197617551
Hoe komt het dat deze versie van de nwe BB zo preuts is? Men stuurt dagelijks foto's naar elkaar maar hiet is het allemaal zo preuts. Alle vrouwen zijn gek op die ex-marinier maar tonen niks. Kan het niet wat smeuriger worden ? er hangt toch een camera boven de douche ? Ik zeg nu wat bijna alle kijkers willen. ACTIE. Mode show gehad nu lingerie party ?
Ik volg BB als sinds seizoen 1.
pi_197617685
dat vind ik ook
pi_197618066
Ik vind het wel prima zo. Als ik veel geneuk wil zien dan stream ik wel in op een bordeel. Ik kijk BB omdat ik mensen wil zien zoals ze echt zijn, dat betekent ook dat ze niet zomaar direct neuken maar het afwachten, er een spel van maken, drama, ruzie, gebitch etc. Die context moet gewoon blijven, derhalve onterechte klacht
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
pi_197627891
Douches gebruiken als kleedhokje, is toch echt onnozel. doen zij dat thuis ook? Dit is geen echte BB voor mij.
  maandag 25 januari 2021 @ 13:17:03 #5
494560 Gabriel1959
Meestervoorspeller
pi_197630393
Wil je Els zo graag in haar nakie zien :-)
pi_197630933
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:17 schreef Gabriel1959 het volgende:
pi_197632726
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:17 schreef Gabriel1959 het volgende:
LOL
pi_197633157
2021 - ze willen trouwens geen schandaal na wat er laatste jaren gebeurd is.

En verder niets mis mee toch
Hoi ik ben Miep
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 18:45:39 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_197636087
De maatschappij is de afgelopen decennia steeds preutser geworden, en daarmee ook Big Brother.
Vroeger gingen best veel vrouwen topless zonnen op het strand. Tegenwoordig zie je daar in de zomer meer boerka's dan borsten. ;)
En sportclubs: zelfs in de relatieve beslotenheid van kleedkamers schijnt tegenwoordig iedereen na het sporten met ondergoed aan te douchen.
Preutsheid is de nieuwe moraal en die is ook terug te zien in Big Brother. Liese in haar korte jurkje was al echt een oe-la-la momentje.
Perspectivistische lenigheid sucks
pi_197637308
Ik zou de bewoners wijsmaken dat er ook beelden wordt uitgezonden boven de douche })
Trek aan mijn capuchon en ik word helemaal geil
pi_197774819
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou de bewoners wijsmaken dat er ook beelden wordt uitgezonden boven de douche })
Zou niet werken. De helft van de bewoners weet wat er gefilmd wordt want die hebben de eerste afleveringen thuis gezien. Enkel Naomi, Thomas en Liese zitten er in van dag 1.

Nick, Jill, Zoey, Michel, Patrick en Julie hebben de eerste week/weken al gezien op tv en hadden trouwens informatie van buitenaf die ze al ruimschoots aan de andere bewoners hebben laten weten.
Ik hou van Amee
pi_197774829
Voor de rest had ik op dag 1 gewoon in mijn naakte fluit daar in de badkamer rond gelopen. Ik zou schijt hebben aan die preutsheid.

Zelfs mijn oma zou eens goed lachen als ik de helikopterbeweging maak met mijn lont.
Ik hou van Amee
pi_197779329
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 10:32 schreef einzeinz het volgende:
Voor de rest had ik op dag 1 gewoon in mijn naakte fluit daar in de badkamer rond gelopen. Ik zou schijt hebben aan die preutsheid.

Zelfs mijn oma zou eens goed lachen als ik de helikopterbeweging maak met mijn lont.
Die camera moet wel erg inzoomen dan :P
pi_197790963
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Die camera moet wel erg inzoomen dan :P
Nee hoor, waarom denk je dat?
Zou wel voorzichtig zijn. Zie dat mijn lont de camera kapot zwaait. Leg dat maar eens uit aan je verzekering :D
Ik hou van Amee
pi_197798218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:50 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Nee hoor, waarom denk je dat?
Zou wel voorzichtig zijn. Zie dat mijn lont de camera kapot zwaait. Leg dat maar eens uit aan je verzekering :D
Hoe kleiner het object hoe meer ze moeten inzoomen :s)
pi_197800496
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Hoe kleiner het object hoe meer ze moeten inzoomen :s)
Oh jongen, ze zullen moeten uitzoomen als ik mijn broek afsteek!
Ik hou van Amee
pi_197802432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef einzeinz het volgende:

[..]

_O-
pi_197804302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Misschien moet je je pik dan wat vaker wassen zodat mensen er niet zo van schrikken
gott sei dank heeft nur devzero de dtime
pi_197809103
Effebeffe in the houze!!
pi_198048624
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:00 schreef phoenyx het volgende:
Ik vind het wel prima zo. Als ik veel geneuk wil zien dan stream ik wel in op een bordeel. Ik kijk BB omdat ik mensen wil zien zoals ze echt zijn, dat betekent ook dat ze niet zomaar direct neuken maar het afwachten, er een spel van maken, drama, ruzie, gebitch etc. Die context moet gewoon blijven, derhalve onterechte klacht
Masturberen die bewoners dan niet? Ik herinner me nog in Big Brother Belgi seizoen 1 dat Betty dat steevast dagelijks deed. Die andere bewoners hielden zich al die dagen in, echter. Hoe hielden ze het vol? Komt uiteraard door dat gebrek aan privacy dat libido-dodend werkt. Al was er toen ook wel seks, wat blijkbaar minder priv is (bij n koppel dat in het huis gevormd werd).

Big Brother Nederland was niet anders twintig jaar terug, wellicht. Het wijst toch een beetje op een preutsheid. Big Brother heeft de bewoners nooit verplicht te neuken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danielion op 17-02-2021 12:34:33 ]
pi_198049400
Liese en Naomi zijn heel erg hitsig en hebben al gezegd niet zonder masturberen te kunnen.
pi_198053123
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:00 schreef phoenyx het volgende:
Mensen zoals ze echt zijn? jij gebruikt uw douche dan ook als kleedhokje?
pi_198053347
Als ge Zoey ziet, is je goesting om te leven over. In dat mens zit niks vreugde, alleen valsheid en venijn.
pi_198053498
Waarom moet ik steeds aan de "Matroesjka's" denken als ik Mike zie ?

pi_198053841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:52 schreef Aristo1 het volgende:

[..]

Mensen zoals ze echt zijn? jij gebruikt uw douche dan ook als kleedhokje?
Wel een goed punt eigenlijk.
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commercile doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')