Parel uit de Feyenoord-opleiding.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Prima binnen geschoten van Hansson los van de 3 meter buitenspel
Ik ben hard aan het zoeken maar op welke lijn doel je, de sneeuw?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:41 schreef Monolith het volgende:
Die extra lijn op het veld is wel irritant.
Voortaan niet meer je tv als snuifspiegel gebruikenquote:Op zondag 24 januari 2021 12:41 schreef Monolith het volgende:
Die extra lijn op het veld is wel irritant.
Ik vermoed de schaduwlijnquote:Op zondag 24 januari 2021 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken maar op welke lijn doel je, de sneeuw?
Parallel aan de zijlijn aan de kant van de camera, paar meter het veld in. Lijkt net een extra witte lijn als je met een schuin oog kijkt.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken naar op welke lijn doel je, de sneeuw?
Het gras wat er naast ligt heeft ook een iets andere kleur. Zo lijkt het althans.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Parallel aan de zijlijn aan de kant van de camera, paar meter het veld in. Lijkt net een extra witte lijn als je met een schuin oog kijkt.
Mijn ogen zullen te goed dan wel te slecht zijn om het echt op te merken.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Parallel aan de zijlijn aan de kant van de camera, paar meter het veld in. Lijkt net een extra witte lijn als je met een schuin oog kijkt.
Deze onzin weer.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch heeft de draakcirkel van een olietanker.
Stukje Smaug.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch heeft de draakcirkel van een olietanker.
Houdt hem met beide benen op de grond. Ik ben er vrij zeker van dat hij mijn posts terugzoekt.quote:
Legde Wiedemeijer laatst al uit na dat naschoppen van Neres ; als het licht is volgt er alleen nog maar geel.quote:
Bedankt maat.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Legde Wiedemeijer laatst al uit na dat naschoppen van Neres ; als het licht is volgt er alleen nog maar geel.
Wiedemeijer gaf bij Fox Sports tekst en uitleg over het moment. Neres ontsnapte niet aan rood, nee, het is volgens de nieuwe regelgeving ook helemaal geen rood. Wij verzinnen dit niet, dit zijn de woorden van de scheidsrechterscoördinator van de KNVB. Natrappen mag tegenwoordig, als je het maar zachtjes doet. Dan volgt hooguit geel.
“Dit was vroeger gewoon rood. Maakte niet uit hoe hard je het deed. Deze regel is veranderd. Het moet ook met kracht en een bepaalde gemeenheid gebeuren. De VAR voerde de regel perfect uit, het was een te licht tikje. Als ze het zelf goed hadden beoordeeld, was dit geel geweest.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |