abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197593522
Tijdens de aftrap van de campagne in Eindhoven heeft CDA-leider Wopke Hoekstra de aanval geopend op coalitiepartner VVD.

„De gebroken belofte is de erfenis van 10 jaar VVD”, zei Hoekstra vanuit een oude Philips-fabriek, waar de kandidaat-Kamerleden via een livestream achter hem waren geprojecteerd. „De optelsom van een reeks gebroken beloftes. Daarom kan die partij niet de verandering brengen die nodig is. Ze willen de rafelrandjes bijknippen, maar dat is niet genoeg. Het roer moet om.”

„De gebroken belofte is de erfenis van 10 jaar VVD”, zei Hoekstra vanuit een oude Philips-fabriek, waar de kandidaat-Kamerleden via een livestream achter hem waren geprojecteerd. „De optelsom van een reeks gebroken beloftes. Daarom kan die partij niet de verandering brengen die nodig is. Ze willen de rafelrandjes bijknippen, maar dat is niet genoeg. Het roer moet om.”

Volgens de demissionair minister van Financiën staat de VVD voor individualisme. „We kregen jarenlang de boodschap dat het vanzelf goed komt, als we allemaal maar zoveel mogelijk ons eigenbelang najagen. En dat is natuurlijk onzin.” Want: „Niet de markt, niet de overheid, maar de samenleving stelt ons de vraag: wat geef jij, wat geef ik, wat geven wij allen terug aan dit geweldig mooie land, waar zovelen van ons alles aan te danken hebben.”

Daarmee plaatste hij het CDA, zoals zijn voorganger Hugo de Jonge in het politieke midden, met punten die naar rechts neigen, zoals een streng immigratiebeleid. Voor nieuwkomers is het geen recht om hier te zijn, maar een ’voorecht’, zei Hoekstra, die ook punten naar voren bracht waar gewoonlijk de meer linkse partijen op hameren. Zo wil Hoekstra anoniem solliciteren mogelijk maken tegen discriminatie. „Daarom roep ik werkgevers op om actief werk te maken van een divers personeelsbeleid en vraag ik van ons allemaal om op te staan tegen het gif van discriminatie, uitsluiting en antisemitisme.”

Ook onderstreepte hij de ’plicht van Parijs’, al was het maar om ’s winters te kunnen schaatsen: „In de winters van mijn jeugd schaatste ik met mijn vader. Soms langer dan me lief was, maar wat was het mooi. Dat schaatsen op krakend, zwart natuurijs wil ik ook mijn kinderen nalaten. We kunnen en mogen niet wegkijken voor de ernstige gevolgen van klimaatverandering.”

https://www.telegraaf.nl/(...)enis-van-10-jaar-vvd

Zegt de man die verdachte is van knevelarij een ambstmisdrijf waar 6 jaar op staat

:r
pi_197593621

CDA-leider Wopke Hoekstra heeft zojuist de campagne van zijn partij gelanceerd. De slogan luidt 'Nu Doorpakken'. In zijn eerste speech als lijsttrekker haalde hij hard uit naar premier Mark Rutte.

Volgens Hoekstra is het gebrek aan vertrouwen in de politiek de erfenis van 10 jaar VVD, zo zei hij tijdens de online-campagnebijeenkomst van het CDA in Eindhoven .
:') :') :')

Hij die verdachte is van knevelarij
Hij die meermalen door de rekenkamer op zijn vingers is getikt

Wat een lul })
pi_197593649
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
De slogan luidt 'Nu Doorpakken
Zet er een stevige oranje streep onder en je hebt zo iets voor op een VVD poster.
pi_197593676
Wat is deze democratie toch een triest en hypocriet circus eigenlijk hé.
pi_197593685
10 jaar VVD, waarvan 6 met het CDA, dat in beide gevallen Rutte-kabinetten zat.
Je moet Rutte dan maar de maat durven nemen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_197593870
Zo he, dat is vals. Wopke is voor mij bij deze direct af. Wat voor slapjanus was je dan in het afgelopen kabinet? :N
Somebody that I used to know
  zaterdag 23 januari 2021 @ 18:34:24 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197593888
"Nu doorpakken" is zo'n typische Rutte-uitspraak wanneer hij wetgeving of verdragen (ondemocratisch) er doorheen wil drukken die niet in het belang van de burger zijn. Ongelukkige keuze wel.
pi_197593906
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:33 schreef Postbus100 het volgende:
Zo he, dat is vals. Wopke is voor mij bij deze direct af. Wat voor slapjanus was je dan in het afgelopen kabinet? :N
Dit
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 23 januari 2021 @ 18:38:22 #9
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197593931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:33 schreef Postbus100 het volgende:
Zo he, dat is vals. Wopke is voor mij bij deze direct af. Wat voor slapjanus was je dan in het afgelopen kabinet? :N
Hij moet als minister van een veel kleinere partij continu Rutte aanvallen en publiekelijk afvallen?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 23 januari 2021 @ 18:39:27 #10
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197593950
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:34 schreef BasEnAad het volgende:
"Nu doorpakken" is zo'n typische Rutte-uitspraak wanneer hij wetgeving of verdragen (ondemocratisch) er doorheen wil drukken die niet in het belang van de burger zijn. Ongelukkige keuze wel.
Dit is ook geen handige slogan:
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197594033
Fijn dat het CDA Nederland na de coronacrisis weer wil op wil bouwen en beter wil maken. Denk dat elke partij dat wel wil. En ja, het CDA zal wat van de VVD af moeten snoepen wil ze groeien.
We gaan het zien allemaal verder wel mooi partijprogramma.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 18:47:29 #12
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197594064
Het CDA ligt van de tien jaar Rutte er al zes gerieflijk bij de VVD op schoot en spint harder dan een gecastreerde kater in de lentezon. En dan nu met een versgeslepen vleesmes het neoliberalisme in de rug steken, dikke lul.

We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 18:54:06 #13
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197594151
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:45 schreef DarkwingDuck het volgende:
We gaan het zien allemaal verder wel mooi partijprogramma.
Jaja, als het CDA opeens zelf instrumenten als een vrouwenquotum of anoniem solliciteren voor stelt, dan is het opeens een "mooi partijprogramma"...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197594166
Mes. Steek. Pijn.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197594182
Ik haat sneeuw en ijs. Geen CDA stemmen dus.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197594218
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jaja, als het CDA opeens zelf dingen als een vrouwenquotum of anoniem solliciteren voor stelt, dan is het opeens een "mooi partijprogramma"...
Nooit kan alles aan een partijprogramma mooi zijn.
Vrouwenquotum staat er overigens niet in. Daar ben ik tegen.
Anoniem solliciteren staat er ook al niet in. Daar ben ik ook tegen. Heb liever dat de kern wordt aangepakt ipv symptoombestrijding.

Er staan wel enkele zaken in waar ik het niet mee eens ben, maar dat zal ieder kritisch lid hebben bij een partijprogramma.

Je kan het partijprogramma hier nalezen, dat voorkomt dat je de volgende keer weer onzin praat:
https://d14uo0i7wmc99w.cl(...)ngsprogramma2021.pdf
  zaterdag 23 januari 2021 @ 18:59:20 #17
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_197594226
Waarom niet in VKZ deze?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_197594374
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:59 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom niet in VKZ deze?
Ik snap eigenlijk het nu van VKZ niet echt, Nederlandse politiek lijkt me bij uitstek iets voor POL...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_197594547
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij moet als minister van een veel kleinere partij continu Rutte aanvallen en publiekelijk afvallen?
Nee, maar dan niet nu ineens wel de grote stoere jongen uithangen.
Somebody that I used to know
pi_197594639
Hoekstra _O_
pi_197594659
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:47 schreef -XOR- het volgende:
Het CDA ligt van de tien jaar Rutte er al zes gerieflijk bij de VVD op schoot en spint harder dan een gecastreerde kater in de lentezon. En dan nu met een versgeslepen vleesmes het neoliberalisme in de rug steken, dikke lul.

[ afbeelding ]
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
10 jaar VVD, waarvan 6 met het CDA, dat in beide gevallen Rutte-kabinetten zat.
Je moet Rutte dan maar de maat durven nemen.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2021 19:23:27 ]
pi_197594811
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:28 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat staat wél in het geamendeerde programma en wordt ook gesteund door Hoekstra, gluiperd.
https://www.volkskrant.nl(...)s-begonnen~b5fba144/
Wijs het even aan in het verkiezingsprogramma wat ik gelinkt heb. Bvd.
En al zal het er in staan, dan nog ben ik tegen. Ben je wellicht niet gewend dat leden van een politieke partij het oneens kunnen en mogen zijn met bepaalde partijstandpunten. In linkse kringen wordt je dan doorgaans gewoon uit de partij gegooid. Bij het CDA hecht men wel waarde aan interne discussie en kritische leden.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:48:26 #23
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197595099
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:17 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nee, maar dan niet nu ineens wel de grote stoere jongen uithangen.
Het zou geloofwaardiger zijn als Hoekstra de verhoging van het minimumloon en verbod op winstuitkeringen in de zorg (zodat we geen Amerika worden met opgeblazen kosten) had laten staan...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197595611
Ik ben het niet met hem oneens, maar ze waren er zelf bij...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197595697
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben het niet met hem oneens, maar ze waren er zelf bij...
Zeker. Ben benieuwd naar het eerste debat of het eerste interview waar hij dit terugkrijgt. Benieuwd naar wat hij dan te zeggen heeft.
Zou het sterker vinden als Omtzigt hierin het voortouw neemt. Die was er ook bij, maar heeft nooit in de regering gezeten en is altijd kritisch gebleven als kamerlid.
pi_197596333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 20:15 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Zeker. Ben benieuwd naar het eerste debat of het eerste interview waar hij dit terugkrijgt. Benieuwd naar wat hij dan te zeggen heeft.
Zou het sterker vinden als Omtzigt hierin het voortouw neemt. Die was er ook bij, maar heeft nooit in de regering gezeten en is altijd kritisch gebleven als kamerlid.
Tja, Hoekstra was dan weer wel tegen Rutte 1, Omtzigt niet. Zo is op beide wel wat af te dingen.

Ik vind het in elk geval altijd wat wanhopig overkomen als je iemand aan valt waarmee je nu goed samenwerkt, zo kwam Asscher in zijn aanvallen op Rutte ook nooit oprecht over. En dat het nu ook nog eens gaat over iemand met wie je straks ook hoopt samen te werken maakt het helemaal een poppenkast. Niet doen, dat neerhalen van 'tegenstanders' met wie je prima kunt samenwerken. Dat Amerikaanse systeem van moddergooien kunnen we hier prima missen. Vertel wat jij wil doen, welke kant jij op wil. Dat is veel interessanter dan moddergooien.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 23 januari 2021 @ 23:30:26 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197601038
Nouja het is in ieder geval positief om te horen dat hij de klimaatdoelen in oubollige CDA retoriek heeft gemarineerd. Dat wijst erop dat ze het eindelijk serieus nemen.
  zondag 24 januari 2021 @ 01:18:55 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197602268
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben het niet met hem oneens, maar ze waren er zelf bij...
Maar daar hebben ze geen actieve herinnering aan :') :r
pi_197602836
Hij wil even de glans van de premier bonus die Rutte gaat binnenhalen eraf poetsen…...
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 24 januari 2021 @ 08:35:19 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197603474
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 04:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hij wil even de glans van de premier bonus die Rutte gaat binnenhalen eraf poetsen…...
En even laten zien dat hij de grote leider is met een visie :')
  zondag 24 januari 2021 @ 08:40:18 #31
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197603502
De politieke tegenstanders van Rutte, de beste en meest geliefde MP die Nederland ooit heeft gehad, zijn wanhopige, meelijwekkende paljassen.
  zondag 24 januari 2021 @ 10:09:39 #32
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197604190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 20:41 schreef Hanca het volgende:

[..]

Tja, Hoekstra was dan weer wel tegen Rutte 1, Omtzigt niet. Zo is op beide wel wat af te dingen.

Ik vind het in elk geval altijd wat wanhopig overkomen als je iemand aan valt waarmee je nu goed samenwerkt, zo kwam Asscher in zijn aanvallen op Rutte ook nooit oprecht over. En dat het nu ook nog eens gaat over iemand met wie je straks ook hoopt samen te werken maakt het helemaal een poppenkast. Niet doen, dat neerhalen van 'tegenstanders' met wie je prima kunt samenwerken. Dat Amerikaanse systeem van moddergooien kunnen we hier prima missen. Vertel wat jij wil doen, welke kant jij op wil. Dat is veel interessanter dan moddergooien.
Oneens.

Het is goed om tegenstellingen zichtbaar te maken, en te voorkomen dat het allemaal één grote kluwen bol wordt. Maakt het voor de kiezer niet helderder. Of Minerva "klassensamenleving" mannetje Hoekstra hierin geloofwaardig kan zijn, is een tweede.

'Goed samenwerken' is nu eenmaal een vereiste van ons politieke systeem, er is geen andere optie. Dat gebeurt niet zozeer uit overeenstemming, maar omdat het nu eenmaal niet anders kan. Het is niet zo best als het betekent dat je dan geen harde kritiek meer kan uiten naar je coalitiepartner.

Het hele 'moddergooien' is ook inherent aan het een soundbite cultuur, die is er al even en niet nieuw. De tijd dat twee lijsttrekkers (Den Uyl en Van Agt; Kok en Bolkestein) op televisie ruim de tijd krijgen om hun verhaal te doen en debatteren, op een rustige en weloverwogen toon, is al lang geleden gestorven.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 24 januari 2021 @ 10:37:09 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197604607
Nouja modder gooien is niet nieuw in de politiek. De polarisatie van Den Uyl en Wiegel werd er ooit op gebouwd.
pi_197604909
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:37 schreef Hexagon het volgende:
Nouja modder gooien is niet nieuw in de politiek. De polarisatie van Den Uyl en Wiegel werd er ooit op gebouwd.
Klopt, maar ik ben wel trots dan mijn partij daar eigenlijk nooit aan doet. Altijd je eigen verhaal vertellen is sterker dan alleen maar zeggen wat er fout is aan een ander.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 24 januari 2021 @ 11:31:15 #35
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_197605571
Haters gonna hate - Hoekstra 4 minpres!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_197605688
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:31 schreef AgLarrr het volgende:
Haters gonna hate - Hoekstra 4 minpres!
Vond hem zo leuk dat ik hem maar in de donatie banner heb gezet. ;)
  zondag 24 januari 2021 @ 11:46:16 #37
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197605822
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:31 schreef AgLarrr het volgende:
Haters gonna hate - Hoekstra 4 minpres!
Alle reden om dit Minerva, Shell en McKinsey mannetje te haten, met de Minerva "sympathie voor de klassensamenleving" (spiegelend naar Brits voorbeeld). Shell, dat zijn gewoon notoire boeven, itt een bedrijf als Phillips of Akzo.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197605960
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Alle reden om dit Minerva, Shell en McKinsey mannetje te haten, met de Minerva "sympathie voor de klassensamenleving" (spiegelend naar Brits voorbeeld). Shell, dat zijn gewoon notoire boeven, itt een bedrijf als Phillips of Akzo.
Phillips? Is dat van die chocoladesigaretten?
pi_197606288
''Het CDA of voorlopers daarvan, hebben in de dertig naoorlogse kabinetten drie keer niet meegeregeerd. Uw partij zat er al die tijd bij.'', aldus iemand van NRC tegen Hoekstra in een interview. De tactiek om de VVD aan te vallen lijkt me niet erg slim van het CDA.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:45:13 #40
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197607911
Dit is echt om te :r

U zet zich zo af tegen de VVD, kan u dan wel aan dezelfde formatietafel aanschuiven?

„Dat is voor na de verkiezingen. Nederland was, is en zal een land van minderheden blijven. Ik ben ervan overtuigd dat wij het bij de verkiezingen goed gaan doen, maar de kans op 76 zetels lijkt me niet zo heel groot. Iedereen die een relatie, kinderen, buren heeft, weet: het leven bestaat uit compromissen.

Nu is het belangrijk om te schetsen waar je voor of tegen bent.” :|W

https://www.nrc.nl/nieuws(...)es-gebroken-a4028889
  zondag 24 januari 2021 @ 13:46:30 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197607944
Nog zo een topper :')

In november had het CDA een paginagrote krantenadvertentie waarin het zich als middenpartij positioneerde tussen de twee uitersten Joe Biden en Donald Trump. Staat u daar achter?

Stilte. :') _O- Dan: „Sommige advertenties uit het verleden kunnen nóg beter.” :')

Wat een idioot :(
pi_197608022
quote:
6s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit is echt om te :r

U zet zich zo af tegen de VVD, kan u dan wel aan dezelfde formatietafel aanschuiven?

„Dat is voor na de verkiezingen. Nederland was, is en zal een land van minderheden blijven. Ik ben ervan overtuigd dat wij het bij de verkiezingen goed gaan doen, maar de kans op 76 zetels lijkt me niet zo heel groot. Iedereen die een relatie, kinderen, buren heeft, weet: het leven bestaat uit compromissen.

Nu is het belangrijk om te schetsen waar je voor of tegen bent.” :|W

https://www.nrc.nl/nieuws(...)es-gebroken-a4028889
Prima antwoorden in het interview. Fijn dat er een realist aan het roer staat bij het CDA.
Bedankt voor de link.
pi_197608047
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:15 schreef Raw85 het volgende:
''Het CDA of voorlopers daarvan, hebben in de dertig naoorlogse kabinetten drie keer niet meegeregeerd. Uw partij zat er al die tijd bij.'', aldus iemand van NRC tegen Hoekstra in een interview. De tactiek om de VVD aan te vallen lijkt me niet erg slim van het CDA.
Ik lees het interview net en het antwoord is volgens mij prima;

„Het probleem van de flexbanen was er twintig jaar geleden niet. Het probleem van de basisbeurs was er tien jaar geleden niet. Het probleem van georganiseerde misdaad was er, in deze mate, ook echt niet tien of twintig jaar geleden. Ik ga niet doen alsof het alleen de verdiensten van het CDA zijn dat het er toen niet was. Maar de groeiende onzekerheid bij de middenklasse, dat is van de laatste tien of twintig jaar. Die gaat over het krijgen van een pensioen of een vaste baan, het laten studeren van je kinderen. En over de kwaliteit van het lezen- en rekenonderwijs.”

In een campagne waar de VVD veruit de grootste is in de peilingen kan je ook niet anders dan je op bepaalde punten afzetten van die partij. Ondanks dat de VVD natuurlijk een prima natuurlijke partner is voor het CDA.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2021 13:52:22 ]
  zondag 24 januari 2021 @ 13:55:00 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197608126
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:49 schreef DarkwingDuck het volgende:
Fijn dat er een realist aan het roer staat bij het CDA.
Bedankt voor de link.
Wat een schande dat er iemand aan het roer kan staan die verdachte is van een ambstmisdrijf waar 6 jaar gevangenisstraf op staat.

Fixed :7
pi_197608196
quote:
6s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:55 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wat een schande dat er iemand aan het roer kan staan die verdachte is van een ambstmisdrijf waar 6 jaar gevangenisstraf op staat.

Fixed :7
:') :O
Klaag hem gerust aan.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:59:12 #46
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197608236
Voor 'vaste banen' is de VVD echt een natuurlijke partner, maar niet heus.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197608313
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:59 schreef Klopkoek het volgende:
Voor 'vaste banen' is de VVD echt een natuurlijke partner, maar niet heus.
Iedereen (minus extremisten) snapt dat er compromissen gemaakt moeten worden bij regeringsdeelname.
  zondag 24 januari 2021 @ 15:33:33 #48
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197610169
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:30 schreef Hexagon het volgende:
Nouja het is in ieder geval positief om te horen dat hij de klimaatdoelen in oubollige CDA retoriek heeft gemarineerd. Dat wijst erop dat ze het eindelijk serieus nemen.
De VVD daarentegen:
twitter


Alles voor de portemonnee van de 1% en aandeelhouders!
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator zondag 24 januari 2021 @ 15:38:45 #49
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197610294
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:33 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De VVD daarentegen:
[ twitter ]

Alles voor de portemonnee van de 1% en aandeelhouders!
Kan Tom van der Lee ook uitleggen hoe je kan vliegen zonder fossiele brandstoffen? Het is een leuke frame, hoor, maar het is nogal een lulverhaal, natuurlijk. We kunnen op geen enkele manier zonder fossiele brandstoffen de komende decennia.

PS: De Nederlandse burger is een van de grootste aandeelhouders van de KLM.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 24 januari 2021 @ 15:40:05 #50
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197610328
Lekker zo'n gast. Heb je jaren met hem samen gewerkt krijg je daarna van een gast die Wopke heet (tja, ik bedoel, zo noem je je hond nog niet) te horen dat hij jou een lul vond.
Stijlloos.
Praat over de hel en je komt er.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')