SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
RIP je mailbox.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik heb op Amazon gekeken, nu krijg ik de komende maand weer allemaal mailtjes van ze.
quote:Vaccinfabriek Wales dreigt te overstromen
Als gevolg van hoogwater en noodweer dreigt een vaccinfabriek in Wales te overstromen. Volgens Britse media worden brandweerlieden ingezet om water weg te pompen. Het gaat om een fabriek waar het vaccin ontwikkeld door de universiteit van Oxford en AstraZeneca wordt geproduceerd. Er is nog niets bekend over schade.
Als ik niemand kan zien, moet ik wel wat te doen hebben hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Niet zoveel bestellen allemaal mensen, zo duurt de lockdown maar voort en voort, even toekomen met de huidige rommel voor een paar weken en alles is weer normaal zoals het hoort.
Daarom open ik Amazon linkjes tegenwoordig in een privévenster zodat je dat gezeik niet hebtquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik heb op Amazon gekeken, nu krijg ik de komende maand weer allemaal mailtjes van ze.
Maar, maar je hebt een vrouwenlijf, ik zou me echt geen seconde vervelen dan hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik niemand kan zien, moet ik wel wat te doen hebben hoor.
mijn huidige oordopjes zijn zo kut dat ik daar niet langer mee wil sportenquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Niet zoveel bestellen allemaal mensen, zo duurt de lockdown maar voort en voort, even toekomen met de huidige rommel voor een paar weken en alles is weer normaal zoals het hoort.
Da's leuk voor een uurtje, dan zijn er nog aardig wat "lege" uren in een dag over.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar, maar je hebt een vrouwenlijf, ik zou me echt geen seconde vervelen dan hoor.
Had je niet beter kunnen zeggen dat ze gewoon niet meer moeten bellenquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
telemarketeers zijn wel hardnekkig.
En dom ook.
1x opgenomen en aangeven dat ze niet overdag maar s avonds moeten bellen.
Dat beloven ze dan ook te doen.
vervolgens proberen ze nog 4x overdag te bellen
ik zal dan maar niet vertellen hoeveel minihuizen ik bezit..quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga hier niet vertellen hoeveel mini tractoren ik heb
Als ik geen onbekende bellers verwacht en je nummer niet herken (of een regio waar ik geen mensen ken), dan neem ik gewoon niet op overdag.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
telemarketeers zijn wel hardnekkig.
En dom ook.
1x opgenomen en aangeven dat ze niet overdag maar s avonds moeten bellen.
Dat beloven ze dan ook te doen.
vervolgens proberen ze nog 4x overdag te bellen
het was voor kwf, waar ik toch al geld aan geef, dus ze hadden het s avonds nog mogen proberen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen zeggen dat ze gewoon niet meer moeten bellen
Mijn mobiele telefoon gebruik ik ook voor mn werk, dus daar bellen best vaak nummers op die ik niet ken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik geen onbekende bellers verwacht en je nummer niet herken (of een regio waar ik geen mensen ken), dan neem ik gewoon niet op overdag.
met een treintje er bij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal dan maar niet vertellen hoeveel minihuizen ik bezit..
Ik hou dat bewust gescheiden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn mobiele telefoon gebruik ik ook voor mn werk, dus daar bellen best vaak nummers op die ik niet ken.
whutquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar, maar je hebt een vrouwenlijf, ik zou me echt geen seconde vervelen dan hoor.
Druk tegelijkertijd op de Print Screen-toets + Alt-toetsquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit nu in een meeting met een reclamebureau. Hun designer is echt een prachtige vrouw zeg
/uitstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |