abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 februari 2021 @ 22:56:23 #251
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_197790036
In mei maar eens Mass Effect gaan spelen. Tegen die tijd heb ik Cyberpunk wel uit gok ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:31:13 #252
354685 JoepVaKirchroa
Kirchroa Alaaf !
pi_197794697
Mijn Xbox Series X wordt nu al omgeruild...

In feite werkt alles (ook online) behalve Fifa 21 en COD Warzone. Zodra ik Fifa 21 opstart en daarbij ingelogd ben in welk profiel dan ook crasht het nog voor de intro en bij COD crasht het bij het zoeken naar een online spel.

Fifa 21 start wel op als ik niet ingelogd ben in een profiel maar zodra ik verbinding maak crasht het. Na uren met EA sports en Xbox gebeld te hebben waarin we alle troubleshooting gedaan hebben (xbox opnieuw installeren, nieuwe Fifa 21 disc, poorten open gezet op de router, nieuw profiel, internet via hotspot, etc..) wordt er een omruiling gedaan.

Hopelijk lost dit het op....
Mit inne feste paaf, sjpringt d'r joep van d'r zokkel aaf. En dan mit jans vöal alaaf , jeet heë d'r maat óp en aaf.
pi_197795549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:56 schreef Skull-splitter het volgende:
In mei maar eens Mass Effect gaan spelen. Tegen die tijd heb ik Cyberpunk wel uit gok ik.
Tijd om weer eens een hele saga te doen idd. Ik wacht vol spanning af :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197795754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:31 schreef JoepVaKirchroa het volgende:
Mijn Xbox Series X wordt nu al omgeruild...

In feite werkt alles (ook online) behalve Fifa 21 en COD Warzone. Zodra ik Fifa 21 opstart en daarbij ingelogd ben in welk profiel dan ook crasht het nog voor de intro en bij COD crasht het bij het zoeken naar een online spel.

Fifa 21 start wel op als ik niet ingelogd ben in een profiel maar zodra ik verbinding maak crasht het. Na uren met EA sports en Xbox gebeld te hebben waarin we alle troubleshooting gedaan hebben (xbox opnieuw installeren, nieuwe Fifa 21 disc, poorten open gezet op de router, nieuw profiel, internet via hotspot, etc..) wordt er een omruiling gedaan.

Hopelijk lost dit het op....
Dat is zuur..
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:23:06 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197796569
quote:
Falconeer, tof! Wel al vrij snel na release. Ik ben blij dat ik die niet gekocht heb dan :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:27:32 #256
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_197800312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tijd om weer eens een hele saga te doen idd. Ik wacht vol spanning af :Y
Nooit gespeeld gewoon, staat wel al jaren op mijn lijstje maar die trilogie voor de 360 destijds gewoon niet meegenomen. Dit ziet er gewoon goed uit en wat kleine aanpassingen voor het eerste deel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_197800376
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nooit gespeeld gewoon, staat wel al jaren op mijn lijstje maar die trilogie voor de 360 destijds gewoon niet meegenomen. Dit ziet er gewoon goed uit en wat kleine aanpassingen voor het eerste deel.
Het eerste deel was ook wel het meest RPG van alledrie. Twee was meer streamlined en drie eigenlijk een soort mix van 1 en 2. 1 vind ik nog steeds een van de beste games ooit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:30:48 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_197801334
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het eerste deel was ook wel het meest RPG van alledrie. Twee was meer streamlined en drie eigenlijk een soort mix van 1 en 2. 1 vind ik nog steeds een van de beste games ooit.
Ik ga het merken :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games donderdag 4 februari 2021 @ 09:48:02 #259
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197809209
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_197816369
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:31 schreef JoepVaKirchroa het volgende:
Mijn Xbox Series X wordt nu al omgeruild...

In feite werkt alles (ook online) behalve Fifa 21 en COD Warzone. Zodra ik Fifa 21 opstart en daarbij ingelogd ben in welk profiel dan ook crasht het nog voor de intro en bij COD crasht het bij het zoeken naar een online spel.

Fifa 21 start wel op als ik niet ingelogd ben in een profiel maar zodra ik verbinding maak crasht het. Na uren met EA sports en Xbox gebeld te hebben waarin we alle troubleshooting gedaan hebben (xbox opnieuw installeren, nieuwe Fifa 21 disc, poorten open gezet op de router, nieuw profiel, internet via hotspot, etc..) wordt er een omruiling gedaan.

Hopelijk lost dit het op....
Vandaag heb ik de omruiling binnen gekregen en Fifa 21 werkt nu naar behoren.

Gevoelsmatig leek het mij geen hardware/Xbox probleem echter was dat toch de oplossing.
Mit inne feste paaf, sjpringt d'r joep van d'r zokkel aaf. En dan mit jans vöal alaaf , jeet heë d'r maat óp en aaf.
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:01:48 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197816983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef JoepVaKirchroa het volgende:

[..]

Vandaag heb ik de omruiling binnen gekregen en Fifa 21 werkt nu naar behoren.

Gevoelsmatig leek het mij geen hardware/Xbox probleem echter was dat toch de oplossing.
Hoe lang duurde de omruiling, en heb je die via Xbox zelf geregeld?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197817139
quote:
19s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hoe lang duurde de omruiling, en heb je die via Xbox zelf geregeld?
Btw Warzone doet het nu ook. All good!!

Ik heb een "advance exchange" gekregen. Ik had namelijk gelezen dat een repair geen zin heeft en pas bij de 2de repair ze een "nieuwe" sturen. Aangezien een repair gemiddeld 10 dagen duurt dan ben je dus een aantal weken verder.

Bij een "advance exhange" maken ze een reservering op je creditcard van 542,08 euro en sturen ze direct een nieuwe. Je hebt dan 15 dagen om je oude terug te sturen en anders houden ze je reservering van de creditcard in.In mijn geval heb ik binnen 2 dagen de nieuwe gekregen. De oude moet ik in de doos van de nieuwe doen, retourlabel erop en UPS bellen om op te halen. Let wel op, zonder creditcard reservering sturen ze je niet alvast een nieuwe, logisch lijkt me.

Persoonlijk een goede service om niet op een repair te wachten.
Mit inne feste paaf, sjpringt d'r joep van d'r zokkel aaf. En dan mit jans vöal alaaf , jeet heë d'r maat óp en aaf.
pi_197817211
Maar is de Series X dan blijkbaar zoveel beter leverbaar dat ze je zo snel een nieuwe hebben opgestuurd?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:15:38 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197817244
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:13 schreef StateOfMind het volgende:
Maar is de Series X dan blijkbaar zoveel beter leverbaar dat ze je zo snel een nieuwe hebben opgestuurd?
Er is altijd een voorraadje voor dit soort gevallen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197817281
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:13 schreef StateOfMind het volgende:
Maar is de Series X dan blijkbaar zoveel beter leverbaar dat ze je zo snel een nieuwe hebben opgestuurd?
Die vraag kan ik je niet beantwoorden. Ik neem aan dat ze een x aantal altijd op voorraad hebben ivm reparatie etc. Ik ga er sowieso vanuit dat het een refurbished is. Op de sticker van de oude staat "MFR date: 25-AUG-2020" terwijl bij de nieuwe "Service Date: 13-JAN-2021" staat.

Ik gok dat "Service Date" een refurbished aangeeft.
Mit inne feste paaf, sjpringt d'r joep van d'r zokkel aaf. En dan mit jans vöal alaaf , jeet heë d'r maat óp en aaf.
pi_197817537
Duidelijk ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197827333
Nice, mijn XSX gisteravond binnengekregen een dag eerder. Heb een paar uurtjes Forza kunnen spelen en daarna werd mijn controller gedisconnect. Kreeg deze ook niet meer synced. Ook niet via USB-C kabel van mn nintendo Switch.

Pas na een harde reset werkte het weer. Zo te lezen op internet is dit 1 van de kinderziektes. Hebben meer mensen hier last van gehad?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 08:34:55 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197827537
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:12 schreef Rijst het volgende:
Nice, mijn XSX gisteravond binnengekregen een dag eerder. Heb een paar uurtjes Forza kunnen spelen en daarna werd mijn controller gedisconnect. Kreeg deze ook niet meer synced. Ook niet via USB-C kabel van mn nintendo Switch.

Pas na een harde reset werkte het weer. Zo te lezen op internet is dit 1 van de kinderziektes. Hebben meer mensen hier last van gehad?
In drie maanden geen last van gehad
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197827672
Heeft er iemand RetroArch geïnstalleerd op de S/X?
pi_197828009
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:12 schreef Rijst het volgende:
Nice, mijn XSX gisteravond binnengekregen een dag eerder. Heb een paar uurtjes Forza kunnen spelen en daarna werd mijn controller gedisconnect. Kreeg deze ook niet meer synced. Ook niet via USB-C kabel van mn nintendo Switch.

Pas na een harde reset werkte het weer. Zo te lezen op internet is dit 1 van de kinderziektes. Hebben meer mensen hier last van gehad?
Yep, hier een paar keer gehad. Vooral vervelend wanneer het gebeurt wanneer ik iets op pauze had, geen save, terug kom en de controller alleen maar knippert. Zelfs de pair knoppen helpen niet, super vervelend.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 5 februari 2021 @ 09:24:48 #271
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_197828214
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:12 schreef Rijst het volgende:
Nice, mijn XSX gisteravond binnengekregen een dag eerder. Heb een paar uurtjes Forza kunnen spelen en daarna werd mijn controller gedisconnect. Kreeg deze ook niet meer synced. Ook niet via USB-C kabel van mn nintendo Switch.

Pas na een harde reset werkte het weer. Zo te lezen op internet is dit 1 van de kinderziektes. Hebben meer mensen hier last van gehad?
Ik heb hier pas de laatste paar weken last van.. in het begin nooit problemen maar nu zo af en toe
Wat bij mij helpt is gewoon even batterij uit de controller, en daarna weer aanzetten
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 5 februari 2021 @ 10:42:55 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197829330
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Heeft er iemand RetroArch geïnstalleerd op de S/X?
Nog niet, ik durf het nog niet zo goed aan eigenlijk. Misschien dat ik het eerst op mijn One S doe.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 10:49:22 #273
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197829442
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nog niet, ik durf het nog niet zo goed aan eigenlijk. Misschien dat ik het eerst op mijn One S doe.
https://www.howtogeek.com(...)-xbox-series-x-or-s/

zo doe je t iig :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_197829484
Bekend probleem de X.

quote:
19s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nog niet, ik durf het nog niet zo goed aan eigenlijk. Misschien dat ik het eerst op mijn One S doe.
Ik ga het misschien zondag doen, ik heb de dev app nog niet.

Niermand heeft nog een ban gehad en de dev optie is er al lang en RetroArch ook al een tijdje, als ze accounts gingen bannen hadden ze dat al veel eerder gedaan. Enige wat ze kunnen doen is de dev optie weer uitschakelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2021 10:55:05 ]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 5 februari 2021 @ 10:58:40 #275
39237 crew  H_T
2733
pi_197829586
Dev mode uitschakelen zie ik ze niet zo snel doen. Met dev mode hebben ze een ideaal middel voor mensen die homebrew willen draaien. Voor die groep is de motivatie om het systeem te hacken nu een stuk lager, wat in theorie zou betekenen dat minder mensen proberen het systeem te hacken en het daardoor langer duurt.

Plus waarom zou MS er om geven dat je Nintendo of Playstation speelt via een rom op hun systeem in plaats van een remaster of iets dergelijks te kopen bij Nintendo of Sony? MS loopt daardoor geen inkomsten mis
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')