abonnement Unibet Coolblue
pi_197608316
Corona bestaat. Zelf in mijn eigen huishouden meegemaakt.

Maar de avondklok slaat helemaal nergens op. En al helemaal niet zoals deze nu is vanaf 21:00. Met rare uitzonderingen en opa's en oma's die niet kunnen oppassen etc. In mijn optiek krijgen wij nu allemaal rare maatregelen opgelegd door wanbeleid in het begin van de crisis.

Ik ben tegen gewelddadige protesten, dus ik dacht waarom niet op deze manier?

Heeft het zin? Denk het niet. Net zo als het klappen voor de zorg. Is het belangrijk onze stem te laten horen? Dat denk ik zeker wel. Er gaan nog veel meer rare dingen op ons afkomen. Waarvan het Coronapaspoort al werkelijk is geworden. Kijk ook eens op Wikipedia bij de Engelse pagina van mRNA vaccine. Regulier vaccin prima, maar dit?

Doe je mee?

Uiteraard kunnen we er ook over in discussie :) Maar ik vind dat er iets moet gebeuren. Op een beschaafde manier.

[ Bericht 16% gewijzigd door Lonaa op 24-01-2021 14:55:48 ]
pi_197608363
En wat denk je hiermee te gaan bereiken?
pi_197608378
Net alsof een normaal mens 's nachts buiten moet komen :')
Overdag mag je gewoon je gang gaan hoor.
pindazakje
pi_197608379
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:05 schreef ABombali het volgende:
En wat denk je hiermee te gaan bereiken?
Goede vraag. Denk niet dat er direct dingen veranderen nee. Maar ik vind het niet verkeerd om je stem te laten horen. Mensen nemen zoveel voor lief. Waar is het einde dan?
pi_197608417
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof een normaal mens 's nachts buiten moet komen :')
Overdag mag je gewoon je gang gaan hoor.
Het gaat om het principe. Ik ren nog wel eens een rondje later op de avond. Boeiend dat dit nu even niet kan. Maar het is het principe. Net zoals de indirecte verplichting dat je je straks moet laten enten. Normaal vaccin prima, maar zo'n experimenteel vaccin? Er moet toch ergens een grens getrokken worden. En dan niet zoals in Urk door dingen in de fik te steken.
pi_197608436
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:07 schreef MisterWhite het volgende:

[..]

Het gaat om het principe. Ik ren nog wel eens een rondje later op de avond. Boeiend dat dit nu even niet kan. Maar het is het principe. Net zoals de indirecte verplichting dat je je straks moet laten enten. Normaal vaccin prima, maar zo'n experimenteel vaccin? Er moet toch ergens een grens getrokken worden. En dan niet zoals in Urk door dingen in de fik te steken.
Protesteer dan liever tegen de 100km/u maatregel, die vind ik veel kwalijker en is ook niet van tijdelijke aard.
pindazakje
pi_197608514
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Protesteer dan liever tegen de 100km/u maatregel, die vind ik veel kwalijker en is ook niet van tijdelijke aard.
Ook niet mee eens. Maar vrijheidsbeperkingen waarvan de onderbouwing kant nog wal slaan vind ik erger. Daarnaast is het een opzet naar veel meer waanzin. Alsof de 100km/h wet een opzet is naar 80 etc.
pi_197608562
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof een normaal mens 's nachts buiten moet komen :')
Overdag mag je gewoon je gang gaan hoor.
21:00 vind ik overigens wel vroeg. Al helemaal in het weekend. Argument tijdelijk die ik verwacht gaat ook niet op. Nieuwe varianten, nieuwe besmettingen, nieuwe druk op de zorg, nieuwe maatregelen, nieuw vaccin enz. enz.
pi_197608992
Uitzoekslotje.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')