SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooooh hijzelf?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Ja hij is donker en constant dat benoemen
Wie als ik vragen magquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ik al aan dat gammele hutje op dat eiland te zien.
een matchquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wie als ik vragen mag
oke en werd dus niets jammerquote:
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
soms uitstraling lijkt het net alsof we een zinnig gesprek gaan hebben en dan blijkt het toch weer niet zo te zijn
Ik vond de opmerking zelf veel te leuk om op de plank te laten liggenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
soms uitstraling lijkt het net alsof we een zinnig gesprek gaan hebben en dan blijkt het toch weer niet zo te zijn
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking zelf veel te leuk om op de plank te laten liggen
Hey Schatjequote:
ze noemt koens schatjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij kunnen samen wel erg goed praten hè?
oh dacht dat ze over de match hadquote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat krijg je met zo'n vrijbuiter als US.
wij zitten op zelfde level babequote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij kunnen samen wel erg goed praten hè?
whut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |