Maar logisch zeker niet en dat ik niet kan tellen heb ik je al vaker gezegd dus niet zo flauw doen.quote:
Ik neem Ten Hag niet zo serieus.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ten Hag neemt de supporters niet serieus.
Opzich liep het middenveld vorig jaar niet geweldig dus er valt wel wat voor te zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Martinez (die het hele vorig jaar op het middenveld heeft gestaan) heeft hier niet het loopvermogen voor aldus Hag.
Ik ben woedend.
Uhm, er valt niets voor te zeggen dat hij daar pas na een jaar (en talloze trainingen) achter komtquote:Op zondag 24 januari 2021 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich liep het middenveld vorig jaar niet geweldig dus er valt wel wat voor te zeggen.
Maar dan hadden ze maar betere controlerende middenvelders moeten halen (en niet Klaassen)
Wel als er toen niet echt een alternatief was en hij blijkbaar destijds al ontevreden erover was (over het loopvermogen dan, puur voetballend gezien was Martinez vaak wel prima).quote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, er valt niets voor te zeggen dat hij daar pas na een jaar (en talloze trainingen) achter komt
Zeker niet als het argument loopvermogen is, wat je gewoon na één training al weet.
quote:Op zondag 24 januari 2021 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
Vink is ongeveer de beste analist bij ESPN.
Sow.quote:
Er is altijd een alternatief.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als er toen niet echt een alternatief was en hij blijkbaar destijds al ontevreden erover was (over het loopvermogen dan, puur voetballend gezien was Martinez vaak wel prima).
Ik ook niet, hij zoekt zichzelf ook op twitter midden in de nacht om mensen die hem niet goed vinden te bedanken. (lol)quote:
Financieel onafhankelijk zijn los van wat schnabbels en niet gebonden zijn aan een ochtendritmequote:Op zondag 24 januari 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij zoekt zichzelf ook op twitter midden in de nacht om mensen die hem niet goed vinden te bedanken. (lol)
Wat is er mis met zijn dialect?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn los van wat schnabbels en niet gebonden zijn aan een ochtendritme
Ik vind Vink best fijn wegluisteren als achtergrondgeluid nu ik zijn klote dialect een plekje heb kunnen geven.
Kon hij eigenlijk zelf wat ballen of is dat ook voor jouw tijd?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Financieel onafhankelijk zijn los van wat schnabbels en niet gebonden zijn aan een ochtendritme
Ik vind Vink best fijn wegluisteren als achtergrondgeluid nu ik zijn klote dialect een plekje heb kunnen geven.
Behoorlijk , rustaaaagh. Ik word slechts 31 over 2 maanden.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon hij eigenlijk zelf wat ballen of is dat ook voor jouw tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |