abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 30 januari 2021 @ 11:17:32 #51
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197719923
SPOILER: LeesFok legt uit waar de verwarring door ontstond (moderatie)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Laten we on-topic verdergaan-

[ Bericht 1% gewijzigd door fietsie op 30-01-2021 18:50:54 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 15 februari 2021 @ 11:52:11 #52
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_198015106
Welke sekstoy favo is hebt bij mij ook wel af van m'n bui.

Ik heb een womanizer, gegarandeerd snel orgasme maar voor mij ook een beetje 'leeg' ofzo. Prima om even op de warmen om daarna lekker lekker bezig te kunnen zijn. Ik gebruik m ook graag om anale seks voor te bereiden. Maar dan zet ik m expres niet goed tegen m'n clit aan. Dan word ik ontzettend nat maar bereik ik geen orgasme.

Sowieso tease ik mezelf graag.

Verder mooi formaat dildo om echt lekker te gebruiken. Meestal gebruik ik m alleen. Ik had een vibrator ooit maar dat ding is kapot gegaan. Dat gedraai met kralen enzo. Nee hoeft niet zo.

Heb ook nog een glazen dildo. Was er vroeger geen fan van meer inmiddels wel. Maar dan meer anaal.

Ik ben nog wel benieuwd naar een vibrator die je in je draagt en waarmee je zelf of je partner deze aan en uit kan zetten.

Maar goed, ik heb niet echt een favoriet, het is maar wat de bui is.
pi_198019317
elektrosex toys
pi_198029421
vrouw en ik samen genieten van wevibe tango.

zij vind het een genot om klaar te komen met penetratie en tango op clit
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:13:39 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198031053
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ja, de TT zegt het al! Wat is jouw favo sextoy en waarom?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198387964
- TS vraagt om een advies voor haarzelf; dit kon je opmaken door de OP te lezen -

[ Bericht 91% gewijzigd door fietsie op 09-03-2021 13:30:16 ]
pi_198388158
- TS vraagt om een advies voor haarzelf; dit kon je opmaken door de OP te lezen -

[ Bericht 88% gewijzigd door fietsie op 09-03-2021 13:30:25 ]
pi_198422323
Ik moet de OP lezen, maar geen idee wat dit is, ben hier nieuw
  woensdag 10 maart 2021 @ 09:22:16 #59
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198422574
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 08:58 schreef Tatt0046 het volgende:
Ik moet de OP lezen, maar geen idee wat dit is, ben hier nieuw
OpeningsPost, van TS, de TopicStarter.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_198494406
Ik had eerst altijd zo'n bullet vibrator. Prima ding, goed voor mij ook want ik ben superlui (je hoeft zelf niet veel te doen).
Satisfyer Pro 2.0. heb ik nu en is echt heel goed. Is met luchtdruk, kan ook onder water.

Maar het is gewoon een heel persoonlijk iets. Daarom vind ik het moeilijk om je te adviseren, maar zeg ik gewoon wat ik zelf fijn vind. Ik hou bijv. niet van hardere aanrakingen of harde trillingen, en dit ding heeft iets van 11 standen en je kan dus zelf bepalen hoe intens het is. Dat werkt prima voor mij :P
Als je je hierin herkent, kan je dit dus een keer proberen als je dat nog niet gedaan hebt.
En heeft goede recensies.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2021 14:08:49 ]
pi_198760221
Je zou ze eigenlijk eerst een moeten kunnen uitproberen, al zo vaak iets gekocht wat het uiteindelijk niet is.

We gebruiken nu nog regelmatig de wevibe 2 dus die oude met te weinig stimulatie, maar door de 2 kanten en penetratie toch erg fijn.

De jimmy jane ascend 2 is erg fijn. Door de lange vingers is hij zowel clitoraal, vaginaal, anaal, vagina al en anaal te gelijk, maar ook in bepaalde standjes, en tijdens het aftrekken heel goedtegebruiken. De trilling is de krachtigste op batterij die we hebben gehad. Hij is niet fluisterstil.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 09:07:20 #62
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198760529
2 april kun je weer bestellen bij Bad Dragon, kan het echt aanraden.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_198761021
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:07 schreef Tyr80 het volgende:
2 april kun je weer bestellen bij Bad Dragon, kan het echt aanraden.
Hoe, wat, waar, wie?

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 08:24 schreef Nico987 het volgende:
Je zou ze eigenlijk eerst een moeten kunnen uitproberen, al zo vaak iets gekocht wat het uiteindelijk niet is.

We gebruiken nu nog regelmatig de wevibe 2 dus die oude met te weinig stimulatie, maar door de 2 kanten en penetratie toch erg fijn.

De jimmy jane ascend 2 is erg fijn. Door de lange vingers is hij zowel clitoraal, vaginaal, anaal, vagina al en anaal te gelijk, maar ook in bepaalde standjes, en tijdens het aftrekken heel goedtegebruiken. De trilling is de krachtigste op batterij die we hebben gehad. Hij is niet fluisterstil.
O god ja dat lawaaaaaaai! Eigenlijk zou ik ook wel eens een goede toy willen hebben waarbij je niet eerst mentaal over die wall of sound hoeft heen te stappen :D

Bedankt voor je tips, ik ga ze eens rustig bekijken.

quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik had eerst altijd zo'n bullet vibrator. Prima ding, goed voor mij ook want ik ben superlui (je hoeft zelf niet veel te doen).
Satisfyer Pro 2.0. heb ik nu en is echt heel goed. Is met luchtdruk, kan ook onder water.

Maar het is gewoon een heel persoonlijk iets. Daarom vind ik het moeilijk om je te adviseren, maar zeg ik gewoon wat ik zelf fijn vind. Ik hou bijv. niet van hardere aanrakingen of harde trillingen, en dit ding heeft iets van 11 standen en je kan dus zelf bepalen hoe intens het is. Dat werkt prima voor mij :P
Als je je hierin herkent, kan je dit dus een keer proberen als je dat nog niet gedaan hebt.
En heeft goede recensies.
Ha, een antwoord op de daadwerkelijke vraag *O* Bedankt voor je uitleg en boks voor je "ik ben superlui :D".

Die satisfyer pro staat wel op mn lijstje, meer omdat ik er ZO VEEL positieve verhalen over lees. Maar ik vraag me tegelijk wel af of die voor mij nou zo wereldschokkend gaat zijn en dan is het toch best een uitgave... Aan de andere kant neemt bol.com geloof ik alles terug (getuige dat ene interview waarin een magazijn medewerker vertelde "mensen sturen alles terug, zo'n dildo met de stukken stront er nog aan, nemen ze nog aan ook" :') Maar ik geloof niet dat ik het over mn hart zou kunnen krijgen een gebruikte sextoy terug te sturen :D Al heb ik ze ook eens in... een kringloop zien staan :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 10:52:35 #64
441859 crew  Lenny77
pi_198761754
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

Al heb ik ze ook eens in... een kringloop zien staan :D
:o Dat koopt toch geen mens :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198762759
Ik vind het al een ding om foto's te sturen naar de fabrikant van mijn inmiddels dus helaas kapotte Lelo Siri 2 :D.
(Het mechanisme is niet kapot, maar het zwarte siliconenrubber lijkt wat te zijn gaan 'lubberen' (wat een woord..) en nu zit dat veel te los, dus kan er water/vocht/andere rotzooi in het apparaatje komen.

Maar goed, OT: ik was dus altijd enorme fan van de Lelo Siri 2, want krrrrrrachtig en hoewel niet gigantisch, wel een wat breder oppervlakte dan bijvoorbeeld de WeVibe. Die heb ik ook, maar hoewel het idee wel leuk is, de ander de controle te geven, merk ik dat 'ie toch wat minder krachtig is, wat smaller oppervlak (vind ik minder prettig als het over het clitoraal gebied gaat) en dat ik toch altijd nog een hand nodig heb om het ding goed op z'n plaats te houden. Hij floept er anders gewoon uit :+

Nadeel van die Lelo is dat 'ie sinds ik hem kocht bijna in prijs verdubbeld is :') (of nouja, ik kocht hem voor 90 euro oid, en nu kost ie gewoon 150. )
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:06:50 #66
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198763120
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe, wat, waar, wie?
https://bad-dragon.com/
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 30 maart 2021 @ 14:11:51 #67
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198764531
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:o Dat koopt toch geen mens :r
Daar gaat je kerstcadeau. ;)
soooo, da's mooi!
pi_198777305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:o Dat koopt toch geen mens :r
Er is een groeiende interesse in gedragen slipjes. Dit is next level.
pi_198786324
Mijn favorieten van wat trilt zijn de Palmpower Wand Vibrator en de Satisfyer Pro Plus Vibration. Beiden doen hun werk snel en lekker, de wand is iets uhm...heftiger en bewerkt meer de hele vagina, de satisfyer is gericht op de clitoris alleen. Dan heb ik ook nog een Pipedream Wanachi Massage en wand vibrator die de g-plek en de clitoris stimuleert.
Verder een glazen dildo, persoonlijk vind ik die juist met warm weer ook fijn, heb hem wel eens even in de koelkast gelegd voor gebruik, wat ook weer een sensatie apart geeft. En dan ook nog een gewone dildo, soms in combinatie met de satisfyer ook erg aangenaam. En samen met vriendlief wel eens gebruikt voor dp.

Heb nog veel meer, maar dit zijn mijn favorieten
pi_198788054
De womanizer en satisfyer lijken het zelfde te doen.
Heeft iemand ervaring met beide en is het prijsverschil te rechtvaardige met dat de womanizer het beter doet?
  donderdag 1 april 2021 @ 20:11:49 #71
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198804844
Ik heb al jaren dezelfde vibo. Roze, paar standen. En hij doet z’n werk prima. O+

Geen idee welk merk, eens bij bol.com besteld, om de lovende reacties.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198816268
Goed verhaal. Lekker kort.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198816685
Behoefte aan plug-in strap-on tips?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198816921
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:33 schreef Vanyel het volgende:
Behoefte aan plug-in strap-on tips?
Allerminst liefje :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198816944
Jammer -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')