abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_197542127
Ik heb via via een combi magnetron gekregen (magnetron + oven). Deze wil ik op mijn werk neerzetten om daar ook het een en ander op te kunnen warmen maar eerst moet ik hem goed schoonkrijgen. Het meeste vuil heb ik er wel uitgekregen met wat water en een sopje. Maar de resten die er nu nog opzitten krijg ik er, ook met veel schrobben, niet af.

Wat heb ik tot nu toe geprobeerd: water, water met een sopje, en water met azijn.
Op internet lees ik verschillende tips, van hg reiniger tot dasty. Maar voordat ik dadelijk 10 verschillende schoonmaakmiddeltjes ga kopen, wat zouden jullie aanraden om dit ding weer blinkend te krijgen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinuts op 20-01-2021 23:41:21 ]
  woensdag 20 januari 2021 @ 23:35:56 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197542552
Ik zou die glazen plaat doen met een wondersponsje. De rest zou ik zo laten. Als je daar met een goede microvezeldoek overheen hebt gepoetst en er komt niks meer af, dan is het alleen voor het oog ‘vies’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197568905
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou die glazen plaat doen met een wondersponsje. De rest zou ik zo laten. Als je daar met een goede microvezeldoek overheen hebt gepoetst en er komt niks meer af, dan is het alleen voor het oog ‘vies’.
Eens met Lienekien. Veel schoner gaat het niet worden, vrees ik. Hoewel je met meer agressieve reinigingsmiddelen vast nog wel iets kunt bereiken. Zelf ben ik voorzichtig met dat laatste. Altijd bang dat ik ze niet goed verwijder.

Wonderspons voor glazen plaat :Y Kun je overal kopen tegenwoordig. Kost weinig.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?."
- Jonna Jinton
pi_197569503
Een kop water erin en aanzetten? Kan ook helpen om het los te stomen.

Maar blinkend zal het niet worden denk ik.
pi_197588912
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:40 schreef Deepfreeze het volgende:
Een kop water erin en aanzetten? Kan ook helpen om het los te stomen.

Maar blinkend zal het niet worden denk ik.
Een kopje water met citroensap kan ook helpen met de geur.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?."
- Jonna Jinton
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')