abonnement Unibet Coolblue
pi_197544148
Ben jij iemand die op een specifiek persoon stemt, of kies je simpelweg de bovenste van de lijst ongeacht wie van de partij deze plek heeft? Als je verder kijkt dan alleen de nummer 1 van een bepaalde partij, gaat het dan met name om bijvoorbeeld het geslacht van diegene of de provincie waar hij/zij vandaan komt, of gaat het meer om dat wat die persoon (in de politiek) voor elkaar heeft gekregen?

Ik ben zelf nog niet uit mijn keuze, maar ik probeer wel echt voor een persoon te kiezen in plaats van (alleen) een partij. Ik denk ook wel dat het goed is dat meer politici het idee krijgen dat zij daar voor de kiezer zitten en niet (alleen) voor of in dienst van de partij-top omdat ze door deze top een hoge positie op de lijst hebben gekregen.
pi_197544434
Ik stem altijd op een partij én een persoon
pi_197544476
Eerst partij, dan persoon.
pi_197544486
Eerst partij, dan persoon.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197544506
Eerst partij, dan persoon.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')