abonnement Unibet Coolblue
pi_197624611
quote:
6s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Stap voor stap... op weg naar het nieuwe normaal in 2030
Waar we niks bezitten maar toch tevreden zijn :)

[ afbeelding ]
Flikker toch op met deze onzin. WEF deed niks anders dan iets benoemen wat al jaren aan de gang is.
Jij kent het waarschijnlijk beter als "leasen" en "deeleconomie"
Swapfiets, greenwheels, leaseauto, lease wasmachine, cloudstorage, spotify, netflix etc

Ook wel betalen voor gebruik
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197624626
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
Romeo's zijn eenheden van de ME die in burgerkledij worden ingezet tijdens bepaalde situaties.
Ah, op die manier. En men denkt dat die de rellen in Eindhoven hebben veroorzaakt ofzo? :?
pi_197624652
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, op die manier. En men denkt dat die de rellen in Eindhoven hebben veroorzaakt ofzo? :?
Amsterdam, Eindhoven... Overal eigenlijk. Als je dan vraagt naar bewijs dan krijg he vage filmpjes met geen enkel bewijs. Althans niet als je er objectief naar kijkt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197624665
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Amsterdam, Eindhoven... Overal eigenlijk. Als je dan vraagt naar bewijs dan krijg he vage filmpjes met geen enkel bewijs. Althans niet als je er objectief naar kijkt
Alsof ze uit de hand lopende rellen nodig hebben om maatregelen op te leggen.
pi_197624671
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet mijn punt:
[..]

Oké maar dan kom ik op het zelfde uit: het kan de bedoeling zijn om opstanden in ieder geval niet uit de weg te gaan of te ontlopen...
Waarom denk je dat als het gepland zou zijn dat "de planners" wie dat ook moge zijn, zouden kiezen om een situatie in te plannen waarbij er zo min mogelijk weerstand ontstaat?

Want wie weet wat er precies gepland wordt.... En of er überhaupt iets gepland wordt....En waar zo'n planning onderhevig aan is.
Zo simpel ligt het voor mij niet. Ik zie wel dat er gepland wordt; en ja, zo'n opstand komt denk ik prima uit voor bepaalde lieden/organisaties.
pi_197624690
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, op die manier. En men denkt dat die de rellen in Eindhoven hebben veroorzaakt ofzo? :?
Zou kunnen dat men dat denkt.
Er zijn weleens wat filmpjes voorbij gekomen waar deze romeo's actief de confrontatie opzochten en de boel aan leken te steken.
Filmpje staat wel in dit topic, paar dagen geleden nog geplaatst...
pi_197624712
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Alsof ze uit de hand lopende rellen nodig hebben om maatregelen op te leggen.
Dat denk ik niet, ik denk wel dat mensen minder snel in opstand zullen komen als ze dit gedrag zien.
pi_197624718
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:02 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Zou kunnen dat men dat denkt.
Er zijn weleens wat filmpjes voorbij gekomen waar deze romeo's actief de confrontatie opzochten en de boel aan leken te steken.
Filmpje staat wel in dit topic, paar dagen geleden nog geplaatst...
Geplaatst en gedebunked
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197624719
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:00 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Oké maar dan kom ik op het zelfde uit: het kan de bedoeling zijn om opstanden in ieder geval niet uit de weg te gaan of te ontlopen...
Waarom denk je dat als het gepland zou zijn dat "de planners" wie dat ook moge zijn, zouden kiezen om een situatie in te plannen waarbij er zo min mogelijk weerstand ontstaat?

Want wie weet wat er precies gepland wordt.... En of er überhaupt iets gepland wordt....En waar zo'n planning onderhevig aan is.
Zo simpel ligt het voor mij niet. Ik zie wel dat er gepland wordt; en ja, zo'n opstand komt denk ik prima uit voor bepaalde lieden/organisaties.
Wat hebben ze er immers aan weerstand? Zoals ik eerder al opnoem, heeft de staat absoluut geen opstand nodig om maatregelen in te kunnen voeren of verdedigen.
pi_197624726
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Amsterdam, Eindhoven... Overal eigenlijk. Als je dan vraagt naar bewijs dan krijg he vage filmpjes met geen enkel bewijs. Althans niet als je er objectief naar kijkt
Aan de hand van de filmpjes die ik zag waar deze romeo's in voorkwamen begrijp ik wel dat er vraagtekens worden gezet bij de daadwerkelijke intenties van deze romeo's. En dan vooral of ze een escalerend of de-escalerend effect teweeg brengen.
pi_197624731
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:04 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, ik denk wel dat mensen minder snel in opstand zullen komen als ze dit gedrag zien.
Dus je creëert opstanden, om opstanden te voorkomen? Met een groot risico dat mensen zich juist bij de opstanden zullen aansluiten.

Ok, gotcha.
pi_197624743
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geplaatst en gedebunked
Die met dat groepje romeo's in Amsterdam? Debunked? Interessant; wil je vertellen op welke manier en hoe de gesuggereerde situatie die te zien was/leek te zien in dat filmpje ge-debunked is?
pi_197624755
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:06 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Aan de hand van de filmpjes die ik zag waar deze romeo's in voorkwamen begrijp ik wel dat er vraagtekens worden gezet bij de daadwerkelijke intenties van deze romeo's. En dan vooral of ze een escalerend of de-escalerend effect teweeg brengen.
Ik heb geen enkel filmpje gezien waaruit het blijkt.
Ten eerste omdat ze uit gemarkeerde politieauto's komen en dus als politie herkenbaar zijn, wat dus nogal onlogisch zou zijn als ze anoniem de zaak op t spits zouden willen drijven, ten tweede omdat er geen enkel bewijs is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197624761
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:07 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Die met dat groepje romeo's in Amsterdam? Debunked? Interessant; wil je vertellen op welke manier en hoe de gesuggereerde situatie die te zien was/leek te zien in dat filmpje ge-debunked is?
Heb jij het over hetzelfde filmpje waarin ze uit een gemarkeerde politiebus springen ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197624782
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat hebben ze er immers aan weerstand? Zoals ik eerder al opnoem, heeft de staat absoluut geen opstand nodig om maatregelen in te kunnen voeren of verdedigen.
Als de rellen morgen in het nieuws komen lijkt mij dat de algemene tendens om bijvoorbeeld de politie strenger te kunnen laten optreden meer wordt toegejuicht en als iets positiefs wordt gezien dan wanneer er dus geen opstand in de vorm van bijvoorbeeld de rellen van vandaag zou zijn geweest....
Daarmee zeg ik natuurlijk nog niet dat ik denk dat de staat/politiek al deze mensen bewust heeft ingezet om in een stad als Enschede even flink tekeer te gaan.
pi_197624806
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heb jij het over hetzelfde filmpje waarin ze uit een gemarkeerde politiebus springen ?
Nee. Een filmpje dat ze uit de menigte aan komen lopen omsingelt door een groep mensen die ze confronteert met hun romeo-zijn aldaar waarna de desbetreffende romeo's in groepsverband plotseling (naar het lijkt vanuit oogpunt filmer) beginnen met merkwaardig agressief gedrag vertonen. Ik zal het filmpje even opzoeken.
pi_197624810
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:12 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Als de rellen morgen in het nieuws komen lijkt mij dat de algemene tendens om bijvoorbeeld de politie strenger te kunnen laten optreden meer wordt toegejuicht en als iets positiefs wordt gezien dan wanneer er dus geen opstand in de vorm van bijvoorbeeld de rellen van vandaag zou zijn geweest....
Daarmee zeg ik natuurlijk nog niet dat ik denk dat de staat/politiek al deze mensen bewust heeft ingezet om in een stad als Enschede even flink tekeer te gaan.
Ik denk dat de staat toch wel doet waar het zin in heeft c.q. nut in ziet. Dat blijkt wel uit de laatste paar maanden.

Daar is geen enkele goedkeuring voor nodig van het volk, dus ik geloof absoluut niet in een fenomeen als "false flag rellen" met als doel hard politieoptreden als positief over te laten komen.
pi_197624876
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heb jij het over hetzelfde filmpje waarin ze uit een gemarkeerde politiebus springen ?
Deze bedoel ik;



de situatie is voor mij te onduidelijk om precies te beoordelen wat er gebeurt maar ik snap dat men adhv zo'n filmpje dan dus vragen zet bij wat deze mannen daar precies doen... Althans, zoals ik dit filmpje bekijk ziet hun aanwezigheid en gedrag er niet echt de-escalerend uit.
  Overall beste user 2022 maandag 25 januari 2021 @ 00:24:08 #219
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197624890
Stelling: Als de eigenaren van die geplunderde winkels een schadevergoeding krijgen betekent dat dat ze in het complot zaten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197624912
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat de staat toch wel doet waar het zin in heeft c.q. nut in ziet. Dat blijkt wel uit de laatste paar maanden.

Daar is geen enkele goedkeuring voor nodig van het volk, dus ik geloof absoluut niet in een fenomeen als "false flag rellen" met als doel hard politieoptreden als positief over te laten komen.
Ik denk ook dat de staat int algemeen gewoon doet waar 't/ze zin aan heeft/hebben zonder daarbij te kijken wat goed is voor het volk.
Maar ik denk dus wel dat er'false flags' in worden gezet om het volk alsnog te laten beloven in de goede bedoelingen van diezelfde staat. Dit kan dan weer voor enige verdeeldheid zorgen; maar hoewel ik het 15 jaar geleden onmogelijk achtte dat er een politiek systeem bestond dat het volk op zulke manieren bespeelt om hun eigen agenda's enige massakracht te bieden maar ik ben er momenteel van overtuigd.
pi_197624924
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:24 schreef Ulx het volgende:
Stelling: Als de eigenaren van die geplunderde winkels een schadevergoeding krijgen betekent dat dat ze in het complot zaten.
Ik zeg oneens.
Ik denk niet dat de eigenaren van de geplunderde winkels in 'een complot' zitten of zaten dat betrekking heeft op de rellen waarbij winkels zijn bestormd.
  Overall beste user 2022 maandag 25 januari 2021 @ 00:31:03 #222
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197624942
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:29 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik zeg oneens.
Ik denk niet dat de eigenaren van de geplunderde winkels in 'een complot' zitten of zaten dat betrekking heeft op de rellen waarbij winkels zijn bestormd.
Ze kunnen hun onschuld eenvoudig bewijzen door failliet te gaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197624959
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat de staat toch wel doet waar het zin in heeft c.q. nut in ziet. Dat blijkt wel uit de laatste paar maanden.

Daar is geen enkele goedkeuring voor nodig van het volk, dus ik geloof absoluut niet in een fenomeen als "false flag rellen" met als doel hard politieoptreden als positief over te laten komen.
Een paar voorbeelden van de zogenaamde romeos die ingezet worden als hooligans




Je kan zeggen wat je wilt, maar dit komt wat mij betreft niet de-escalerend over.
pi_197624984
'Complot' is ook wel een brede term. Ik geloof in complotten. Sterker nog; ik weet (bijna :P) zeker dat ze bestaan.

Zo ondervond ik zo'n dikke 20 jaar geleden dat mijn ouders een complot hadden gesmeed om mij in ene Sinterklaas met zwarte pieten die door de schoorsteen kwamen te laten geloven. En het bleek nog erger; zelfs het jeugdjournaal en sinterklaasjournaal zaten in het complot :O En alle ouders van andere kinderen :O
Het was verschrikkelijk

Ik ben er wel trots op dat ik er iets eerder achter kwam dan dat de bedoeling was....
Of ik heb het toch gehoord van een doorgeefluikkleuter tijdens het blokken bouwen...

Maar zo heb je verdorie nog zoveel meer complotten.....de geschiedenis is er zowat op gebouwd man.
pi_197624997
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze kunnen hun onschuld eenvoudig bewijzen door failliet te gaan.
Dus ze zijn schuldig aan een complot totdat ze bewijzen dat ze dat niet zijn omdat jij denkt dat ze schuldig zijn aan een complot en om dan dus aan te tonen dat ze niet in het complot zitten moeten ze van jou ook nog actief naar je pijpen dansen wat zelfs hun failissement zou moeten betekenen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')