wat was dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:23 schreef sportfreak het volgende:
Over teletekst, ik mis nog steeds pagina 316
Een soort KLB. Vooral over tv dacht ik.quote:
Ergernissenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:23 schreef sportfreak het volgende:
Over teletekst, ik mis nog steeds pagina 316
hahaha een soort Twitter dusquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een soort KLB. Vooral over tv dacht ik.
Klachten over het jasje van Mart Smeets of het kapsel van Jeroen Pauw.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:30 schreef TheVulture het volgende:
En pagina 349: Maria weet Raad... sekstips van een seksuologe
"Ik kan de vloer dweilen met mijn schaamlippen, is dit normaal?"
Nee, niet gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
Filmpje gekeken genaamd Lady in the Van. Echt een film zoals alleen de Britten dat kunnen, humor, maar toch een verhaal vertellen.
Ben wel benieuwd of onze filmresencent @:Guanabana 'm ook gezien heeft.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen. Puur omdat het de finale is. Maar weet nu wel weer waarom het niet altijd meer kijk.
Moest nog best veel dingen opruimen en doen. Maar toen ik weer ging zitten was het nog niet begonnen met de eerste. Sterker nog, duurde nog een paar minuten
Tip voor jullie: Beat the Champions op RTL op zondagavond (of altijd op Videoland). Gaat lekker snel, veel (moeilijke!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik vind de eerste ronde vooral leuk eigemlijk, gewoon pure trivia vragen
Mijn broertje: "Jaa mag ik op jouw Videoland want ik wil heel graag iets zien"quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik leende laatst mijn videoland acc uit
Paar dagen later realiseerde ik me dat ze ook mijn recently watched kunnen zien
Epi 100 huis anubis
Goedemorgenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:41 schreef Meke het volgende:
Ik wou toch (ook) nog even terugkomen op het spoilen hier hoorIk denk dat het onbewust gaat omdat er soms een best wel grote groep van hier iets tegelijk live kijkt, dat je niet zo door hebt dat niet iedereen dat doet
Maar misschien wel weer even scherp op worden, want bijv ook dat YouTubelinkje dat gepost werd is ook best wel weer een spoiler, dus daar mag wel een waarschuwing bij van mij
![]()
Dat we het even leuk houden voor mensen die op vrijdagavond al zo op zijn dat ze om 20.30 in slaap vielen![]()
![]()
Dus ook alvast een reminder voor vanavond bij WIDM![]()
En er zijn zowel van de slimste mens als WIDM ook gewoon topics hier. Is wel buiten ESF, maar daar kun je wel gewoon live meepraten? En als we dat met een groepje doen is het misschien ook minder eng
Daar heb ik eens over de loop van een week of zo een discussie gelezen over de term onderzeeër. Zo'n ding vaart namelijk in de zee, niet eronder, dus die term klopte niet. Het was meer een indezeeër. Goed punt was de reactie, maar hij kan natuurlijk ook in een oceaan, rivier of meer varen. En om het te onderscheiden van een boot moest het dan maar een tussenwatervaartuig worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een soort KLB. Vooral over tv dacht ik.
Klachten over het jasje van Mart Smeets of het kapsel van Jeroen Pauw.
Terecht klachtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:12 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even mijn beklag doen!
Ik had online vliesbehang besteld, wel vervelend hoor want ja kleur is dan toch moeilijk te bepalen. Maar uiteindelijk toch een keuze gemaakt, namelijk mintgroen.
Gelijk ook een grotere behangschaar erbij besteld, helemaal tevreden want het pakket zou gisteravond bezorgd worden en dan kon ik mooi het weekend behangen, echt zin in maar zucht...
Gisteravond werd alleen de behangschaar bezorgd.![]()
Ja wat moet je nu met een behangschaar zonder behang?
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:12 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even mijn beklag doen!
Ik had online vliesbehang besteld, wel vervelend hoor want ja kleur is dan toch moeilijk te bepalen. Maar uiteindelijk toch een keuze gemaakt, namelijk mintgroen.
Gelijk ook een grotere behangschaar erbij besteld, helemaal tevreden want het pakket zou gisteravond bezorgd worden en dan kon ik mooi het weekend behangen, echt zin in maar zucht...
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:12 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even mijn beklag doen!
Ja snap ik ook hoor, maar is gewoon een setting waar we weer even met z'n allen naar terug moeten, meteen even zeggen: 'joh, zou je dat in spoilers willen zetten', in plaats van zonder spoilers doorpratenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Daar zat ik ook. Maar dan vergat ik als hier poste om in spoilers tags te zetten
Ik snap de klacht van de spoilers, maar het blijft wel een SC. Dus naast random gesprekken over crèmes, wordt hier ook weleens gepraat over corona. Had ook in COR gekund. Of over wielrennen, schaatsen etc. Dan vind ik ook dat er over een tv-programma gepraat kan worden. Al dan niet in spoilersquote:Op zaterdag 23 januari 2021 08:41 schreef Meke het volgende:
Ik wou toch (ook) nog even terugkomen op het spoilen hier hoorIk denk dat het onbewust gaat omdat er soms een best wel grote groep van hier iets tegelijk live kijkt, dat je niet zo door hebt dat niet iedereen dat doet
Maar misschien wel weer even scherp op worden, want bijv ook dat YouTubelinkje dat gepost werd is ook best wel weer een spoiler, dus daar mag wel een waarschuwing bij van mij
![]()
Dat we het even leuk houden voor mensen die op vrijdagavond al zo op zijn dat ze om 20.30 in slaap vielen![]()
![]()
Dus ook alvast een reminder voor vanavond bij WIDM![]()
En er zijn zowel van de slimste mens als WIDM ook gewoon topics hier. Is wel buiten ESF, maar daar kun je wel gewoon live meepraten? En als we dat met een groepje doen is het misschien ook minder eng
Ja nee dat was ook niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap de klacht van de spoilers, maar het blijft wel een SC. Dus naast random gesprekken over crèmes, wordt hier ook weleens gepraat over corona. Had ook in COR gekund. Of over wielrennen, schaatsen etc. Dan vind ik ook dat er over een tv-programma gepraat kan worden. Al dan niet in spoilers
Nou ik had pek en veren al klaargelegd, maar ik wil in 2021 wat meer geduld hebben en wat liever zijn voor de medemensquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Terecht klacht![]()
ESF FOK! Knokploeg er op afsturen?
Yes, veel plezier er meequote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag wordt de bestelde staafmixer bezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |