abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197585530
Hallo,

Ik ga op mijn 1e date ooit met een meisje(ben zelf jongen)
Aangezien alles dicht is gaan wr wandelen in een natuurgebied.

Met corona mag je eigenlijk geen fysiek contact hebben zoals begroeten met omhelzing o.i.d. zouden jullie dat wel gewoon doen of gewoon luchtig iets zeghen dat je niet mag omhelzen ofzo.

Zelfde met afscheid nemen ook daar mag het niet.(omhelzen) Wat zouden jullie doen?

Na de date en als alles leuk is verlopen hoe snel zouden jullie dan een berichtje sturen?

Zouden jullie ook iets mee nemen en zo ja wat?(bedoel snacks of drinken oid)

heb haar ontmoet via bumble dit was al een paar maanden geleden en toemhad ze haar account verwijderd. Nu zat ze weer op Bumble en hadden we weer een match. we praten nu 2 dagen. Eerst via bumble en toen via whatsapp

[ Bericht 8% gewijzigd door Tijdjes123 op 23-01-2021 08:19:41 ]
pi_197585624
Als je kijkt in de datingtopics dan lees je dat ze ook al gelijk zoenen en berichten sturen wanneer ze weer thuis zijn.
En snacks meenemen is een goed idee. Heel attent van je.

Zou eerst vragen of ze gezond is voordat je zoent. Hahaha!
Veel plezier en hoop dat het een succes is!
pi_197585641
TS, ga niet alles plannen. Het loopt nooit zoals gepland en kijk gewoon hoe het loopt. Iets te eten/drinken meenemen is een goed idee, maar maak geen draaiboek van tevoren :s)
Brutal. Fucking. Metal.
  Spellchecker zaterdag 23 januari 2021 @ 08:33:17 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197585645
Spannend! O+

Spreek af dat jullie afstand houden en bv gaan picknicken.
Neem wat lekkers mee en een deken om op te zitten.

Veel plezier!
  zaterdag 23 januari 2021 @ 09:18:54 #5
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_197585949
Spannend!

Zelf groet ik mijn dates corona proof. Als het dan blijkt te klikken dan wordt het later in de date minder-corona proof. Mijn ervaring is dat de meesten niet corona proof daten.

Iets te drinken meenemen is een goeie. Laatste 2 wandel dates had ik warme chocomel (in thermoskan) meegenomen. Vond ik persoonlijk wel echt lekker in de huidige kou.

Veel plezier TS :)
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_197586927
Stippel een leuke wandelroute uit en houd een kleine picknick geschikt voor de huidige temperatuur. Omhelzen kun je beter aan het einde van de date bij een klik om vragen, omdat je niet weet of je date met risico-groepen in contact staat.
pi_197588345
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 07:54 schreef Tijdjes123 het volgende:
Hallo,

Ik ga op mijn 1e date ooit met een meisje(ben zelf jongen)
Aangezien alles dicht is gaan wr wandelen in een natuurgebied.

Met corona mag je eigenlijk geen fysiek contact hebben zoals begroeten met omhelzing o.i.d. zouden jullie dat wel gewoon doen of gewoon luchtig iets zeghen dat je niet mag omhelzen ofzo.

Zelfde met afscheid nemen ook daar mag het niet.(omhelzen) Wat zouden jullie doen?

Na de date en als alles leuk is verlopen hoe snel zouden jullie dan een berichtje sturen?

Zouden jullie ook iets mee nemen en zo ja wat?(bedoel snacks of drinken oid)

heb haar ontmoet via bumble dit was al een paar maanden geleden en toemhad ze haar account verwijderd. Nu zat ze weer op Bumble en hadden we weer een match. we praten nu 2 dagen. Eerst via bumble en toen via whatsapp
Er zijn hier al een aantal tips gegeven, doe daar je voordeel mee en weeg af of je ze toepast of niet. En laat veel ook van het moment afhangen: doe gewoon relaxed.

Succes, we lezen graag een uitgebreid verslag van deze bijeenkomst!
  zaterdag 23 januari 2021 @ 13:35:34 #8
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197589558
Wat zou JIJ doen, ts?
soooo, da's mooi!
pi_197589621
Je krijgt heus niet ineens corona als je lekker gaat tongworstelen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  Boks-Chick zaterdag 23 januari 2021 @ 14:04:46 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_197589940
Wat spannend en leuk!
Het belangrijkste is absoluut al gezegd: niet te veel plannen, je versnaperingen meenemen idee is top, en probeer gewoon zo goed mogelijk jezelf te zijn en lol te hebben. Dan gaat de rest vanzelf *O*
lolwut
  Moderator zaterdag 23 januari 2021 @ 14:15:39 #11
441859 crew  Lenny77
pi_197590121
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 13:39 schreef Aiciu het volgende:
Je krijgt heus niet ineens corona als je lekker gaat tongworstelen :')
Behalve als 1 van de 2 besmet is :')
Voor de rest niet nee.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197602047
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 08:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TS, ga niet alles plannen. Het loopt nooit zoals gepland en kijk gewoon hoe het loopt. Iets te eten/drinken meenemen is een goed idee, maar maak geen draaiboek van tevoren :s)
Ja dit, ook geen vragenlijst afwerken gewoon echt wat te weten willen komen over die of gene.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197602054
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Behalve als 1 van de 2 besmet is :')
Voor de rest niet nee.
50/50 dus :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197603307
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 09:18 schreef embedguy het volgende:
Spannend!

Zelf groet ik mijn dates corona proof. Als het dan blijkt te klikken dan wordt het later in de date minder-corona proof. Mijn ervaring is dat de meesten niet corona proof daten.

Iets te drinken meenemen is een goeie. Laatste 2 wandel dates had ik warme chocomel (in thermoskan) meegenomen. Vond ik persoonlijk wel echt lekker in de huidige kou.

Veel plezier TS :)
Sowieso door meteen de eerste begroeting.. vol binnen de anderhalve meter te komen... impliceer je dat je dat misschien wel gewoon bij iedereen doet.

Wat wellicht niet helemaal het effect heeft dat je graag zou willen :)

Ik zou daar spontaan een stukje uit de buurt blijven en vele anderen met mij.

Maar uiteindelijk dichter bij elkaar komen lijkt me onvermijdelijk.
  zondag 24 januari 2021 @ 09:22:37 #15
240618 Micson
The lonely stoner
pi_197603732
We willen een update :@
pi_197603969
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 09:22 schreef Micson het volgende:
We willen een update :@
Ik ga vanmiddag pas.
pi_197604080
In de bosjes
  zondag 24 januari 2021 @ 11:46:34 #18
240618 Micson
The lonely stoner
pi_197605828
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 09:50 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Ik ga vanmiddag pas.
Lekker weertje wel. Veel plezier en gaarne een uitgebreid verslag straks! O+

Maakt niet zoveel uit hoe je haar begroet, als je er maar niet iets ongemakkelijks of krampachtigs van maakt. Daar schuilt het grootste risico in denk ik, gezien de onzekerheid die door de OP heen sijpelt.
  Spellchecker zondag 24 januari 2021 @ 11:52:00 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197605905
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 09:50 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Ik ga vanmiddag pas.
Heel veel plezier! ^O^ O+
  zondag 24 januari 2021 @ 13:12:23 #20
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197607260
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 07:54 schreef Tijdjes123 het volgende:

Met corona mag je eigenlijk geen fysiek contact hebben zoals begroeten met omhelzing o.i.d. zouden jullie dat wel gewoon doen of gewoon luchtig iets zeghen dat je niet mag omhelzen ofzo.

Als ze daar waarde aan hechtte zou ze niet eens met je afspreken dus gewoon doen.
pi_197609587
Heerlijk wandelweer! Veel plezier :s)
Alius aliud dicit
pi_197610894
Nou hier komt het:

Date ging wel ok denk ik paar km gewandeld en leuk gesprek gehad onderweg.
Geen omhelzing o.i.d. gedaan want er was politie en BOA aanwezig en we hadden geen zin in een boete.

Na 10 minuten stuurde ze wel een berichtje naar haar nicht en halverwege nog een keer maar geen idee waarvoor dat was.

Maar denk niet dat wat wordt ze stuurde dat ze me wel een leuke jongen vind en dat ze normaal op een ander type valt maar dat ze zich nu een keer had opengesteld maar ze niet weet of het romantisch kan worden. En dat ik iemand zou verdienen die dat wel gelijk wist.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tijdjes123 op 24-01-2021 16:09:37 ]
  Spellchecker zondag 24 januari 2021 @ 16:08:31 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197611098
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 16:01 schreef Tijdjes123 het volgende:
Nou hier komt het:

Date ging wel ok denk ik paar km gewandeld en leuk gesprek gehad onderweg.
Geen omhelzing o.i.d. gedaan want er was politie en BOA aanwezig en we hadden geen zin in een boete.

Na 10 minuten stuurde ze wel een berichtje naar haar nicht en halverwege nog een keer maar geen idee waarvoor dat was.

Maar denk niet dat wat wordt ze stuurde dat ze me wel een leuke jongen vind en dat ze normaal op een ander type valt maar dat ze zich nu een keer had opengesteld maar ze niet weet of het romantisch kan worden.
Dat was om te laten weten dat ze oke was denk ik .... Heb ik ook gedaan.

Voor de rest nog even afwachten dus ....
  zondag 24 januari 2021 @ 16:13:14 #24
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197611213
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 16:01 schreef Tijdjes123 het volgende:
Geen omhelzing o.i.d. gedaan want er was politie en BOA aanwezig en we hadden geen zin in een boete.
wat
  zondag 24 januari 2021 @ 18:04:13 #25
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_197614821
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 16:01 schreef Tijdjes123 het volgende:
Nou hier komt het:

Date ging wel ok denk ik paar km gewandeld en leuk gesprek gehad onderweg.
Geen omhelzing o.i.d. gedaan want er was politie en BOA aanwezig en we hadden geen zin in een boete.

Na 10 minuten stuurde ze wel een berichtje naar haar nicht en halverwege nog een keer maar geen idee waarvoor dat was.

Maar denk niet dat wat wordt ze stuurde dat ze me wel een leuke jongen vind en dat ze normaal op een ander type valt maar dat ze zich nu een keer had opengesteld maar ze niet weet of het romantisch kan worden. En dat ik iemand zou verdienen die dat wel gelijk wist.
Nou, goed gedaan hoor. Gewoon relaxed gewandeld en gepraat. Je klinkt realistisch en niet als iemand die meteen overdreven verliefd is en gaat stalken als het niets wordt. Deze ervaring helpt je bij volgende dates (met dezelfde vrouw of een ander). Ga zo door!
  Boks-Chick zondag 24 januari 2021 @ 19:58:17 #26
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_197618022
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 16:01 schreef Tijdjes123 het volgende:
Nou hier komt het:

Date ging wel ok denk ik paar km gewandeld en leuk gesprek gehad onderweg.
Geen omhelzing o.i.d. gedaan want er was politie en BOA aanwezig en we hadden geen zin in een boete.

Na 10 minuten stuurde ze wel een berichtje naar haar nicht en halverwege nog een keer maar geen idee waarvoor dat was.

Maar denk niet dat wat wordt ze stuurde dat ze me wel een leuke jongen vind en dat ze normaal op een ander type valt maar dat ze zich nu een keer had opengesteld maar ze niet weet of het romantisch kan worden. En dat ik iemand zou verdienen die dat wel gelijk wist.
Goed gedaan dus! Top, goede ervaring om mee te nemen naar een volgende keer, ongeacht met wie, wat kloon_bassie al zegt
lolwut
pi_197618201
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 16:01 schreef Tijdjes123 het volgende:
Nou hier komt het:

Date ging wel ok denk ik paar km gewandeld en leuk gesprek gehad onderweg.
Geen omhelzing o.i.d. gedaan want er was politie en BOA aanwezig en we hadden geen zin in een boete.

Na 10 minuten stuurde ze wel een berichtje naar haar nicht en halverwege nog een keer maar geen idee waarvoor dat was.

Maar denk niet dat wat wordt ze stuurde dat ze me wel een leuke jongen vind en dat ze normaal op een ander type valt maar dat ze zich nu een keer had opengesteld maar ze niet weet of het romantisch kan worden. En dat ik iemand zou verdienen die dat wel gelijk wist.
Sorry dat ik het zeg, maar dit wordt niks. Ze valt waarschijnlijk op stoerboys, dat soort vrouwen zeggen namelijk altijd dat soort dingen.
pi_197618258
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar dit wordt niks. Ze valt waarschijnlijk op stoerboys, dat soort vrouwen zeggen namelijk altijd dat soort dingen.

Dacht ook al dat het niks gaat worden. Heb wel bij der aangegeven van als je niet wilt zeg het gewoon want heb geen zin in smoesjes en ze zei dat dat ze dat zou doen dus we gaan het zien maar weet het antwoord toch al bijna 100%.

Ga nu ook niks meer tegen haar zeggen denk ik.
pi_197618297
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:10 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Dacht ook al dat het niks gaat worden. Heb wel bij der aangegeven van als je niet wilt zeg het gewoon want heb geen zin in smoesjes en ze zei dat dat ze dat zou doen dus we gaan het zien maar weet het antwoord toch al bijna 100%.

Ga nu ook niks meer tegen haar zeggen denk ik.
Wat voor type is het? Als een vrouw je aan een ander of beter gunt, is dat een lieve manier van zeggen dat zij je in ieder geval niet wil.

Als een vrouw je wel wil, zal ze dat nimmer nooit zeggen (tenzij ze een zeer negatief zelfbeeld heeft, waarbij ze zichzelf niets gunt).

Overigens, oefen nooit dwang uit (dat proef ik in je bericht). Als je iemand dwingt om vrijwel direct te kiezen, dan wordt het niks. Daarnaast leg je alle macht bij de ander, alsof je zelf een willoos slachtoffer bent van omstandigheden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cockwhale op 24-01-2021 20:21:05 ]
pi_197618401
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat voor type is het? Als een vrouw je aan een ander of beter gunt, is dat een lieve manier van zeggen dat zij je in ieder geval niet wil.

Als een vrouw je wel wil, zal ze dat nimmer nooit zeggen (tenzij ze een zeer negatief zelfbeeld heeft, waarbij ze zichzelf niets gunt).
Denk dat ze wel gewoon recht voor der raap is. Ze is accountant en doet daarnaast nog uni. Dus denk dat ze dit ook wel zou zeggen. Maar ik ga niks meer tegen haar zeggen en zie wel wat er gebeurd.
pi_197618466
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:17 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Denk dat ze wel gewoon recht voor der raap is. Ze is accountant en doet daarnaast nog uni. Dus denk dat ze dit ook wel zou zeggen. Maar ik ga niks meer tegen haar zeggen en zie wel wat er gebeurd.
Oh, had gedacht dat jullie jonger waren... Dus vergeet de stoerboy opmerking ;)

Hoe dan ook, als aanvulling op mijn vorige bericht, had ik nog toegevoegd:

Oefen nooit dwang uit (dat proef ik in je bericht). Als je iemand dwingt om vrijwel direct te kiezen, dan wordt het niks. Daarnaast leg je alle macht bij de ander, alsof je zelf een willoos slachtoffer bent van omstandigheden.

Relaties ontwikkelen zich, die ontstaan niet spontaan tijdens een ontmoeting. Daarin ontdek je alleen of het klikt, je raakvlakken hebt en of er spanning en aantrekking is.
pi_197618804
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:20 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Oh, had gedacht dat jullie jonger waren... Dus vergeet de stoerboy opmerking ;)

Hoe dan ook, als aanvulling op mijn vorige bericht, had ik nog toegevoegd:

Oefen nooit dwang uit (dat proef ik in je bericht). Als je iemand dwingt om vrijwel direct te kiezen, dan wordt het niks. Daarnaast leg je alle macht bij de ander, alsof je zelf een willoos slachtoffer bent van omstandigheden.

Relaties ontwikkelen zich, die ontstaan niet spontaan tijdens een ontmoeting. Daarin ontdek je alleen of het klikt, je raakvlakken hebt en of er spanning en aantrekking is.
Ik heb volgens mij gezegd tegen haar iets in de trant van mocht jr hebben nagedacht en hoop dat het geen weken/maanden duurt laat dan maar weten.

Zo ongeveer
pi_197618952
Goed gedaan! Ongeacht of het wat wordt of niet, dit gedaan hebben helpt al voor volgende dates.
Alius aliud dicit
pi_197621523
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:33 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij gezegd tegen haar iets in de trant van mocht jr hebben nagedacht en hoop dat het geen weken/maanden duurt laat dan maar weten.

Zo ongeveer
Ja, dat soort dingen kun je beter niet zeggen. Het is alsnog sturen richting verplichtingen, verantwoordelijkheden, keuzes etc. Geniet van het moment. Serieuze vragen omtrent waar het naar toe gaat, kun je ook nog wel stellen na een paar maandjes contact/daten.

Denk eerst na over; vond ik dit een leuke date; vind ik haar leuk genoeg om nog een keer te ontmoeten. Heb je het laten bezinken, zeg dan wat je ervan vond en of je haar nog een keer wil zien. Hou het bij jezelf.

[ Bericht 11% gewijzigd door Cockwhale op 24-01-2021 22:10:02 ]
pi_197622437
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ja, dat soort dingen kun je beter niet zeggen. Het is alsnog sturen richting verplichtingen, verantwoordelijkheden, keuzes etc. Geniet van het moment. Serieuze vragen omtrent waar het naar toe gaat, kun je ook nog wel stellen na een paar maandjes contact/daten.

Denk eerst na over; vond ik dit een leuke date; vind ik haar leuk genoeg om nog een keer te ontmoeten. Heb je het laten bezinken, zeg dan wat je ervan vond en of je haar nog een keer wil zien. Hou het bij jezelf.
Wr hebben allebei gezegd dat we het leuk vonden maar zij wist dus noet of het romantisch kon worden en dat ze moest nadenken. Wat zou jij daar dan bijvoorbeeld op gezegd hebben.
pi_197622584
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:31 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Wr hebben allebei gezegd dat we het leuk vonden maar zij wist dus noet of het romantisch kon worden en dat ze moest nadenken. Wat zou jij daar dan bijvoorbeeld op gezegd hebben.
Ik weet niet hoe jij daar tegenaan kijkt. Als zij geen aantrekking ervaart, dan heeft het niet zoveel zin om er aan te blijven trekken. Maar ze weet het dus niet. Je kunt zeggen dat je het leuk vond (en wat je dan precies leuk vond) en nog een keer afspreken wel ziet zitten. Afhankelijk van wat ze antwoord, kun je binnenkort weer een suggestie doen om een afspraakje te plannen of zeggen; dan laten we het hier bij, het beste...
pi_197623400
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 22:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij daar tegenaan kijkt. Als zij geen aantrekking ervaart, dan heeft het niet zoveel zin om er aan te blijven trekken. Maar ze weet het dus niet. Je kunt zeggen dat je het leuk vond (en wat je dan precies leuk vond) en nog een keer afspreken wel ziet zitten. Afhankelijk van wat ze antwoord, kun je binnenkort weer een suggestie doen om een afspraakje te plannen of zeggen; dan laten we het hier bij, het beste...
Is wel een goeie inderdaad.
Vraag me ag of dat hele lieve jongen tekstje van haar dan wel echt is of dat alleen maar is om me langzaam af te laten glijden en dat het zo minder erg is
pi_197626098
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:02 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Is wel een goeie inderdaad.
Vraag me ag of dat hele lieve jongen tekstje van haar dan wel echt is of dat alleen maar is om me langzaam af te laten glijden en dat het zo minder erg is
Ze kan je best lief vinden, maar over het algemeen is het in deze situatie (icm de opmerking, niet mijn type) geen compliment. Het duidt meestal op een gebrek aan spanning/aantrekking. Ze probeert je dus duidelijk te maken dat de aantrekking/klik ontbreekt, maar ze wil je daarbij niet kwetsen.

Dit was je eerste date en waarschijnlijk was je nerveus, en heb je nog niet de kneepjes van het "vak" (flirten, teasen, spanning opbouwen, push & pull technieken, initiatief/voortouw nemen, opbouwende aanrakingen, etc) geleerd. Dat is een kwestie van ervaring opdoen. Vaker daten, met eventueel wat tips om uit te proberen, en dan leer je dat wel. Helaas, door de maatregelen wordt het mensen niet makkelijker gemaakt. Je wordt geacht afstand te houden en dat werkt belemmerend.
pi_197626673
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:03 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ze kan je best lief vinden, maar over het algemeen is het in deze situatie (icm de opmerking, niet mijn type) geen compliment. Het duidt meestal op een gebrek aan spanning/aantrekking. Ze probeert je dus duidelijk te maken dat de aantrekking/klik ontbreekt, maar ze wil je daarbij niet kwetsen.

Dit was je eerste date en waarschijnlijk was je nerveus, en heb je nog niet de kneepjes van het "vak" (flirten, teasen, spanning opbouwen, push & pull technieken, initiatief/voortouw nemen, opbouwende aanrakingen, etc) geleerd. Dat is een kwestie van ervaring opdoen. Vaker daten, met eventueel wat tips om uit te proberen, en dan leer je dat wel. Helaas, door de maatregelen wordt het mensen niet makkelijker gemaakt. Je wordt geacht afstand te houden en dat werkt belemmerend.
Ja inderdaad. Achja was inderdaad mijn 1e date en dat is even leren zoals met alles eigenlijk.

Nu heb ik alleen bijna nooit matches.... dus voordat er met een nieuw meisje een date komt kan zomaar een jaar duren
  maandag 25 januari 2021 @ 09:14:26 #40
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197626725
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:08 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Achja was inderdaad mijn 1e date en dat is even leren zoals met alles eigenlijk.

Nu heb ik alleen bijna nooit matches.... dus voordat er met een nieuw meisje een date komt kan zomaar een jaar duren
;(

Gast kijk je moet misschien eerst jezelf wat aantrekkelijker maken. Ga gewoon met wat vrienden wat stoere activiteiten ondernemen en laat ze wat goede pics van je schieten die kan je gebruiken voor je profiel zodat het net lijkt alsof je een leven hebt. Ja als vrouwen alles faken met make up en filters en zo waarom zou jij dat dan niet mogen doen? Verder moet je ze niet als date behandelen maar gewoon als vriend of zo. En altijd meerdere vrouwen tegelijk houden want als man opties hebben is aantrekkelijk en vrouwen hebben ook altijd backup plannen.
pi_197626760
meestal als ze je lief vinden maar geen relatiemateriaal..
bedoelen ze vooral dat er op zich niks mis met je is... en dat in andere omstandigheden misschien best vrienden was geworden.
maar dat ze ook heel zeker weet dat het geen relatie gaat worden en dat ze dus waarschijnlijk niet zo veel meer van zich gaat laten horen.

het is een beetje een standaarddingetje toch...

als ze je echt stom had gevonden had ze het wel gezegd.. maar nu is het meer van ik wil je niet kwetsen want je bent gewoon een leuke schappelijke vent... maar wel willen zeggen dat er verder eigenlijk niet enorm veel interesse is.
  maandag 25 januari 2021 @ 09:56:54 #42
240618 Micson
The lonely stoner
pi_197627275
Goed gedaan TS. Dit gaat allemaal in de bagage voor toekomstige succesvollere ondernemingen met de wiefkes.
pi_197627407
Wat ik dan weer niet snap.
Ze komt vanochtend wel weer met hey goedemorgen. Lekker geslapen? En success met je werk vandaag. Als je geen interesse hebt doe dat dan niet

[ Bericht 14% gewijzigd door Tijdjes123 op 25-01-2021 10:17:36 ]
pi_197628631
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:05 schreef Tijdjes123 het volgende:
Wat ik dan weer niet snap.
Ze komt vanochtend wel weer met hey goedemorgen. Lekker geslapen? En success met je werk vandaag. Als je geen interesse hebt doe dat dan niet
Kan ook zijn dat ze het gewoon nog niet weet. Maar dat terzijde, je kunt haar ook "gebruiken" als oefenmateriaal als ze 'vrienden' wil blijven. Oefenen met flirten, met gesprekken voeren, met kleine aanrakingen, het normaliseren van 'in de buurt zijn van vrouwen'. Verwacht geen (romantische) relatie, maar zie het desalniettemin als een kans om verder te groeien. Kijk wat werkt en wat niet werkt. Realiseer je daarbij dat je niets te verliezen hebt, vooral als je geen (romantische) verwachtingen hebt of onrealistisch eisen aan jezelf stelt.
pi_197629065
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ze het gewoon nog niet weet. Maar dat terzijde, je kunt haar ook "gebruiken" als oefenmateriaal als ze 'vrienden' wil blijven. Oefenen met flirten, met gesprekken voeren, met kleine aanrakingen, het normaliseren van 'in de buurt zijn van vrouwen'. Verwacht geen (romantische) relatie, maar zie het desalniettemin als een kans om verder te groeien. Kijk wat werkt en wat niet werkt. Realiseer je daarbij dat je niets te verliezen hebt, vooral als je geen (romantische) verwachtingen hebt of onrealistisch eisen aan jezelf stelt.
jeetje.. wat een zinvol advies van jou ineens _O_
pi_197684226
nou helaas
ze voelt de klik niet
Maar ze wilt wel in contact blijven en een vriendschap opbouwen
pi_197685781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:08 schreef Tijdjes123 het volgende:
nou helaas
ze voelt de klik niet
Maar ze wilt wel in contact blijven en een vriendschap opbouwen
Jammer om te horen maar neem deze ervaring mee.
Ga je in contact blijven om een vriendschap te bouwen? Wat vind je daar zelf van?
pi_197685794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:51 schreef stokj het volgende:

[..]

Jammer om te horen maar neem deze ervaring mee.
Ga je in contact blijven om een vriendschap te bouwen? Wat vind je daar zelf van?
Denk het wel, ook als het geen relatie kan worden is ze nogsteeds leuk om mee te praten en ze wilt ook gewoon dingen ondernemen zegt ze.
pi_197686211
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:52 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Denk het wel, ook als het geen relatie kan worden is ze nogsteeds leuk om mee te praten en ze wilt ook gewoon dingen ondernemen zegt ze.
Dat ze geen relatie wil, betekent niet per definitie dat ze niet af en toe 'benefits' wil ;)

Daarnaast, lees m'n vorige post. Maak gebruik van deze situatie om beter om te leren gaan met vrouwen.
pi_197686430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat ze geen relatie wil, betekent niet per definitie dat ze niet af en toe 'benefits' wil ;)

Daarnaast, lees m'n vorige post. Maak gebruik van deze situatie om beter om te leren gaan met vrouwen.
doe ik zeker. ze is aardig en misschien dat het echt een goede vriendschap wordt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')