abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197677859
quote:
15s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Toch denk ik dat het lastig is om advies te geven. We kunnen je ouders niet veranderen.

Is het mogelijk dat je zelf even een weekje weg gaat. Desnoods ergens op een camping (als je budget dat toelaat). Dat je zelf even tot rust komt. Want zo te lezen heb je dat thuis niet.
Ze had gewoon abortus moeten plegen of condoom moeten gebruiken. Dat is alles wat er is. Ik ben gewoon kwaad en wil rust. Ik ga nu slapen met een fles whiskey naast me. Ik ben het zat.
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:04:56 #52
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_197677916
Kun je niet worden opgenomen ergens?
pi_197683088
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:22 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat gaat meestal niet zo gemakkelijk als gezegd.
Kamertje huren dan........ Waar een wil is is een weg.
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:40:38 #54
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197685640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 16:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er is een vader (en waar komt het idee vandaan dat het dan zo ‘anders’ zou zijn?).
En geeft moeder toe omdat ze echt fout zit, of probeert ze de boel te sussen, zelf ruimte te geven om het beter te maken (net als paps trouwens)?
Omdat hij in zijn uitgebreide verhaal verschillende malen over zijn moeder en zijn zus schrijft, en niet een keer over zijn vader (of ik heb er overheen gelezen).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:57:35 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197685862
Als ik jouw laatste bijdrages zo lees, met de nieuwe informatie die je daarin geeft, denk ik ook dat je het beste daar moet zien weg te komen, al is het een kamer huren.
Zou je voor jezelf kunnen zorgen (poetsen, eten maken). Zo niet, probeer dan hulp of begeleiding te krijgen, via gemeente of misschien een "maatje" of begeleider van een vrijwilligersorganisatie (bv. Humanitas ??.) Is er geen site of jaarboekje in en van jouw gemeente waarin alles van in de gemeente, inclusief dit soort hulp, staat.
Ook financieel zullen er wel wat mogelijkheden zijn, er zijn zat 21 jarigen die op een kamer wonen.

En die fles whskey; alcohol kun je drinken als je lol hebt, maakt, maar niet als je problemen hebt!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 28 januari 2021 @ 15:05:18 #56
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197685974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:28 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Mijn ouders maken alleen maar constant ruzie en dreigen met scheidingen. :') Lekker dankbaar wooptiedoo. Dat ze een klote condoom hadden gebruikt.
[..]

Ja met mijn moeder vaak ruzie. Toont geen begrip voor mijn psychologische problemen en ook niet voor die van mijn vader. Mijn vader krijgt er ook altijd van langs.
[..]

Moeder zegt dat ik alles verkeerd heb begrepen en liegt keihard. Als ik met haar praat liegt ze gewoon. Mijn vader wil de vrede bewaken maar heeft ook constant ruzie met mijn moeder. Omdat hij bang is voor corona en zij pikt dat niet. Zij wil dat mijn vader gewoon mee op bezoek gaat en zo.
[..]

Dat doe ik maar wat moet ik voel, proffesional kan me hier ook niet weghalen.
[..]

Ja maar die momenten zijn er niet.... Er is altijd ruzie in dit huis. Als het niet ik en mijn moeder is dan zijn het mijn beide ouders. Vrede en rust is echt iets van een paar minuten.

Maar wel bedankt dat je lief bent en niet direct als de rest gaat lopen oor te delen zonder verder te vragen.
[..]

Nee mijn vader loopt bij een psycholoog en ik ook. Mijn moeder heeft dat ook nodig want zij heeft constant ruzie met mijn pa. Laatst gingen ze weer ruzie maken en daar zit ik dan tussen. Toen ik kwaad was kregen ze ook ruzie.

Ik hoor al maanden sinds de corona dingen als we gaan scheiden, ik ga naar het water en kom niet meer terug, en zulke kut dreigementen ben het gewoon zat. Mijn ma gooit constant olie op het vuur. Met die computer moest monteur komen mijn vader was bang dat iemand binnenkwam hebben we gebeld zeggen ze van we doen mondkapje op. Belt die monteur dat die komt, ik zeg tegen mijn pa en ma van moeten we even mondkapje op doen als die hier is. Mijn moeder direct: 'ik ga geen mondkapje dragen in mijn eigen huis.' Meteen zo agressief.

Ik zeg van als we dat van die monteur eisen moeten wij dat ook. Mijn moeder direct weer kwaad. Dus plof ik ook gewoon en zeg ik bekijk het je met je laptop regel het zelf maar met monteur. Roept ze van ik weet niet hoe dat moet, gaat ze dan kwaad worden op mijn vader dat het allemaal door hem komt omdat hij bang is voor die monteur. En dan moet ik toch weer komen want als ik echt was weggelopen zou de een zich misschien wat aandoen of gaan ze scheiden en krijg ik de schuld.

En die mensen hier posten maar dat ik me niet moet aanstellen en makkelijk gepikeerd bent. Ik heb gewoon geen zin in deze drama steesd altijd die ruzie altijd die dreiging altijd mijn schuld als de een gaat dreigen met een scheiding of om niet terug te komen en zichzelf wat aan te doen. Wat moet ik daarmee ik ben 21 en dit zijn mijn ouders. Moet ik als 21 jarige de psycholoog gaan uithangen terwijl ik zelf ben afgebrandt mijn hulpverleenster weet ook niet zo direct wat te doen niemand weet dat, ik kan mezelf hier niet uittillen.
Dit is informatie die nogal essentieel is en er niet was.

Hierdoor zeg ik ga weg als dat kan of wordt (rustig) duidelijk dat jij niet tussen hun in wil moeten staan en dat ook echt niet gaat doen.
Dat je je terug trekt als hun ruzie maken en je absoluut geen klankbord kan en wil zijn.

Door ervaring dicht in de buurt weet ik dat therapie je hierbij kan helpen. Hoe je hiermee om kan gaan en hun shit bij hun kan laten.

Mocht je weg kunnen dan raad ik je aan om op dit moment nog niet alleen te gaan staan. Steun/back up die in de gaten houdt dat je niet verder in je depressie wegzakt (bij voorkeur ondersteund eruit te komen) is beter.

Maar zorg dat de shit van je ouders niet op jouw nek komt en leer ermee omgaan om het ook niet op jezelf te betrekken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 28 januari 2021 @ 15:09:56 #57
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197686064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:57 schreef LeesFoknl het volgende:
Als ik jouw laatste bijdrages zo lees, met de nieuwe informatie die je daarin geeft, denk ik ook dat je het beste daar moet zien weg te komen, al is het een kamer huren.
Zou je voor jezelf kunnen zorgen (poetsen, eten maken). Zo niet, probeer dan hulp of begeleiding te krijgen, via gemeente of misschien een "maatje" of begeleider van een vrijwilligersorganisatie (bv. Humanitas ??.) Is er geen site of jaarboekje in en van jouw gemeente waarin alles van in de gemeente, inclusief dit soort hulp, staat.
Ook financieel zullen er wel wat mogelijkheden zijn, er zijn zat 21 jarigen die op een kamer wonen.

En die fles whskey; alcohol kun je drinken als je lol hebt, maakt, maar niet als je problemen hebt!
Erg eens met dat laatste. Drinken om te vergeten ed is geen goed idee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197688723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Erg eens met dat laatste. Drinken om te vergeten ed is geen goed idee.
Dit, vooral niet wanneer je mentale problemen hebt.
pi_197690696
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:57 schreef LeesFoknl het volgende:
Als ik jouw laatste bijdrages zo lees, met de nieuwe informatie die je daarin geeft, denk ik ook dat je het beste daar moet zien weg te komen, al is het een kamer huren.
Zou je voor jezelf kunnen zorgen (poetsen, eten maken). Zo niet, probeer dan hulp of begeleiding te krijgen, via gemeente of misschien een "maatje" of begeleider van een vrijwilligersorganisatie (bv. Humanitas ??.) Is er geen site of jaarboekje in en van jouw gemeente waarin alles van in de gemeente, inclusief dit soort hulp, staat.
Ook financieel zullen er wel wat mogelijkheden zijn, er zijn zat 21 jarigen die op een kamer wonen.

En die fles whskey; alcohol kun je drinken als je lol hebt, maakt, maar niet als je problemen hebt!
Financieel lukt het gewoon niet. Ik wil juist een opleiding gaan doen en aan mijn toekomst werken in plaats van in de ongeschoolde arbeid terecht komen voor de rest van mijn leven. :( Maar als ik opleiding ga doen ik kan het niet betalen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 15:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is informatie die nogal essentieel is en er niet was.

Hierdoor zeg ik ga weg als dat kan of wordt (rustig) duidelijk dat jij niet tussen hun in wil moeten staan en dat ook echt niet gaat doen.
Dat je je terug trekt als hun ruzie maken en je absoluut geen klankbord kan en wil zijn.

Door ervaring dicht in de buurt weet ik dat therapie je hierbij kan helpen. Hoe je hiermee om kan gaan en hun shit bij hun kan laten.

Mocht je weg kunnen dan raad ik je aan om op dit moment nog niet alleen te gaan staan. Steun/back up die in de gaten houdt dat je niet verder in je depressie wegzakt (bij voorkeur ondersteund eruit te komen) is beter.

Maar zorg dat de shit van je ouders niet op jouw nek komt en leer ermee omgaan om het ook niet op jezelf te betrekken.
Ik word er moe van maar ik kan geen kant op.
pi_197698640
Kun je er geen geen bijbaantje bij nemen? Dan doe je maar wat langer over je opleiding.
pi_197712351
ik heb mezelf naar mijn kamer verbannen en ga eigenlijk niet meer naar beneden alleen om thee te maken of iets te eten.
pi_197712643
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:36 schreef Boze_Eend het volgende:
ik heb mezelf naar mijn kamer verbannen en ga eigenlijk niet meer naar beneden alleen om thee te maken of iets te eten.
Je klinkt als een mokkende kleuter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')