abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 januari 2021 @ 13:26:52 #1
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197607525
Ik snap niet waarom het niet mogelijk is om het in een jaar op te lossen. Als je godverdomme mensen op de maan kan zetten waarom is het dan zo moeilijk?

"Ja er zijn niet genoeg verplegers". Dan school je al werklozen toch om naar coronabehandelaar? en ik snap het normaal duurt zo'n opleiding 4 jaar en niet 1 jaar. Maar misschien hè, zomaar een idee... omdat het crisis is kan je het misschien aanpassen of zo? Dat het wel in een jaar mogelijk is? Of denk ik nou wel heel erg out of the box?

Als je niet eens voor een griepvirus in een jaar tijd de zorg kan opschalen, hoe the fuck moet je dan ooit omgaan met een echte ramp? Watersnood, aardbeving, meteoriet, gifgas, chemisch, een oorlog ik noem het maar op.

We hebben een heel land met 17 miljoen mensen en in een jaar tijd lukt het je gewoon niet om de zorg te fixen zodat jonge gezonde mensen weer gewoon normaal kunnen doen.
pi_197607579
:|W
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197607610
Zou jij jezelf laten prikken door een werkloze?
  zondag 24 januari 2021 @ 13:33:22 #4
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197607637
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Zou jij jezelf laten prikken door een werkloze?
Dan zijn ze toch niet meer werkloos. Ik heb het over mensen omscholen die in de horeca of detailhandel zaten. En ze hoeven je niet gelijk te prikken ze kunenn ook gewoon de veiligere dingen doen.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:33:57 #5
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197607650
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:33 schreef Document1 het volgende:
Wat ben je zielig joh. Niemand begrijpt jouw leed, je bent zo alleen. Dan snap ik wel dat een beetje afgeven op anoniem forum heel lekker aan kan voelen.
Was het maar anoniem dan hoefde je niet zo op de man te spelen.
pi_197607681
Maar TS wat heb jij allemaal gedaan om het virus de kop in te drukken?
  zondag 24 januari 2021 @ 13:35:41 #7
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197607690
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:35 schreef Document1 het volgende:
Maar TS wat heb jij allemaal gedaan om het virus de kop in te drukken?
Elke dag ontsmet met alcohol.
pi_197607716
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:34 schreef Erasmus het volgende:
Bewust je niet aan de maatregelen houden, bewust jezelf “als laatste” vaccineren, bewust doen alsof het maar een griepje is, en vervolgens janken dat het zo lang duurt.

Komt onder andere door tokkiewappies als jij namelijk, maar dat heb je natuurlijk niet door. Het ligt altijd aan anderen.
Als iedereen gewoon zijn gang ging waren we allang verlost van alles ivm groepsimmuniteit.
Waren er niet eens vaccins meer nodig geweest.
pindazakje
  Redactie Frontpage zondag 24 januari 2021 @ 13:37:42 #9
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197607723
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:35 schreef Document1 het volgende:
Maar TS wat heb jij allemaal gedaan om het virus de kop in te drukken?
Hij heeft "kritische vragen" gesteld :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_197607761
Toch heeft op wel een punt.

Als China, Taiwan, nieuw Zeeland, Vietnam, Thailand, IJsland, en misschien vergeet ik er nog een paar na een paar maanden strenge maatregelen weer gewoon volledig normaal kunnen doen, waarom the fuck kunnen wij het dan niet??
#WeesGeenWhales
pi_197607855
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef eragon2890 het volgende:
Toch heeft op wel een punt.

Als China, Taiwan, nieuw Zeeland, Vietnam, Thailand, IJsland, en misschien vergeet ik er nog een paar na een paar maanden strenge maatregelen weer gewoon volledig normaal kunnen doen, waarom the fuck kunnen wij het dan niet??
Vraag het in Urk
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197607863
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:39 schreef eragon2890 het volgende:
Toch heeft op wel een punt.

Als China, Taiwan, nieuw Zeeland, Vietnam, Thailand, IJsland, en misschien vergeet ik er nog een paar na een paar maanden strenge maatregelen weer gewoon volledig normaal kunnen doen, waarom the fuck kunnen wij het dan niet??
Wij hebben wappies die protesteren bij elke maatregel.
pi_197607893
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:43 schreef Fugue het volgende:

[..]

Wij hebben wappies die protesteren bij elke maatregel.
Die hebben ze daar ook, maar wij laten ze protesteren
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197607925
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Die hebben ze daar ook, maar wij laten ze protesteren
Ja true. Gaaf land toch dat dat allemaal kan
pi_197607937
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:45 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja true. Gaaf land toch dat dat allemaal kan
Mij interesseert het eigenlijk niet zoveel
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197608029
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Vraag het in Urk
Urk zou daar gewoon worden dichtgelast. Dat werkt.

Dan ben je na minder dan een half jaar van het gezeik af en kunnen mensen weer gewoon gezellig met 5000 man een zwembadconcert bijwonen. Of met 2000 in een kerk. Met zang.

Of zoals in taiwan met 130.000 man naar pride.

Of in nieuw Zeeland met 20.000 naar een nieuwjaars festival.
#WeesGeenWhales
pi_197608050
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:50 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Urk zou daar gewoon worden dichtgelast. Dat werkt.

Dan ben je na minder dan een half jaar van het gezeik af en kunnen mensen weer gewoon gezellig met 5000 man een zwembadconcert bijwonen. Of met 2000 in een kerk. Met zang.

Of zoals in taiwan met 130.000 man naar pride.

Of in nieuw Zeeland met 20.000 naar een nieuwjaars festival.
zeker, maar dat gebeurt niet.
Je kan altijd verhuizen naar die landen, niemand houd je tegen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197608099
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:45 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja true. Gaaf land toch dat dat allemaal kan
Zou liever hebben dat we zoals daar al weer sinds juli als in 2019 zouden kunnen leven, met onvergelijkbaar meer vrijheid als nu dus nog een jaar tot iedereen een keer gevaccineerd is door Hugo "de slak" de Jonge.

Also, protesteren kan in Taiwan, nieuw Zeeland, en Thailand ook. Vietnam weet ik niet.

Weet wel dat Taiwan nooit een lockdown nodig heeft gehad, alleen een paar maanden wat wij in juli en augustus hadden (en dan met 1m ipv 1.5m ook nog) en nu is alles al sinds juli weer normaal tot grote indoor events en beurzen en pride aan toe.

Democratie of niet heeft het dus weinig mee te schaffen, en eiland ook niet, tenzij je Taiwan of nieuw Zeeland geen democratie vind of China een eiland...
#WeesGeenWhales
pi_197608156
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:53 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Zou liever hebben dat we zoals daar al weer sinds juli als in 2019 zouden kunnen leven, met onvergelijkbaar meer vrijheid als nu dus nog een jaar tot iedereen een keer gevaccineerd is door Hugo "de slak" de Jonge.

Also, protesteren kan in Taiwan, nieuw Zeeland, en Thailand ook. Vietnam weet ik niet.

Weet wel dat Taiwan nooit een lockdown nodig heeft gehad, alleen een paar maanden wat wij in juli en augustus hadden (en dan met 1m ipv 1.5m ook nog) en nu is alles al sinds juli weer normaal tot grote indoor events en beurzen en pride aan toe.

Democratie of niet heeft het dus weinig mee te schaffen, en eiland ook niet, tenzij je Taiwan of nieuw Zeeland geen democratie vind of China een eiland...
Klopt, het heet te maken met de trage reacties... Het britse virus is in september in de UK gevonden, een maandje later bleek dat het besmettelijker was. Dus in oktober had al het totale vliegverkeer gestopt kunnen worden ipv gisteren.
In januar ging de eerste miljoenenstad in lockdown in china. Toch bleef het vliegverkeer tussen de EU en china bestaan tot op de dag van vandaag.

De hele wereld kleurt oranje, maar waarom niet rood?

Het antwoord op bovenstaande is simpel: geld gaat voor volksgezondheid. Dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo blijven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197608190
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:51 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

zeker, maar dat gebeurt niet.
Je kan altijd verhuizen naar die landen, niemand houd je tegen.
Ik heb privé al sinds eind 2018 een onophoudelijk stroom rampspoed waardoor m'n financiële situatie nu een ramp is, anders was ik afgelopen zomer zeker op vakantie gegaan een paar weken naar Taiwan (zeg 8, 6 na quarantine 😂) voor cultuur en musea en wat anime nen andere events, lol. (Op die pride daar in november interviewden ze ook een gozer die speciaal vanuit new York was komen vliegen lol)

Maar goed, ik wacht wel tot het hier weer kan. Praktisch alle experts verwachten uiterlijk begin volgend jaar.

Maar ja, als het nu weer in de soep loopt, ga ik sparen en baan zoeken in Taiwan ja.

Maar vooralsnog wacht ik wel tot 2022.
#WeesGeenWhales
pi_197608258
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:56 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Klopt, het heet te maken met de trage reacties... Het britse virus is in september in de UK gevonden, een maandje later bleek dat het besmettelijker was. Dus in oktober had al het totale vliegverkeer gestopt kunnen worden ipv gisteren.
In januar ging de eerste miljoenenstad in lockdown in china. Toch bleef het vliegverkeer tussen de EU en china bestaan tot op de dag van vandaag.
Maar er zijn toch "geen lijnvluchten tussen Wuhan en schiphol"? 🙄

In China was je voor zulke incompetentie standrechtelijk geëxecuteerd, hier wordt je voorzitter van het omt 🙄

En geld klopt, maar dit kost naast dat zij weer vrij nornaal leuk leven als vanouds ook geld, hun economie groeit als kool!!
#WeesGeenWhales
pi_197608273
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:00 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Maar er zijn toch "geen lijnvluchten tussen Wuhan en schiphol"? 🙄

In China was je voor zulke incompetentie standrechtelijk geëxecuteerd, hier wordt je voorzitter van het omt 🙄
wuhan was niet de e nige haard in china en je hebt overstappers...
Carnaval wordt ook in kleine groepen gevierd....

Dit soort dingen komt altijd door geld... het mag best geld kosten om maatregelen in te voeren, maar niet teveel.
Je ziet dit ook bij alle bedrijven, veiligheid mag best geld kosten, maar niet teveel.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197608298
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:00 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

wuhan was niet de e nige haard in china en je hebt overstappers...
Carnaval wordt ook in kleine groepen gevierd....
En zie wat ik er nog inedit over geld. Dit is veel duurder behalve dat het deze levende hel van lockdowns en 1.5m regels in stand houd tot einde van dit jaar.

Ons beleid is geschift.

Oh als ik geld zou hebben.... oh well. Down on the eurotanic we go!
#WeesGeenWhales
pi_197608334
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:02 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

En zie wat ik er nog inedit over geld. Dit is veel duurder behalve dat het deze levende hel van lockdowns en 1.5m regels in stand houd tot einde van dit jaar.

Ons beleid is geschift.

Oh als ik geld zou hebben.... oh well. Down on the eurotanic we go!
Het gaat ook niet om de totale kosten, maar om de kosten in een bepaalde termijn... meer kosten over een lange tijd smeren gaat altijd voor minder kosten in een korte tijd.
Dat zie je overal terug, van mensen die verbouwen met genoeg spaargeld maar liever een hypotheek afsluiten omdat het maar 10 euro p/m aan rente is en bij bedrijven die alle uitsmeren voor hun opvolger.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Frontpage zondag 24 januari 2021 @ 14:07:12 #25
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197608405
Gemakkelijk lullen:
China is een dictatuur, mensenrechten boeien daar niet.
NZ, IJsland en Taiwan zijn eilanden, gemakkelijk om mensen buiten te houden.
Vietnam heeft ook de vrijheden heel erg beperkt, daar wordt gelachen om "kritische vragen", en burgelijke ongehoorzaamheid wordt er afgestraft.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')