abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games vrijdag 22 januari 2021 @ 13:39:33 #1
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_197571263
Nieuw stuk van Follow the Money, die wat meer in de financiën van Wilders is gedoken:

twitter


Dat Wilders geld heeft gekregen van een Amerikaanse suikeroom voor zijn minder minder proces was al bekend. Wat nieuw is is dat deze suikeroom ook nogal problematische rechtse projecten sponsort, zoals Project Veritas en de Proud Boys. Die laatste kreeg bekendheid door hun neonazisme en de bestormingen van het Amerikaanse capitool.

Mijn vraag is of Wilders hier gevolgen aan gaat ondervinden of dat hij het weer van zich af schreeuwt, zoals gewoonlijk.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_197571431
Als ik het goed begrijp is het pleidooi cq verweer van Wilders dat hij niets geschonken heeft gekregen. Hoewel ik mij bij die nuance iets kan voorstellen had Wilders dit desondanks gewoon moeten melden. Al was het maar voor de zekerheid.

Ik verwacht niet dat dit consequenties gaat hebben vanuit de partij. Er is niemand die Wilders een strobreed in de weg kan leggen, gelet op hoe deze partij is georganiseerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2021 13:49:59 ]
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 13:51:54 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197571454
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 13:39 schreef Puddington het volgende:
Nieuw stuk van Follow the Money, die wat meer in de financiën van Wilders is gedoken:

[ twitter ]

Dat Wilders geld heeft gekregen van een Amerikaanse suikeroom voor zijn minder minder proces was al bekend. Wat nieuw is is dat deze suikeroom ook nogal problematische rechtse projecten sponsort, zoals Project Veritas en de Proud Boys. Die laatste kreeg bekendheid door hun neonazisme en de bestormingen van het Amerikaanse capitool.

Mijn vraag is of Wilders hier gevolgen aan gaat ondervinden of dat hij het weer van zich af schreeuwt, zoals gewoonlijk.
Wilders gaat hier niets over zeggen, dat deed hij met zijn donaties in het verleden uit nogal twijfelachtige en vooral buitenlandse bron ook al niet en zijn stemmers interesseert het geen zak.

Wilders en de PVV krijgen hun voornaamste inkomsten al vele jaren uit het buitenland, volgens mij, na het gelazer over de slachtwet droogde een groot deel op omdat Joodse donoren hem daarna niet meer steunden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197574774
Wilders heeft geen dubbelle moraal, maar een oneindig moraal met allerlei zijwegen en splitsingen die hij zelf maakt om alles in zijn straatje passend te krijgen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197575892
Je merkt wel in het land dat veel normale Nederlanders en het Nederlandse media Geert Wilders niet meer serieus nemen. Hij zal zoals de laatste jaren aan de zijlijn blijven schreeuwen en vaak bepaalde bevolkingsgroepen beledigen maar daar blijft het ook bij. Het is net een hond die vaak blaft maar nooit bijt.
pi_197576090
Dat interesseert zijn kiezers helemaal niks.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_197581154
Ik ben toch wel benieuwd hoeveel shekel Likud in de partijkas van de PVV stopt.
pi_197581208
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 18:49 schreef Terreros85 het volgende:
Dat interesseert zijn kiezers helemaal niks.
Net als de helft van het verkiezingsprogramma. Alsof Henk en Ingrid gelukkiger worden als alle korans worden verbrand en moskeeën worden omgebouwd tot winkelcentra.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 22:10:12 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197581321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:02 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoeveel shekel Likud in de partijkas van de PVV stopt.
Niets. Er waren wel grote Israelische en Joodse donoren in het verleden en geregelde meetings op de Israelische ambassade maar die zijn afgehaakt nadat Wilders het ritueel slachten (wat voor Joden ook een ding was) af wilde schaffen en daar voor stemde, als ik het goed weet. Dit speelde alweer een tijdje geleden dus excuses als ik het mis heb.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 22:23:05 #10
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197581565
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 18:39 schreef Lariekoek11 het volgende:
Je merkt wel in het land dat veel normale Nederlanders en het Nederlandse media Geert Wilders niet meer serieus nemen. Hij zal zoals de laatste jaren aan de zijlijn blijven schreeuwen en vaak bepaalde bevolkingsgroepen beledigen maar daar blijft het ook bij. Het is net een hond die vaak blaft maar nooit bijt.
Maar invloed heeft hij echt wel. Het trekt de VVD en CDA naar rechts met allerlei 'moskee pesten' troep. Zo een haatheks als Bente Becker zou er niet zijn zonder de PVV.

En als iets niet in een regeerakkoord wordt geregeld, dan biedt de PVV uitkomst voor de VVD.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197582020
'Haatheks' :'). En dat dan omdat ze een andere visie heeft over migratie dan jij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2021 22:46:50 ]
  Beste debater 2022 vrijdag 22 januari 2021 @ 23:19:47 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197582606
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:46 schreef Dejannn het volgende:
'Haatheks' :'). En dat dan omdat ze een andere visie heeft over migratie dan jij.
'Kopvoddentaks' en 'nepparlement' zijn geciviliseerder termen inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 22 januari 2021 @ 23:33:54 #13
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197582861
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:46 schreef Dejannn het volgende:
'Haatheks' :'). En dat dan omdat ze een andere visie heeft over migratie dan jij.
Nee niet daarom.

Vanwege de uitgestralen agressie en haat tegen de zwakke aardbewoners; vanwege het willen verdrinken van mensen en terugduwen van bootjes; vanwege het bezigen van termen als "gespuis" en "profiteurs". En omdat qua geldstromen alleen moskeeën worden aangepakt (niet dus al het maffiageld dat door Nederland stroomt), wat gewoon pure discriminatie is. Het etnische profileren.

De niet aflatende PVV corvee, discriminerende voorstellen, gecombineerd met een agressie en gespeelde boosheid resulteert in de terechte woorden: haatheks.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 23 januari 2021 @ 08:13:10 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197585569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 18:49 schreef Terreros85 het volgende:
Dat interesseert zijn kiezers helemaal niks.
Maar dat is geen reden eens om niet eens flink in deze stront te roeren
pi_197585606
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:33 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee niet daarom.

Vanwege de uitgestralen agressie en haat tegen de zwakke aardbewoners; vanwege het willen verdrinken van mensen en terugduwen van bootjes; vanwege het bezigen van termen als "gespuis" en "profiteurs". En omdat qua geldstromen alleen moskeeën worden aangepakt (niet dus al het maffiageld dat door Nederland stroomt), wat gewoon pure discriminatie is. Het etnische profileren.

De niet aflatende PVV corvee, discriminerende voorstellen, gecombineerd met een agressie en gespeelde boosheid resulteert in de terechte woorden: haatheks.
Ik stel vast dat de haat ook wel een beetje in jou zit. Daarnaast bedien je jezelf van dezelfde opstelling en taalgebruik. Dat maakt je allemaal een stuk minder objectief.

Verder veel aantijgingen zonder basis. Zie dikgedrukt. Nooit een PVV-er horen zeggen dat mensen maar moeten verdrinken, dat de zwakke aardbewoner mag verteren (zeker niet in Nederland). Ook heb ik Wilders nog nooit met een mes stekende bewegingen naar het parlement of ministers zien maken. Ergo agressief worden is wel een hele zware overdrijving. Dan was Agnes Kant een soort Tasmaanse duivel.

Ohja en was niet zo'n beetje het hele parlement voor dat financieringsonderzoek rondom moskeeen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2021 08:27:31 ]
pi_197586055
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 08:25 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Verder veel aantijgingen zonder basis. Zie dikgedrukt. Nooit een PVV-er horen zeggen dat mensen maar moeten verdrinken, dat de zwakke aardbewoner mag verteren (zeker niet in Nederland).
Dat is inderdaad meer het taalgebruik van hun geestverwanten van FvD (en tegenwoordig JA21). Maar het is natuurlijk wel zo dat de PVV daarin een wegbereider is geweest door hun steeds hardere en lompere uitspraken over vluchtelingen, moslims etc..

[ Bericht 0% gewijzigd door KareldeStoute op 23-01-2021 11:34:44 ]
  zaterdag 23 januari 2021 @ 11:11:38 #17
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197587314
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 08:25 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik stel vast dat de haat ook wel een beetje in jou zit. Daarnaast bedien je jezelf van dezelfde opstelling en taalgebruik. Dat maakt je allemaal een stuk minder objectief.
Ik ga niet objectief zijn tegen een partij die de afschaffing van apartheid een "vergissing" heeft genoemd (Bosma) of de volledige naam "Hussein Obama" prefereert.

Verder ben ik ook wel bekend met jouw xenofobe post-historie en ga ik dus niet overal voetnoten bij zoeken.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197587599
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:17 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een onzin. Over partijen als D66 en ChristenUnie zeg ik dit natuurlijk totaal niet.
Ja, goh, nogal logisch. Dit zijn centrum(-linkse) partijen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:17 schreef Klopkoek het volgende:
Om even een voormalige conservatieve VVDer aan te halen:
[ twitter ]
Prima filmpje dit. Wat een topvrouw! O+ Ik ga misschien wel op haar stemmen. Zij heeft duidelijk kijk op de zaak.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:17 schreef Klopkoek het volgende:
Jullie zijn door en door slechte posters.
Je bedoelt users met een andere visie dan jij. Dat an sich maakt noch mij, noch jou een slechte poster.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:17 schreef Klopkoek het volgende:
De ironie is natuurlijk dat als hier in Nederland eens een noodsituatie ontstaat en mensen moeten vluchten, het best kan zijn dat andere landen ons ook gaan weigeren. Daar zullen de VVDers en hun handige Ons-Soort-Mensen dan minder last van hebben, maar de rest van de bevolking wel.
Mocht dit onverhoopt ooit nog eens gebeuren, hebben landen daar het volste recht op. Het is geen verplichting voor landen om hulp te bieden. Onderdak krijgen in een ander land is een gunst, geen recht.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 11:37:52 #19
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197587660
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 09:29 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dat is inderdaad meer het taalgebruik van hun geestverwanten van FvD (en tegenwoordig JA21). Maar het is natuurlijk wel zo dat de PVV daarin een wegbereider is geweest door hun steeds hardere en lompere uitspraken over vluchtelingen, moslims etc..
De PVV en Wilders staan altijd vooraan te twitteren als er vluchtelingen hier naartoe komen. Nooit als naar buiten komt dat er bootjes lek worden geschoten. Dan blijven ze sowieso stil.

Sowieso heeft de PVV ver voor FvD woorden geïntroduceerd als "moslimkolonisten" en "straatterroristen".
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 23 januari 2021 @ 11:38:35 #20
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_197587673
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:17 schreef Klopkoek het volgende:

Typisch wel dat de altijd bekrompen en islamofobe provinciaal Van_Poppel deze post vol met stromannen een duim omhoog geeft.

Jullie zijn door en door slechte posters.
Hoezo ben ik een islamofoob? :? Omdat ik voor opvang in de eigen regio ben?

Iedereen die het niet met jou eens is, wordt gelijk weer in die hoek gezet. Jammer.

Ik stem trouwens op een middenpartij die voor de vrijheid van onderwijs is (ook islamitisch onderwijs). Als ik echt een islamofoob zou zijn, dan zou ik wel ergens anders op stemmen.
pi_197587710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De PVV en Wilders staan altijd vooraan te twitteren als er vluchtelingen hier naartoe komen. Nooit als naar buiten komt dat er bootjes lek worden geschoten. Dan blijven ze sowieso stil.

Sowieso heeft de PVV ver voor FvD woorden geïntroduceerd als "moslimkolonisten" en "straatterroristen".
Oh de PVV is natuurlijk ook gewoon een tuigpartij. Maar in woordkeuze is men bij FvD en aanverwanten net even ranziger en radicaler. Dat is alles.
pi_197587767
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]Omdat ik voor opvang in de eigen regio ben?
Is er iets of iemand dan tegen opvang in de regio? Het wordt pas dwaas als je dat als enige oplossing ziet maar dat lijkt me normaalgesproken voorbehouden aan radicaalrechts en haar aanhang.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 11:59:32 #23
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197588033
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:43 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Is er iets of iemand dan tegen opvang in de regio? Het wordt pas dwaas als je dat als enige oplossing ziet maar dat lijkt me normaalgesproken voorbehouden aan radicaalrechts en haar aanhang.
Verder is het CDA steeds minder een middenpartij geworden en meegetrokken door Wilders/Baudet. De internationale indelingen schatten hen dan ook niet meer als 'midden' in, dat is de feitelijke waarheid.

Ook is de vrijheid van onderwijs bij hen steeds meer op de helling gekomen. Dat kunnen ze zonder veel zorgen doen, want de kans dat witte CDA ambtenaren op OCW even christelijke scholen gaan aanpakken is minimaal.



Er staat weliswaar niet letterlijk dat islamistische scholen moeten worden aangepakt, maar insiders weten wel beter, en weten ook dat christelijke orthodoxe scholen weinig te vrezen zullen hebben. Helemaal gezien de afbraak van de rechtstaat (met een grote ideologische rol voor Donner).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197588085
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Verder is het CDA steeds minder een middenpartij geworden en meegetrokken door Wilders/Baudet. De internationale indelingen schatten hen dan ook niet meer als 'midden' in, dat is de feitelijke waarheid.

Ook is de vrijheid van onderwijs bij hen steeds meer op de helling gekomen. Dat kunnen ze zonder veel zorgen doen, want de kans dat witte CDA ambtenaren op OCW even christelijke scholen gaan aanpakken is minimaal.

[ afbeelding ]

Er staat weliswaar niet letterlijk dat islamistische scholen moeten worden aangepakt, maar insiders weten wel beter, en weten ook dat christelijke orthodoxe scholen weinig te vrezen zullen hebben. Helemaal gezien de afbraak van de rechtstaat (met een grote ideologische rol voor Donner).
Je gepreek over CDA (of VVD) lijkt me niet zo van toepassing in een topic over Wilders. Open lekker een topic over de vrijheid van onderwijs als je daar los over wil gaan....
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:05:40 #25
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197588139
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Je gepreek over CDA (of VVD) lijkt me niet zo van toepassing in een topic over Wilders. Open lekker een topic over de vrijheid van onderwijs als je daar los over wil gaan....
Het hele punt is dat hij misschien aan de "zijlijn blijft schreeuwen" zoals hierboven wordt gezegd, maar meeregeren niet noodzakelijk is voor het hebben van invloed op beleid (en stemrecht in het parlement).

Maar bedankt verder voor je waardering.

[ Bericht 2% gewijzigd door Klopkoek op 23-01-2021 12:12:24 ]
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197589255
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Verder is het CDA steeds minder een middenpartij geworden en meegetrokken door Wilders/Baudet. De internationale indelingen schatten hen dan ook niet meer als 'midden' in, dat is de feitelijke waarheid.

Ook is de vrijheid van onderwijs bij hen steeds meer op de helling gekomen. Dat kunnen ze zonder veel zorgen doen, want de kans dat witte CDA ambtenaren op OCW even christelijke scholen gaan aanpakken is minimaal.

[ afbeelding ]

Er staat weliswaar niet letterlijk dat islamistische scholen moeten worden aangepakt, maar insiders weten wel beter, en weten ook dat christelijke orthodoxe scholen weinig te vrezen zullen hebben. Helemaal gezien de afbraak van de rechtstaat (met een grote ideologische rol voor Donner).
Je hebt het er maar druk mee beste Klopkoek.
CDA is een prima middenpartij met een linkerflank en een rechterflank en prima mensen die in de partij rondlopen.
In het verleden was het misschien vnl. een partij van en voor de ouderen maar tegenwoordig is het een partij waartoe ook steeds meer jongere mensen zich aangetrokken voelen
Ik denk dat er nog wel tijd komt dat ook jij overstag gaat !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 13:25:33 #27
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197589386
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 13:16 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je hebt het er maar druk mee beste Klopkoek.
CDA is een prima middenpartij met een linkerflank en een rechterflank en prima mensen die in de partij rondlopen.
In het verleden was het misschien vnl. een partij van en voor de ouderen maar tegenwoordig is het een partij waartoe ook steeds meer jongere mensen zich aangetrokken voelen
Ik denk dat er nog wel tijd komt dat ook jij overstag gaat !
Leuk praatje uit de marketingfolder, maar het 'Corrupt Democratisch Appel' blijft een verrechtste partij volgens internationale experts (zoek zelf maar op), en ook is de achterban sterk vergrijsd. Zie figuur 4 uit deze link:
https://stukroodvlees.nl/(...)jes-de-christenunie/

Electoraal, en dat is relevant voor het onderwerp hier, is er een sterke overlap met de PVV. Het CDA concurreert en vist in de vijver van de PVV.

Verder is het prima om als partij zo laag mogelijke belastingen na te streven (hoe je die druk van verdeelt is iets anders), maar dan wel met dien verstande dat de lastendruk en sociale uitgaven nu al onder het EU27 gemiddelde liggen, volgens Eurostat.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197590142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

'Kopvoddentaks' en 'nepparlement' zijn geciviliseerder termen inderdaad.
Laten we het er op houden dat Geert een woordkunstenaar is.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_197592397
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]


Verder ben ik ook wel bekend met jouw xenofobe post-historie en ga ik dus niet overal voetnoten bij zoeken.
Dit heb je wel eens vaker gezegd maar kun je hier een voorbeeld van geven dan? Ik vind mezelf helemaal niet xenofoob namelijk. Of is iedereen die niet meegaat in het haatzaaien tegen de PVV en gretig knikken bij de vergelijking met NSB ineens zelf ook een xenofoob?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2021 16:46:56 ]
pi_197592476
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 09:29 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dat is inderdaad meer het taalgebruik van hun geestverwanten van FvD (en tegenwoordig JA21). Maar het is natuurlijk wel zo dat de PVV daarin een wegbereider is geweest door hun steeds hardere en lompere uitspraken over vluchtelingen, moslims etc..
Ze zijn niet de heiligste van de klas. En het is mijn smaak ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat we oeverloos de daden van deze partij moeten overdrijven of zelfs criminaliseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2021 17:03:58 ]
pi_197594817
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 16:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dit heb je wel eens vaker gezegd maar kun je hier een voorbeeld van geven dan? Ik vind mezelf helemaal niet xenofoob namelijk. Of is iedereen die niet meegaat in het haatzaaien tegen de PVV en gretig knikken bij de vergelijking met NSB ineens zelf ook een xenofoob?
Jezelf voor dom houden in deze is ook wat kinderachtig hoor :s).
  donderdag 28 januari 2021 @ 13:48:27 #32
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197684900
https://www.ftm.nl/artike(...)es-financier-wilders

quote:
Robert J. Shillman is de Amerikaanse suikeroom die in de ‘minder Marokkanen’-zaak de advocaat van Geert Wilders betaalde. Shillman is ook een van de financiers van Project Veritas, een organisatie gelieerd aan de Proud Boys van wie steeds duidelijker wordt dat ze een leidende rol speelden in de gewelddadige bestorming van het Capitool. Het Canadese parlement riep de regering al op om groepen als de Proud Boys voortaan als terreurorganisaties te behandelen. De Verenigde Staten lijken dat spoor te volgen. Follow the Money sprak terrorisme-experts over de vraag hoe we de donaties van Shillman moeten duiden.
Wilders heeft kortere lijntjes met terroristische organisaties dan de gemiddelde met Saoedisch geld gefinancieerde haatimam. Wat een vent :') Wel benieuwd met welk whataboutism zijn aanhang dit gaat afdoen als erover zwijgen niet langer mogelijk is.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 05:41:41 #33
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_197697875
Aan Wilders heb je geen reet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')