Dacht dat jij wel een goede relatie had :squote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ken zo'n vrouw die helemaal verliefd is op Aquaman, die zou hem doen met haar vriend er jankend naast zei ze.
Ja want daarom trouwen mensen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel een goede relatie had :s
Aquaman heeft wel een goed lichaamquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ken zo'n vrouw die helemaal verliefd is op Aquaman, die zou hem doen met haar vriend er jankend naast zei ze.
Ik zodat als zijn vliegtuig neer zou kletteren ik niet in de shit zou komenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch niet vanwege het kind?
Want dat ging bij myrr niet zo
Huh ben jij getrouwdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zodat als zijn vliegtuig neer zou kletteren ik niet in de shit zou komen
Het was niet vanwege de liefde blijkbaar mimimi
Nou het is uiteindelijk een hele leuke dag geworden, al was de strekking puur zakelijk.quote:
quote:
quote:
Is dat dezelfde chick nog die jij niet wilt beffen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:42 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou het is uiteindelijk een hele leuke dag geworden, al was de strekking puur zakelijk.
Trouwen zou op Ceram geschieden op een afgelegen resort maarja![]()
Helpt wel met hem financieel te plukken nu zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:42 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou het is uiteindelijk een hele leuke dag geworden, al was de strekking puur zakelijk.
Trouwen zou op Ceram geschieden op een afgelegen resort maarja![]()
watquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat dezelfde chick nog die jij niet wilt beffen?
Wat heb je gehaald bij de macquote:
Oh het gaat over beffen en dima is er hoorquote:
Nee, wel gezien bij westerse mannen. Is ook best cliché. Komt ook vaak voor bij gasten die hier niet worden gezien door vrouwen en er daar gewoon intrappen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Weet jij alles van met die Thaise dames zeker
Dat zou egoïstisch zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Helpt wel met hem financieel te plukken nu zeker
correlatie is geen causaliteitquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh het gaat over beffen en dima is er hoor
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat dezelfde chick nog die jij niet wilt beffen?
Gezonde basis. Ben ik niet van je gewendquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, wel gezien bij westerse mannen. Is ook best cliché. Komt ook vaak voor bij gasten die hier niet worden gezien door vrouwen en er daar gewoon intrappen.
Ik ben al een tijdje met een vlaamse en wij zijn financieel onafhankelijk van elkaar. Ik ben getrouwd met m'n werk, zij ook.
Wat heeft mijn kind aan een leeggeplukte vader precies?quote:
Dan kan hij het geld niet uitgeven aan z'n nieuwe chicksquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat heeft mijn kind aan een leeggeplukte vader precies?![]()
We moeten er beiden goed uit komen. Mijn opleiding moet af en daarna is het ieder voor zich wat mij betreft.
Oh wacht jij bent niet azpi? :squote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat heeft mijn kind aan een leeggeplukte vader precies?![]()
We moeten er beiden goed uit komen. Mijn opleiding moet af en daarna is het ieder voor zich wat mij betreft.
Ik heb geen relatie gehad met een simpele mongool die niet voor z’n kind zorgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kan hij het geld niet uitgeven aan z'n nieuwe chicks
Azpi is stilletjes vertrokken nadat hij full retard ging en enkel die walgelijke Aber hem nog leuk vond.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent niet azpi? :s
Haha nope die is al ff weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent niet azpi? :s
Weet je zeker dat hij echt weg isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Azpi is stilletjes vertrokken nadat hij full retard ging en enkel die walgelijke Aber hem nog leuk vond.
Ja kan het niet bijhouden, al die kloontjesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Azpi is stilletjes vertrokken nadat hij full retard ging en enkel die walgelijke Aber hem nog leuk vond.
Beter opletten wellicht. Moet ik ook, steeds beter. Je wordt genaaid waar je bijstaat en niet alleen door vrouwen. Door alles en iedereen zowat. Ik ben heel achterdochtig geworden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gezonde basis. Ben ik niet van je gewend
Nou als je je familie opgeeft om een keer je zaad in een ander kutje te kunnen deponeren is simpele mongool best toepasselijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie gehad met een simpele mongool die niet voor z’n kind zorgt.Kleine komt niets tekort aan aandacht en zorg.
Hier in KLBSC is iedereen real gelukkigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beter opletten wellicht. Moet ik ook, steeds beter. Je wordt genaaid waar je bijstaat en niet alleen door vrouwen. Door alles en iedereen zowat. Ik ben heel achterdochtig geworden.
Wat :squote:
Mensen zijn multidimensionale wezens en ja wat dat betreft eens al was het natuurlijk niet de bedoeling dat ik erachter zou komen. Maakt hem nog geen vreselijke vader. Mensen gaan uit elkaar. Ik ben wel blij dat onze wegen scheiden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou als je je familie opgeeft om een keer je zaad in een ander kutje te kunnen deponeren is simpele mongool best toepasselijk
Zijn kansloze act en smakeloze opmerkingen zijn weg hier, boeit mij het verder.quote:
Tot overmorgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
M'n mening weer eens gegeven in nws. Als dat maar goed gaat
wat zei die allemaal danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn kansloze act en smakeloze opmerkingen zijn weg hier, boeit mij het verder.
Hihiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
koop bitcoin
enige kans om te ontsnappen uit de matrix
Als jij blij bent ben ik het ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn kansloze act en smakeloze opmerkingen zijn weg hier, boeit mij het verder.
Maar dan ben je nooit blijquote:
Ik heb een beroep dat vrij veel vergt. Toewijding is essentieel. Ik vind het ook leuk om te doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
koop bitcoin
enige kans om te ontsnappen uit de matrix
De dictator noemen wij hem.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haal je geen vreugde uit je lidmaatschap van de hahaatjes
@:hermiehermann
kredietcrisis woningcrisis klimaatcrisis coronacrisisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb een beroep dat vrij veel vergt. Toewijding is essentieel. Ik vind het ook leuk om te doen.
Wat nou matrix? Wat praat je over bitcoins? Droom verder. Bitcoins gaan je niet helpen. Mensen hebben een baan en bouwen iets op. Zo werkt het.
Stemmingmakerij om mij te bestempelen als een boomer Catkiller. Dat weet je best.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:19 schreef Catkiller het volgende:
Kijk Niels eens praten als een boomer
Heb ik ook allemaal last van. Je punt? Geldt voor de meeste mensen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kredietcrisis woningcrisis klimaatcrisis coronacrisis
leven opbouwen lol
goeie grap
Haal bier dan zal ik 'ns kijke.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
NWS / Biden kiest transgender als onderminister volksgezondheid
Kan iemand Etto even tot de orde roepen
Mwa hij is eigenlijk al uitgeluld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:16 schreef Makrelis het volgende:
Niet m'n favoriet, maar akkoord. Ik ga even kijken bij Etto. Proost en dank je.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa hij is eigenlijk al uitgeluld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |