abonnement Unibet Coolblue
pi_197589643
Hi!

De titel zegt het al. Ik ben een tijdje terug iemand tegengekomen en inmiddels daten we met elkaar. Maar, wat kun je nog doen in deze tijden? Zeker nu de avondklok ook nog eens ingegaan is.

We zien elkaar gemiddeld een keer per week en hebben wat contact via whatsapp of bellen. Meestal zitten we bij een van beiden thuis, drinken wat, kijken wat op tv, doen een spelletje. Laatst hebben we een stukje gewandeld. Maar dat is het ook wel een beetje wat je kunt doen momenteel waardoor je al vrij vlot in herhaling valt, niet echt spannend.

Vanavond zien we elkaar weer en ik wil wel wat speciaals doen, even wat anders dan anders. Toch naar buiten gaan en voor BOA's wegrennen is misschien een leuke activiteit, gewoon beetje verstoppertje doen, maar niet heel verstandig.

Zijn er meer mensen die in coronatijd iemand ontmoet hebben, tegen hetzelfde aangelopen zijn maar toch iets leuks hebben weten te bedenken? :)
pi_197589753
Gewoon bij iemand thuis afspreken
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197590933
Samen eten koken, netflix kijken, puzzelen, hardlopen, hont uitlaten..
Dus het genoeg mogelijkheden..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_197591584
- Kap met dit soort reacties. Het is offtopic. -

[ Bericht 51% gewijzigd door CoolGuy op 23-01-2021 15:51:01 ]
pi_197592276
Als dit soort dingen nu al saai wordt is het misschien niet zo'n geweldige match :P just saying.
pi_197592651
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 16:36 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Als dit soort dingen nu al saai wordt is het misschien niet zo'n geweldige match :P just saying.
Hmm you might be right. Maar gewoon het bed induiken dan haha.
pi_197593558
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 13:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hi!

De titel zegt het al. Ik ben een tijdje terug iemand tegengekomen en inmiddels daten we met elkaar. Maar, wat kun je nog doen in deze tijden? Zeker nu de avondklok ook nog eens ingegaan is.

We zien elkaar gemiddeld een keer per week en hebben wat contact via whatsapp of bellen. Meestal zitten we bij een van beiden thuis, drinken wat, kijken wat op tv, doen een spelletje. Laatst hebben we een stukje gewandeld. Maar dat is het ook wel een beetje wat je kunt doen momenteel waardoor je al vrij vlot in herhaling valt, niet echt spannend.

Vanavond zien we elkaar weer en ik wil wel wat speciaals doen, even wat anders dan anders. Toch naar buiten gaan en voor BOA's wegrennen is misschien een leuke activiteit, gewoon beetje verstoppertje doen, maar niet heel verstandig.

Zijn er meer mensen die in coronatijd iemand ontmoet hebben, tegen hetzelfde aangelopen zijn maar toch iets leuks hebben weten te bedenken? :)
Ik denk goed kletsen met elkaar en goed praten over dingen? Niet al te serieus maar een beetje elkaar leren kennen in jullie eigen omgeving? Behalve dat 'chillen'?
pi_197595718
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 16:36 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Als dit soort dingen nu al saai wordt is het misschien niet zo'n geweldige match :P just saying.
Idd, als je nu al samen voor de tv hangt ziet het er niet best uit.
pi_197595739
samen koekjes maken of iets ingewikkelders
  zondag 24 januari 2021 @ 13:00:54 #10
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197607031
Het maakt het ook wel een stuk chiller. Enige voordeel aan de hele coronacrisis. Vroeger moest je eerst wandelen, uit eten, ergens wat drinken, een andere indoor activiteit ondernemen voor je eindelijk eens naar je huis kan. Nu is het lekker wandelen en erna "haha nou koud he voor buiten jammer dat we niks kunnen doen weet je we kunnen ook bij mij koken of film kijken haha"
pi_197665117
absoluut geen probleem met daten in dit covid-jaar)
dit jaar had ik drie coole baby's in mijn hand
https://bestlesbiansexgifs.com/ & https://bestbdsmgifs.com/ & https://doggystylegifs.com/ - Ontdek en deel de beste The Best GIF's en populairste geanimeerde GIF's hier
pi_197665198
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:27 schreef difiloca het volgende:
absoluut geen probleem met daten in dit covid-jaar)
dit jaar had ik drie coole baby's in mijn hand
??? Wat is hier de context?
  Vis een optie? woensdag 27 januari 2021 @ 11:15:21 #13
70532 loveli
N
pi_197665906
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:32 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

??? Wat is hier de context?
Drie he? Papa, het zijn er drie!
/interpolis
crap in = crap out
pi_197668463
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 13:48 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon bij iemand thuis afspreken
Dat doet hij. Zeker OP niet gelezen? :')

Verder:

Ja, met die avond klok wordt het lastig, maar ideeën dan:
-seks (tenminste, die kant is het al op gegaan toch :? )
- in het weekend kan je op sommige open banen nog schaatsen
- fietsen of mountainbiken
- wandklimmen kan buiten misschien ook wel
- samen koken
- je huis in een danstent veranderen
- kussen gevecht houden
- een bier- of wijn proeverij thuis houden
- samen kunst maken, ook al heb je er geen verstand van (al gooi je verf op het doek)
- Twister, kan ook zonder kleren
- met sneeuw een sneeuwpop maken, buiten of in de tuin (als die er is)
- het huis anders in delen
- samen badderen of in de sauna
- etc.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')