Jazekerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:00 schreef heywoodu het volgende:
En we zijn los, kom maar door met de vragen! @:MasterCaller, zit u klaar?
Daar lijkt het wel op. De Masters zijn al bekend gemaakt, ik denk dat het nieuwe WK er ook aan zit te komen. Er moet wel eerst weer gedart kunnen worden natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:01 schreef wimderon het volgende:
Denk je dat de WDF met Richard Ashdown aan het roer op korte termijn de rol die de BDO had kan overnemen?
Als lid van de PDPA mag je geen geld inzetten op darten, dus nee dat doe ik nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:02 schreef Szura het volgende:
Gezien je tweet van vanmiddag: zet je zelf weleens geld in op wedstrijden of mag dat niet van de PDC?
De sport ontwikkelt zich snel en de spotters worden ook een jaartje ouder. Maar het ligt zeker niet alleen aan de spotters, nieuwe technieken en veel nieuwe regisseurs maken het niet eenvoudigerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:02 schreef wimderon het volgende:
Waarom lijkt het alsof Sky/ITV met enige regelmaat spotters heeft die het spotten niet beheersen?
Ik heb het nog nooit gezeien of meegemaakt, al is het soms wel close. Moet de neiging soms onderdrukken om een bouncer niet weg te schoppenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:02 schreef BufordTJustice het volgende:
Hallo Jacques, welkom op het forum en dank dat je hier tijd vrij voor wilt maken. Na Jeffrey de Zwaan anderhalf jaar geleden ben je geloof ik de tweede grote naam uit de dartwereld die onze vragen wil beantwoorden.
Mijn eerste vraag: wordt een caller wel eens geraakt door een pijl en is dat jou wel eens overkomen?
Ik heb hier een vervolgvraag op: ben je lid van de PDPA vanwege je activiteiten als mastercaller, of omdat je zelf ook op een bepaald niveau speelt?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Als lid van de PDPA mag je geen geld inzetten op darten, dus nee dat doe ik niet
Voetjebal is geen sportquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezeien of meegemaakt, al is het soms wel close. Moet de neiging soms onderdrukken om een bouncer niet weg te schoppen
Spelers kopieeren meestal wat als succesvol wordt gezien. Als je snelle spelers aan de top hebt krijg je vaak snelle spelers op de tour, heb je fitte spelers aan de top dan zullen nieuwe spelers zich daar ook aan spiegelen. Denk dat de WK titel van Price best spelers zal inspireren ook wat gezonder te levenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Hallo Jacques, leuk dat je hier bent!
Denk je dat we binnen een aantal jaar alleen nog maar topfitte darters in de top gaan zien en dat de 'ietwat corpulente' heren langzaam uit de top zullen wegvallen?
Ik denk van wel en alle coaches uit andere sporten die je spreekt bevestigen dat, maar spelers zullen het echt zelf moeten oppakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef heywoodu het volgende:
Zou fysieke training en een 'fit lichaam' darters kunnen helpen? Er zijn legio voorbeelden van darters die toch met een gezond ogend lichaam de tour betreden, maar een paar jaar later een stuk minder gezond ogen. Ik vraag me dan af of ze baat zouden hebben bij een grotere fitheid.
RTL heeft de rechten nog voor 1 heel seizoen (t/m WK 2022), de onderhandelingen zijn ongetwijfeld al een tijdje bezig, maar ik kan me voorstellen dat andere zenders ook zeker interesse zullen hebben. Denk daarbij aan Ziggo of ESPNquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef wimderon het volgende:
Denk/weet je dat RTL het contract voor wat betreft de uitzendrechten wil verlengen en zijn er eventueel kapers op de kust?
Aziė blijft de beloofde regio, maar ze zullen dan wel spelers moeten leveren. Oost Europa lijkt de eerste markt die echt snel groter wordtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef borisz het volgende:
Wat zijn de groeimarkten qua darten de komende jaren?
Zijn het echt zulke kuddedieren?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Spelers kopieeren meestal wat als succesvol wordt gezien. Als je snelle spelers aan de top hebt krijg je vaak snelle spelers op de tour, heb je fitte spelers aan de top dan zullen nieuwe spelers zich daar ook aan spiegelen. Denk dat de WK titel van Price best spelers zal inspireren ook wat gezonder te leven
Ik ben lid van het bestuur omdat ik daarvoor gevraagd en verkozen ben. Ik behartig met name de belangen van de Europese spelers buiten het VKquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb hier een vervolgvraag op: ben je lid van de PDPA vanwege je activiteiten als mastercaller, of omdat je zelf ook op een bepaald niveau speelt?
Het is altijd een balans tussen een aantal zaken. Zo moeten er sowieso 48 aan de start staan op vrijdag. Om dat te bereiken moeten uitvallers vervangen kunnen worden door spelers die donderdagavond de kwalificatie spelen. Voorheen waren dat ook de Europese spelers, maar die wilden dat in overgrote meerderheid niet meer. Daar is naar geluisterd en die spelen nu in het VK de kwalificaties, maar dat betekent wel dat je alleen nog kunt aanvullen uit HN Qualifiers. Het is een keuzequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ha @:Mastercaller ,
'We' weten dat je actief achter de schermen bent bij deEuro Tours
. We weten dat Van der Voort nog wel eens kritiek heeft op de kwalificatiesystemen voor die Euro Tours.
Wat kan er volgens jou beter? Het lijkt bijvoorbeeld niet ideaal dat er veel Euro Tours in Duitsland zijn en bij eventuele uitvallers onder de gekwalificeerden er meer plekken naar de Host Nation Qualifier gaan.
Ik denk dat het de 'vooruitgang' van het darten is. In het verleden was het anders, maar dat komt niet meer terug. Spelers zullen er mee moeten leren leven. Die schreeuwers betalen wel het prijzengeld voor een groot deelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat vind je van het dartspubliek in landen zoals Nederland, Duitsland en Schotland, waar tegenstanders van landgenoten vaak uitgefloten worden? Hoort dat bij de sfeer?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:07 schreef BufordTJustice het volgende:
De laatste jaren nemen de kijkcijfers van het WK en de Premier League af (en andere toernooien misschien ook wel). Ligt dit alleen aan het afschaffen van de walk on girls of zijn er volgens jou ook andere redenen?
Het is al wel een paar keer op tafel gekomen. Vooralsnog willen ze het niet, misschien in de toekomst wel. Ik denk dat het alleen maar een gevarieerder systeem geeft, maar ik beslis nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef franklop het volgende:
Denk je dat de PDC ooit eens een andere loting erop na gaat houden dan de standaard 1 v 16 en 2 v 15 qua wereldranglijst? Meer zoals ATP doet met tennis, om zo afwisseling qua wedstrijden te krijgen?
Dat klinkt logisch.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef MasterCaller het volgende:
[..]
Ik ben lid van het bestuur omdat ik daarvoor gevraagd en verkozen ben. Ik behartig met name de belangen van de Europese spelers buiten het VK
[..]
Het is altijd een balans tussen een aantal zaken. Zo moeten er sowieso 48 aan de start staan op vrijdag. Om dat te bereiken moeten uitvallers vervangen kunnen worden door spelers die donderdagavond de kwalificatie spelen. Voorheen waren dat ook de Europese spelers, maar die wilden dat in overgrote meerderheid niet meer. Daar is naar geluisterd en die spelen nu in het VK de kwalificaties, maar dat betekent wel dat je alleen nog kunt aanvullen uit HN Qualifiers. Het is een keuze
Heel eerlijk wist ik niet eens van het bestaan. Ik lees niet zo heel veel Forums, ben ook niet heel actief op FB en Insta. Deze oude man is eigenlijk afgehaakt bij Twitter. Ik lees wel veel online nieuws over darten en luister vaak naar podcastsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heb je ooit tijdens het commentaar geven van wedstrijden op het dartforum van FOK! gekeken?
Nee helemaal niet, zodra ik de koptelefoon opzet ben ik dat gevoel kwijt. Soms krijg ik ook wel eens kritiek van kennissen/vrienden als ik wat hard voor ze ben geweest in mijn commentaar. Ik probeer echter wel altijd zo eerlijk mogelijk te zijn, zonder iemand te kwetsen overigens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:09 schreef wimderon het volgende:
Is het moeilijk (zowel in positieve als negatieve zin) om in je rol als commentator te blijven als je een darter waar je een persoonlijke band mee hebt moet becommentariėren?
Voor de dartsliefhebbers hoop ik het van harte. Maar hij moet dan wel zijn zaakjes op orde hebben en alleen met darten bezig zijn. Super talent!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Zie je Corey Cadby ooit nog terugkomen? Die jongen is volledig ontspoort.
Een vervolgvraag hierop.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:15 schreef MasterCaller het volgende:
[..]![]()
Ik hoop alleen door de walk-on girls
Ik heb de bijnaam van Kim Huybrechts ooit eens bedacht en ik denk ook die van Jermaine Wattimena, al weet ik dat laatste niet zeker. Qua regels geven wij als PDPA vaak input richting de PDC, maar dat ik vaak in een groepsgesprek dat die ideeėn tot stand komenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef BufordTJustice het volgende:
Zijn er zaken in het darten waarvan jij kunt zeggen: dat heb ik bedacht, zoals een regel of iets op het podium of een bijnaam van een speler?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |