abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197545625
quote:
Eén op de drie leidinggevenden neemt werknemer die ooit psychische problemen heeft gehad niet snel aanTweederde van de leidinggevenden heeft bedenkingen bij het in dienst nemen van een sollicitant met psychische problemen, zo blijkt uit nieuw onderzoek van Tilburg University. En dat is vreemd, want 52 procent heeft wel positieve persoonlijke ervaringen met deze medewerkers. ‘Werkgevers willen het liefst een werknemer waar niets mee is. Dat is onrealistisch.’\

https://www.ad.nl/werk/ee(...)t-snel-aan~ad15640c/
Tja, dan is het niet zo gek dat een substantieel deel in de bijstand zit.
  donderdag 21 januari 2021 @ 09:53:18 #2
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197545689
Wij hebben een autist in dienst en die wordt kwaad om het minste of geringste.
Werkt niet erg prettig en het stelt ons welgemeend geduld op de proef.

Dus ik kan me daar iets bij voorstellen.
Praat over de hel en je komt er.
  donderdag 21 januari 2021 @ 09:55:40 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197545729
Maar welke broodmongool gaat bij een sollicitatie aangeven dat die niet goed bij z'n hoofd is? :')

"Wat zijn je zwakke punten?"

"Nou ik ben misschien te perfectionistisch en te gedreven. Oh en ik hoor soms stemmen die me opdragen om mensen neer te steken opdat ik de engelen die in hun onsterfelijke ziel zitten naar de hemel kan sturen"
pi_197545753
Ja, die zou ik ook niet aannemen als er alternatieven zijn.

Maar ik zou het ook niet zelf aangeven bij mijn sollicitatie.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_197545759
Terecht. Hier ook wat labiele mensen ooit aangenomen (die inmiddels ziek thuis zitten). Nooit aan beginnen.

Al ben je wel dom als je dit aangeeft in een sollicitatiegesprek.

[ Bericht 26% gewijzigd door Aurelius op 21-01-2021 11:55:04 ]
pi_197545832
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:53 schreef Scheepskok het volgende:
Wij hebben een autist in dienst en die wordt kwaad om het minste of geringste.
Werkt niet erg prettig en het stelt ons welgemeend geduld op de proef.

Dus ik kan me daar iets bij voorstellen.
Wat is z'n username hier?

Maar serieus: qua geestelijke gesteldheid, opleiding en motivatie zoeken werkgevers vaak een witte raaf. Regelmatig zonder dat ze zelf nou zo'n lot in de loterij zijn. Een van de vele toneelstukjes die we in de samenleving op moeten voeren, waarbij de sollicitant doet alsof hij een halfgod is en de potentiele werkgever alsof ze een topclub zijn en een nieuwe wereldster scouten.
  donderdag 21 januari 2021 @ 10:05:49 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197545897
Je gaat dat ook niet bij je sollicitatie melden

Die werkgever meldt ook niet in dat gesprek dat de koffie uit de automaat niet te zuipen is
pi_197545902
quote:
9s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wat is z'n username hier?

Maar serieus: qua geestelijke gesteldheid, opleiding en motivatie zoeken werkgevers vaak een witte raaf. Regelmatig zonder dat ze zelf nou zo'n lot in de loterij zijn. Een van de vele toneelstukjes die we in de samenleving op moeten voeren, waarbij de sollicitant doet alsof hij een halfgod is en de potentiele werkgever alsof ze een topclub zijn en een nieuwe wereldster scouten.
@vogeltjesdans
  donderdag 21 januari 2021 @ 10:18:08 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197546051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Je gaat dat ook niet bij je sollicitatie melden

Die werkgever meldt ook niet in dat gesprek dat de koffie uit de automaat niet te zuipen is
Of dat het percentage psychopaten onder leidinggevenden best hoog schijnt te zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 21 januari 2021 @ 10:18:53 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197546057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

Of dat het percentage psychopaten onder leidinggevenden best hoog schijnt te zijn.
Maar die zullen dat vast ook niet in hun sollicitatiegesprek gemeld hebben
  donderdag 21 januari 2021 @ 10:20:22 #11
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197546074
quote:
9s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wat is z'n username hier?

Maar serieus: qua geestelijke gesteldheid, opleiding en motivatie zoeken werkgevers vaak een witte raaf. Regelmatig zonder dat ze zelf nou zo'n lot in de loterij zijn. Een van de vele toneelstukjes die we in de samenleving op moeten voeren, waarbij de sollicitant doet alsof hij een halfgod is en de potentiele werkgever alsof ze een topclub zijn en een nieuwe wereldster scouten.
Bij ons worden mensen met psychische problemen of bijv hersenletsel, aangenomen voor lichte taken, zoals het helpen bij het secretariaat. Er wordt ons gevraagd rekening te houden met hun situatie. Dat werkt over het algemeen goed en ze doen administratieve klussen die altijd maar blijven liggen. En ze houden onze agenda's bij. Mooier kan je het niet hebben. Maar als iemand regelmatig loopt te roepen van die klotezooi hier en daarbij ook nog eens een keer een ziekte roept en vloekt.
Ja, dan houdt het gewoon op.
Praat over de hel en je komt er.
pi_197546504
Hoe is dit onderzocht als niemand meldt dat hij schizofreen is bij een sollicitatiegesprek?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197546567
quote:
9s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wat is z'n username hier?

Maar serieus: qua geestelijke gesteldheid, opleiding en motivatie zoeken werkgevers vaak een witte raaf. Regelmatig zonder dat ze zelf nou zo'n lot in de loterij zijn. Een van de vele toneelstukjes die we in de samenleving op moeten voeren, waarbij de sollicitant doet alsof hij een halfgod is en de potentiele werkgever alsof ze een topclub zijn en een nieuwe wereldster scouten.
Ik werd gewoon een beetje ongemakkelijk van deze korte accurate samenvatting.
  donderdag 21 januari 2021 @ 10:56:35 #14
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197546695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Je gaat dat ook niet bij je sollicitatie melden

Die werkgever meldt ook niet in dat gesprek dat de koffie uit de automaat niet te zuipen is
Je bent dat dankzij veranderde wetgeving geloof ik verplicht om te melden. Ook mbt de ziektewet e.d.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:00:00 #15
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_197546755
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Je gaat dat ook niet bij je sollicitatie melden

Die werkgever meldt ook niet in dat gesprek dat de koffie uit de automaat niet te zuipen is
Tijdens je sollicitatie krijg je lekker Nespresso aangeboden hier. Normaal is Nespresso alleen voor klanten. Als je eenmaal aangenomen bent moet je het maar doen met de Senseo.
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:00:19 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197546762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je bent dat dankzij veranderde wetgeving geloof ik verplicht om te melden. Ook mbt de ziektewet e.d.
Nee dat hoeft alleen maar als die klachten nog spelen en relevant zijn voor de functie
https://www.rijksoverheid(...)-sollicitatiegesprek

quote:
Vragen tijdens sollicitatie over uw gezondheid
De werkgever mag niet vragen naar uw gezondheid of uw ziekteverzuim bij uw vorige werkgever. Vragen over uw gezondheid mogen alleen worden gesteld tijdens een aanstellingskeuring (medische keuring). Deze medische keuring is maar voor enkele functies toegestaan. Als u voor de functie een medische keuring moet ondergaan, moet dit in de vacature staan.

In bepaalde gevallen moet u tijdens de sollicitatieprocedure uw werkgever informeren over uw gezondheid. Deze meldingsplicht geldt alleen als uw medische klachten problemen kunnen geven tijdens het werk. Als u zwanger bent, hoeft u dit niet te vertellen.
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:06:27 #17
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197546890
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat hoeft alleen maar als die klachten nog spelen en relevant zijn voor de functie
https://www.rijksoverheid(...)-sollicitatiegesprek
[..]

In dit geval kan dat natuurlijk wel van belang zijn voor het werk, een geschiedenis van (terugkerende) psychische klachten, en met een hoge 'recidive' zeg maar.

Daar zijn ook rechterlijke uitspraken over dacht ik. Heeft gevolgen voor WW en ziektewet. Het is een grijs gebied, maar juist daardoor ook politiek.

Sowieso wordt de rechtspositie en privacy van werknemers steeds zwakker. Net zoals de positie van de bedrijfsarts. Gelukkig zijn ook op dat vlak nog steeds kamermeerderheden mogelijk:
https://www.sdu.nl/content/steun-voor-wet-bedrijfsarts-vvd-tegen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197546959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:55 schreef Twiitch het volgende:
Maar welke broodmongool gaat bij een sollicitatie aangeven dat die niet goed bij z'n hoofd is? :')

"Wat zijn je zwakke punten?"

"Nou ik ben misschien te perfectionistisch en te gedreven. Oh en ik hoor soms stemmen die me opdragen om mensen neer te steken opdat ik de engelen die in hun onsterfelijke ziel zitten naar de hemel kan sturen"
Ja dat is dan weer het andere uiterste. Het kan hier ook gaan om een angststoornis bijvoorbeeld, waarmee iemand prima kan functioneren.
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:12:29 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197546997
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

In dit geval kan dat natuurlijk wel van belang zijn voor het werk, een geschiedenis van (terugkerende) psychische klachten, en met een hoge 'recidive' zeg maar.

Daar zijn ook rechterlijke uitspraken over dacht ik. Heeft gevolgen voor WW en ziektewet. Het is een grijs gebied, maar juist daardoor ook politiek.

Sowieso wordt de rechtspositie en privacy van werknemers steeds zwakker. Net zoals de positie van de bedrijfsarts. Gelukkig zijn ook op dat vlak nog steeds kamermeerderheden mogelijk:
https://www.sdu.nl/content/steun-voor-wet-bedrijfsarts-vvd-tegen
Als het echt van belang is voor de functie en nog speelt is het terecht. Je gaat niet iemand met zware psychische problemen in een positie plaatsen waar op die manier een gevaarlijke situatie kan ontstaan.

Maar op een plek waar het weinig kwaad kan, hoeft een werkgever het helemaal niet te weten.
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:12:59 #20
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197547003
quote:
9s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wat is z'n username hier?

Maar serieus: qua geestelijke gesteldheid, opleiding en motivatie zoeken werkgevers vaak een witte raaf. Regelmatig zonder dat ze zelf nou zo'n lot in de loterij zijn. Een van de vele toneelstukjes die we in de samenleving op moeten voeren, waarbij de sollicitant doet alsof hij een halfgod is en de potentiele werkgever alsof ze een topclub zijn en een nieuwe wereldster scouten.
Een soort van volautomatische menselijke robot, die je nèt genoeg opmerkt om niet volledig te vergeten. Maar liefst niet kleurrijker dan dat.
pi_197547058
quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:00 schreef borbit het volgende:

[..]

Tijdens je sollicitatie krijg je lekker Nespresso aangeboden hier. Normaal is Nespresso alleen voor klanten. Als je eenmaal aangenomen bent moet je het maar doen met de Senseo.
Senseo? Hier gewoon smerige gevriesdroogde koffie in de automaat...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:45:16 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197547588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:12 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Een soort van volautomatische menselijke robot, die je nèt genoeg opmerkt om niet volledig te vergeten. Maar liefst niet kleurrijker dan dat.
Dat hangt helemaal van de bedrijfscultuur af. In een functie waar creativiteit nodig is heb je niks aan dat soort mensen.
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:49:27 #23
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197547670
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als het echt van belang is voor de functie en nog speelt is het terecht. Je gaat niet iemand met zware psychische problemen in een positie plaatsen waar op die manier een gevaarlijke situatie kan ontstaan.

Maar op een plek waar het weinig kwaad kan, hoeft een werkgever het helemaal niet te weten.
Zo zou het moeten zijn maar is het steeds minder.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197547765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:55 schreef Twiitch het volgende:
Maar welke broodmongool gaat bij een sollicitatie aangeven dat die niet goed bij z'n hoofd is? :')

"Wat zijn je zwakke punten?"

"Nou ik ben misschien te perfectionistisch en te gedreven. Oh en ik hoor soms stemmen die me opdragen om mensen neer te steken opdat ik de engelen die in hun onsterfelijke ziel zitten naar de hemel kan sturen"
_O- _O- _O-

Wat nou als hij niet wil werken maar verplicht moet solliciteren? in dat geval kan die eerlijkheid in zijn voordeel werken. :D
pi_197547827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Je gaat dat ook niet bij je sollicitatie melden

Die werkgever meldt ook niet in dat gesprek dat de koffie uit de automaat niet te zuipen is
Ik ben 32. Heb echt de meeste belabberde CV die je kunt voorstellen. Geen noemenswaardige diploma's, af en aan werk maar vooral grote gaten.

Het eerste wat ze vragen is 'hoe komt het dat u zoveel gaten op uw cv heeft'.

Wat zeg je dan?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197548114
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:56 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik ben 32. Heb echt de meeste belabberde CV die je kunt voorstellen. Geen noemenswaardige diploma's, af en aan werk maar vooral grote gaten.

Het eerste wat ze vragen is 'hoe komt het dat u zoveel gaten op uw cv heeft'.

Wat zeg je dan?
Ah, een gat in het cv. Je was op dat moment niet werkloos, je was een sabbatical aan het nemen en was bezig jezelf te ontdekken.
pi_197548183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:57 schreef Aurelius het volgende:
Terecht. Hier ook wat labiele mensen ooit aangenomen (die inmiddels ziek thuis zitten). Nooit aan beginnen.

Al ben je wel dom als je dit aangeeft in een sollicitatiegesprek.
Als je het niet aangeeft en het komt uit dan hang je alsnog.
pi_197548234
quote:
14s.gif Op donderdag 21 januari 2021 12:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ah, een gat in het cv. Je was op dat moment niet werkloos, je was een sabbatical aan het nemen en was bezig jezelf te ontdekken.
:D
pi_197548393
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:55 schreef Twiitch het volgende:
Maar welke broodmongool gaat bij een sollicitatie aangeven dat die niet goed bij z'n hoofd is? :')

"Wat zijn je zwakke punten?"

"Nou ik ben misschien te perfectionistisch en te gedreven. Oh en ik hoor soms stemmen die me opdragen om mensen neer te steken opdat ik de engelen die in hun onsterfelijke ziel zitten naar de hemel kan sturen"
Het is natuurlijk een heel groot spectrum; van mensen die geen hand willen geven ivm met smetvrees, (Serieus zo iemand ontmoet, een ambtenaar, toen was het nog heel raar) tot schizofrenie met regelmatig psychotische aanvallen.

Iemand in de richting van de laatste categorie heeft er baat bij het te vertellen, maar zal zodoende nooit worden aangenomen, ook niet voor iets heel simpels. Spreek je al over 80.000 mensen.
pi_197548562
quote:
14s.gif Op donderdag 21 januari 2021 12:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ah, een gat in het cv. Je was op dat moment niet werkloos, je was een sabbatical aan het nemen en was bezig jezelf te ontdekken.
Mja als je uitgaat vanaf je 16e werken is dat dus 16 jaar. Waarvan ik op papier aan werk/reintegratie vrijwilligerswerk en 1.5 school 8 jaar aan gaten heb.

Daar kun je sabattical voor zeggen maar 8 jaar. Is wel wat veel he.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197548704
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 12:30 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Mja als je uitgaat vanaf je 16e werken is dat dus 16 jaar. Waarvan ik op papier aan werk/reintegratie vrijwilligerswerk en 1.5 school 8 jaar aan gaten heb.

Daar kun je sabattical voor zeggen maar 8 jaar. Is wel wat veel he.
Er is sinds kort een subsidiepot voor loopbaanbegeleiding. Dit lijkt me nou net zo'n vraagstuk wat daar onder valt, en waar je baat bij kunt hebben.
pi_197548782
quote:
9s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wat is z'n username hier?

Maar serieus: qua geestelijke gesteldheid, opleiding en motivatie zoeken werkgevers vaak een witte raaf. Regelmatig zonder dat ze zelf nou zo'n lot in de loterij zijn. Een van de vele toneelstukjes die we in de samenleving op moeten voeren, waarbij de sollicitant doet alsof hij een halfgod is en de potentiele werkgever alsof ze een topclub zijn en een nieuwe wereldster scouten.
Waarom wil je voor dit bedrijf werken vagen ze dan.
Dat bedrijf boeit me niet, ik wil gewoon dat salaris. :')
pi_197548909
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 12:37 schreef silverhill het volgende:

[..]

Er is sinds kort een subsidiepot voor loopbaanbegeleiding. Dit lijkt me nou net zo'n vraagstuk wat daar onder valt, en waar je baat bij kunt hebben.
Ik heb vanuit de wajong ook recht op reintergratie hulp. Ik ga hiermee eind van het jaar. Met een hoop kruiwagens kom je vaak wel ergens binnen.

Maar over het algemeen is het lastig wel. Zelfs met de kruiwagens weten ze dus dat je een wajong hebt en er iets mis met je is. Ze wille eigen het liefste horen dat je beter bent en nooit meer terug kunt vallen. Maar helaas geld dat voor psygische ziektes nou niet altijd. Bij sommige diagnoses blijf je altijd gevoelig, hoeveel handvaten je ook hebt gehad' voor terugval en wellicht uitval.

Ik kreeg bijv een terugval enkele jaren terug. Mijn leidinggevende was heel begripvol. Maar ik kon mijn emoties maar niet reguleren. Ik was zò ernstig depressief. Wilde doorzetten en kwam toch werken. Maar ik zat dan gerust 3 uur huilend op kantoor, waar dan ook nog eens anderen moesten werken. Dat was voor niemand een pretje. Hoe lief ze ook allemaal voor me waren.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  donderdag 21 januari 2021 @ 13:11:41 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197549349
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:56 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik ben 32. Heb echt de meeste belabberde CV die je kunt voorstellen. Geen noemenswaardige diploma's, af en aan werk maar vooral grote gaten.

Het eerste wat ze vragen is 'hoe komt het dat u zoveel gaten op uw cv heeft'.

Wat zeg je dan?
Moeilijk te zeggen want ik ken jou en je achtergrond niet. Maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind.

Maar na andere posts gelezen te hebben is het bij jou wel een structureler probleem. Dat is meer wat voor een beschutte werkplek denk ik
pi_197549437
Begrijpelijk.
Scheelt gedoe.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_197549718
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 13:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen want ik ken jou en je achtergrond niet. Maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind.

Maar na andere posts gelezen te hebben is het bij jou wel een structureler probleem. Dat is meer wat voor een beschutte werkplek denk ik
Klopt. Maar daar vind het UWV mij te goed voor. Dus die krijg ik niet :)

Maar ik ben er inmiddels van overtuigd (ik probeer die mindset te hebben, en vast te houden iig). Dat ik een passende leuke werkplek ga vinden. Nu heb ik die ook, alleen is dat vrijwilligerswerk. Dus dat mag ik niet blijven doen.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197550273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:49 schreef osodevo het volgende:

[..]

Tja, dan is het niet zo gek dat een substantieel deel in de bijstand zit.
De samenleving is toch zo dat als men een normaal mens is, vanzelf psychische klachten krijgt? De meeste normale mensen kunnen voor hun reis naar de ouderdom toch geen begeleiding van artsen krijgen?
pi_197554502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je bent dat dankzij veranderde wetgeving geloof ik verplicht om te melden. Ook mbt de ziektewet e.d.
Ook maar meteen melden met wie je hebt liggen neuken? Gaat ze geen donder aan.
  donderdag 21 januari 2021 @ 17:51:45 #39
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197554673
Je bent je ervan bewust dat de titel van het artikel en de eerste regel elkaar lijnrecht tegenspreken?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197554689
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 12:12 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Als je het niet aangeeft en het komt uit dan hang je alsnog.
Neuh. Je mag sollicitanten niet eens vragen naar medische dingen als ik het goed heb. Dat deed ik ooit toen een kandidaat collega een gat in haar CV had. Manager zei later dat ik dat niet had mogen vragen. Ze had een of ander lulverhaal en uiteindelijk bleek het idd ook een gekkie te zijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')